|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
45980 - 45971 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
מקום עבודה אידיאלי
|
08.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד טבח
|
| יתרונות : |
יש אוכל פעם ב8 שעות |
|
| חסרונות : |
יש הרבה לחץ בעבודה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מקדונלד׳ס :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה כמו משפחה
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2016
בתפקיד מהנדס תעו"נ
|
| יתרונות : |
סביבת עבודה נעימה מאוד |
|
| חסרונות : |
לא מצאתי לנכון לכתוב משהו |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קמהדע :
|
|
|
|
|
|
|
לא ממליצה. אווירה לא נעימה, מלחיצה ומאיימת.
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2010-2014
בתפקיד לבורנט
|
| יתרונות : |
משכורת יציבה ועם תנאים טובים. |
|
| חסרונות : |
עומס בעבודה, מעמיסים מעבר להקף המשרה שלך. יש תחושה כמו בצבא של היררכיה ומעמדות. לא מתאים למי שלא יודע להלחם ולשרוד. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שירות בתי הסוהר :
|
|
|
|
|
|
|
מעניין מאוד מאוד
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
חברה קטנה יחסית |
|
| חסרונות : |
לא בדיוק היטק, אלה לוא טק |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סרגון נטוורקס :
|
|
|
|
|
|
|
תלוי איך נכנסים
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מנהל חשבונות
|
| יתרונות : |
הטבות נלוות לעובדים |
|
| חסרונות : |
כוח למנהל הפיטורים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הראל :
|
|
|
|
|
|
|
צוברים הרבה ניסיון וידע במקום
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד פלנר (הנדסה)
|
| יתרונות : |
יש המון חברה צעירים לא יושבים על העובד מבחינת שעת הגעה |
|
| חסרונות : |
עומס מטורף בעבודה
יותר מידי משימות לאדם אחד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פלקס :
|
|
|
|
|
|
|
דואגת לעובדיה בעלת תפקידים מגוונים ואופציות קידום.
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2014-2016
בתפקיד אנליסט
|
| יתרונות : |
דואגת לעובדים ומוצאת פתרונות כשצריך |
|
| חסרונות : |
שכר לא גבוה במיוחד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על וואן1 :
|
|
|
|
|
|
|
מצויין החברה נותנת תמורה מלאה לשכר
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד איש אופרציה
|
| יתרונות : |
סביבה ומנהלים מצויינת,כיף לבוא לעבודה |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות בולטים , הוגנים ושווה לעבוד שם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קשרי תעופה :
|
|
|
|
|
|
|
במקרה האישי שלי - מקום הכי גרוע שעבדתי
|
07.05.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד בודק ERP / CRM
|
| יתרונות : |
שעות גמישות
מקום מרכזי |
|
| חסרונות : |
לדעתי יש שם אנשים שממש קשה לעבוד איתם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על וונטייז :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|