|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
55720 - 55711 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
אמדוקס עושה רושם של חברת ענק ששווה לעבוד בה, בפועל זה לא ככה
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2015-2018
בתפקיד איש QA
|
| יתרונות : |
סביבת עבודה מקצועית |
|
| חסרונות : |
אין התחשבות בעובד
משכורת נמוכה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמדוקס :
|
|
|
|
|
|
|
הייתה חברה טובה בעבר ועכשיו איבדה כיוון
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2014-2017
בתפקיד אחראי בדיקות ידניות
|
| יתרונות : |
Good work-life balance |
|
| חסרונות : |
בשנים האחרונות לא ברור לאן החברה הולכת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על טראיאנה :
|
|
|
|
|
|
|
איזון סביר בין פוליטיקה לטכנולוגיה
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2010-2018
בתפקיד מנהל מוצר (הייטק)
|
| יתרונות : |
יש גמישות, נסיעות לחו"ל |
|
| חסרונות : |
משכורות בינוניות, פוליטיקה של ארגון גדול |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נייס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה ויציבה
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2018-2008
בתפקיד כספים - Back Office
|
| יתרונות : |
אנשים טובים, איזון מצויין בין בית ומשפחה |
|
| חסרונות : |
חברה מבוגרת ובירוקרטית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אורבוטק :
|
|
|
|
|
|
|
מקום לניצול בלבד
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד טכנאי
|
| יתרונות : |
מ י ק ו ם מרכזי |
|
| חסרונות : |
שכר מינימום,אין תנאי רווחה, הרבה עובדים עוזבים
הנהלה רקובה
דורשים יותר מידי מהעובד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלקטרוניקס פרו בלו :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה מאוד אהבתי אותה
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2017-2018
בתפקיד זכיין
|
| יתרונות : |
זמינות ושירות אלה הדברים הטובים |
|
| חסרונות : |
משכורת נמוכה ולא פשוט להרוויח שם כסף |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פה לאוזן :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מצוינת אכפתית משקיע ומפרגנת
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2010-2014
בתפקיד מנהל ייצור (תעשייה)
|
| יתרונות : |
יחס חם משפחתי ואכפתי. עובדים מפרגנים ותומכים המון השקע בעובדים |
|
| חסרונות : |
עבודה תחת הרבה לחץ...דרישות גבוהות ועמידה בסטנדרטים גבוהים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלום עשת :
|
|
|
|
|
|
|
חברת קבלן, על כל המשתמע מכך.
|
28.03.2018 |
|
עבד בשנים 2017-2018
בתפקיד תומך טכני (הייטק)
|
| יתרונות : |
העובדים נחמדים ועוזרים, לפחות בסניף חיפה. |
|
| חסרונות : |
לדעתיההנהלה לא מפרגנת לעובדים שרוצים להתקדם, יש לחץ על העובדים לסיים משימות שלא הוסברו להם כיאות. . בנוסף השכר מינימאלי ואין תנאי רווחה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אקספריס :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|