|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
60990 - 60981 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי האישית אינטל קרית גת הוא מקום מאד לא נעים מבחינת סביבת עבודה
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2009-2010
בתפקיד רכז משאבי אנוש
|
| יתרונות : |
רווחה
שכר
חברה יציבה |
|
| חסרונות : |
אווירה המעודדת תחרותיות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אינטל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה היא בסדר גמור
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2016-2017
בתפקיד מנהל חשבונות
|
| יתרונות : |
משכורת טובה, אווירה טובה |
|
| חסרונות : |
לדעתי אין חסרנות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נטומד :
|
|
|
|
|
|
|
it is not so bad, but there is what to improve
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד מתכנת JAVA
|
| יתרונות : |
not the worst and they do pay extra hours, but you have to work them always to get |
|
| חסרונות : |
salary and there is no office in beer sheva |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמדוקס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה, אך לא בעלת הזוהר של ההייטק
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2014-2017
בתפקיד RT / Embedded
|
| יתרונות : |
מהנדסים איכותיים מאוד |
|
| חסרונות : |
שכר, חוסר אתגר ועניין |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סנדיסק :
|
|
|
|
|
|
|
לא ממליץ, אלא אם אין לכם נסיון ואתם צריכים להשתפשף בהיי טק
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2015-2017
בתפקיד אחראי בדיקות ידניות
|
| יתרונות : |
כמעט כל עובדי החברה הם קבלנים בחברות היי טק (לרוב חברות גדולות) ברחבי הארץ, ולכן מאוד נוח לצבור נסיון וידע בזמן העבודה בחברות אלו.
אם אתם חסרי נסיון ורוצים לעבוד בהיי טק זו אחלה קפיצת מדרגה, כל עוד לוקחים את העבודה הזו כזמנית ולא כעבודה לחיים.
כנראה שחברות היי טק שמכבדות את עצמן לא ייקחו עובדים ללא נסיון, אבל אחרי קצת השתפשפות בקוואליטסט זה דיי ראלי שיקחו אתכם בחשבון. |
|
| חסרונות : |
לדעתי כמעט כל עובד בחברה לא מרגיש שייך מכיוון שכל עובד נמצא כקבלן במקום כזה או אחר.
המשכורות הם לרוב מינימום מכיוון שכבודקים העבודה היא מאוד אינטנסיבית וסזיפית. ומאוד קשה להעלות את השכר בהמשך הדרך .
רוב החברות אצלם מועסקים כקבלנים פחות אוהבים קבלנים , יש לקחת את זה בחשבון עבור כל אלו שחשובים להם מאוד האנשים שסביבם הם עובדים, הם צפויים להתאכזב ובגדול לדעתי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על Qualitest :
|
|
|
|
|
|
|
חברה יציבה וגלובלית
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2015-2017
בתפקיד מיישם
|
| יתרונות : |
חברה גלובלית, הרבה אפשרויות |
|
| חסרונות : |
שכר, בטחון תעסוקתי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יבמ :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מעולה במיקום קצת בעייתי אבל עדיין נהדר
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2009-2010
בתפקיד קניין
|
| יתרונות : |
תנאים ואנשים
שכר מעולה ועניין בעבודה |
|
| חסרונות : |
לדעתי חסר ביטחון תעסוקתי להמון עובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על וויליאם היל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה שאפשרי להתקדם בה מאוד מהר
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2013-2010
בתפקיד כלכלן
|
| יתרונות : |
חברה תובענית אך בית ספר מעולה לקריירה... |
|
| חסרונות : |
המון שעות עבודה, וחוסר בטחון תעסוקתי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמדוקס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מקצועית עם ראייה לעתיד
|
07.08.2017 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד מנהל משאבי אנוש
|
| יתרונות : |
חברה שאפתנית הדואגת לעובדיה ושומרת על הוגנות. |
|
| חסרונות : |
העדר אופק מקצועי לתפקיד שלי. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלום עשת :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|