|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
75920 - 75911 מתוך 77350
|
|
|
|
|
המקום הטוב ביותר לרואי חשבון להתמחות בו ולצמוח בו, אך במקביל מקום עבודה קשה, מסובך ואינו מטיב עם העובד.
|
10.12.2013 |
עבד בשנים 2011-2013
בתפקיד סניור
|
יתרונות : |
קידום מקצועי לרואי חשבון, המקום הטוב ביותר ללמוד בו על עולם הביקורת.
מקפצה לקריירה. |
|
חסרונות : |
יחס אנושי נע מסביר למחפיר.
פעמים רבות העובד מרגיש שהוא בורג קטן במערכת ותו לא.
קושי אמיתי לאזן בין חיי עבודה לחיי משפחה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ארנסט אנד יאנג :
|
|
|
|
|
סה"כ חברה טובה בעיקר בגלל האנשים הבעיה שיש חוסר ודאות תמידית לגבי העתיד.
|
09.12.2013 |
עבד בשנים 2012-2013
בתפקיד מנתח מערכות מידע
|
יתרונות : |
1)אנשים ממש נחמדים.
2)עניין ואתגר בעבודה.
3)מאפשרים לעובדים לצמוח ולהגדיל ראש. |
|
חסרונות : |
1)כל הזמן יש שינויים בארגון (מבטלים פרוייקטים,הנהלה שלא מסוגלת לקבל החלטות).
2)המון פוליטיקה ארגונית.
3)אין יציבות וביטחון במקום העבודה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נייס :
|
|
|
|
|
מומלץ מאד למי שמוכן להיות מפוטר בלי סיבה ובלי אזהרה מוקדמת.
|
08.12.2013 |
עבד בשנים 2008-2012
בתפקיד מנהל משהו
|
יתרונות : |
פיטורים מהירים ולענין. |
|
חסרונות : |
פיטורים אחרי שנות עבודה ארוכות וקשות. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קומברס :
|
|
|
|
|
אני מאוד נהנתי ואהבתי לעבוד במטריקס. יצא לי להתנייד ולעבוד גם בתוך הבית וגם אצל לקוחות בחוץ וגם כאשר עבדתי בחצר הלקוח היה לי קשר טוב עם המנהלים שישבו במטריקס: מפגשי שולחן עדול ושתוף בידע, בקורים באתרים, שיחות טלפון יזומות גם עם מזכירת החטיבה, דאלה לכל פרט וצורך. הסיבה העיקרית שעזבתי הייתה שאשתי החליטה לעשות פסק זמן וללכת ללמוד תחום אחר לגמרי, משמע העדר הכנסה של 3-4 שנים ואז חיפשתי סטארט-אפ בתחום שלי שהציע משכורת גבוהה יותר וזאת ע"מ שנוכל לנסות לשמור על רמת חיים דומה לזו שהורגלנו לה.
|
05.12.2013 |
עבד בשנים 2002-2012
בתפקיד ראש צוות
|
יתרונות : |
עבדתי תחת מנהלים מקסימים: גם בני אדם, גם אנשים שמאצילים סמכויות ועובדים עם הרבה אמון ושיתוף. השקעה רבה בפיתוח והעשרה: במהלך כל שנה יצאתי להרבה הכשרות והעשרות גם מקצועיות וגם בתחומי הפנאי ותחביבים.
האוירה בכלל הנה של "בגובה העיניים" ובלי פוליטיקות |
|
חסרונות : |
אין מספיק פעילות של רווחה קלאסית: ימי כיף וארועים.
אין חדר אוכל.
שכר טוב יותר מהמתחרות בשוק, אבל עדיין לא כמו סטארט-אפ וחלק מההייטק הקלאסיות. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מטריקס :
|
|
|
|
|
חברה נחמדה, אך אין בטחון בעתיד החברה ורווחים שלה יורדים.
|
05.12.2013 |
עבד בשנים 2007-2013
בתפקיד .net developer
|
יתרונות : |
מיקום נוח - עזריאלי. הנהלה מתחשבת |
|
חסרונות : |
עתיד לא ברור. אין אפשרות להתקדם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סופרדריבטיבס :
|
|
|
|
|
יש המון המון מה לשפר.
|
05.12.2013 |
עבד בשנים 1989-2013
בתפקיד ניתוח מערכות
|
יתרונות : |
למי שעובד באתר החברה יש בוודאי הרבה יתרונות . מאד מפואר ומנקר עיניים. |
|
חסרונות : |
חברה מוזרה . מצד אחד באתר יש את שיא הפאר שראיתי בחברות אחרות ומצד שני, היחס לעובד הוא מזלזל בלשון המעטה. למי שעובד בפרוייקטים אחרים אצל לקוחות עדיף בכלל לא להתקרב לחברה הזו. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על SQLink :
|
|
|
|
|
מקום טוב אך חייב להתייצב
|
04.12.2013 |
עבד בשנים 2010-2013
בתפקיד מנהל
|
יתרונות : |
מלא פוטנציאל הזדמנויות להתפתח מקצועית |
|
חסרונות : |
עליות ומורדות לעתים תכופות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על לומיניס :
|
|
|
|
|
בגדול אם אין ברירה לך תעבוד שם, אחרי חודשיים תעזוב כמו כולם כי המשכורת שם באמת אבל באמת נמוכה..
אם רק יצאת מהצבא ואין לך נסיון בכלום, אז לך תעבוד שמה ותראה על מה מדובר ועוד חודשיים אתה תבוא לפה, במקומי, ותכתוב את אותה דעה שאני כתבתי רק במילים שלך.
|
04.12.2013 |
עבד בשנים 2011-2012
בתפקיד נציג טכני עסקי
|
יתרונות : |
בשירות לקוחות טכני עיסקי:
שהם משלמים - משכורת רעב אבל משלמים.
קפה חופשי
חדר אוכל מאוד טוב בחיפה
הסעות למקום העבודה וחזרה
מדי פעם יש ארועי גיבוש לצוותים
|
|
חסרונות : |
משכורת רעב אתה מתחיל מהמינימום וסוגר חודש ב3700 שקל, בוא נראה אותך מחזיק אוטו\בית\חברה במשכורת הזאתי, (בכוונה שמתי קו נטוי ולא הסימן +) כל היום לקוחות צועקים עליך על פאשלות שהחברה עושה, מכריחים אותך לעשות מכירות וכו'..
כח האדם הוא בסדר, לנציגים הם מחפשים אנשים שיהנהנו עם הראש ויגידו אמן לכל דבר, אם בראיון הקבוצתי תרים את הראש או תבלוט יותר מדי, אתה לא תתקבל - תזכור מה אמרתי הם מחפש את היסמן לא את זה שיש לו דעה.
יש קנס יציאה של 2000 שקל על ה"קורס" שהם מעבירים אותך, ארבעה ימים שאתה יושב בתוך המוקד ובא נציג מהמוקד מלמד אותך דברים שאתה כבר יודע וזה מחייב אותך לשנה, אם תעזוב לפני סוף שנת ההתחייבות במשכורת האחרונה שלך יקחו לך 2000 שקל (או פחות תלוי אחרי כמה זמן עזבת).
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נטוויז'ן 013 :
|
|
|
|
|
בגדול: שירות לקוחות בסלקום\נטוויז'ן - לעבוד בזה רק אם אין ברירה.
כל משהו אחר - בסדר גמור.
|
04.12.2013 |
עבד בשנים 2009-2011
בתפקיד טכנאי
|
יתרונות : |
כמו בכל מקום תלוי לאיפה התקבלת.
אם הלכת לשירות לקוחות כמו כל חייל משוחרר שלא יודע מה לעשות עם עצמו והאתרים למציאת עבודה מפציצים לך את המייל בהצעות לשירות לקוחות אז קפצת על זה - טעית, כי המשכורת שתקבל היא מינימום (מזל שיש מינימום אחרת גם את זה לא היו משלמים) ובונוסים נעים סביב ה 200 - 600 שקל, כך שאם תעשה מספיק שעות תגיע ל4 - 5 בחודש (בהנחה שעבדת כל יום בשבוע כולל סופשים)
אם נכנסת כעובד כלשהו שהוא לא שירות לקוחות, העבודה הרבה יותר רגועה, ידידותית, אני הייתי טכנאי לדוגמא, והיה אחלה, המשכורת מתחילה מ27 לשעה (היום הבנתי הורידו ל25 לשעה למתחילים), והמשכורת עולה בשקל כל שנה. |
|
חסרונות : |
בשירות הלקוחות גם של סלקום גם של נטוויזן אל תצפה להרבה, המשכורת בריצפה והלחץ עצום, כל היום לקוחות יתקשרו ויצעקו עלייך, תסיים שיחה יעלה עוד מישהו שגם הוא יצעק עליך, ועוד אחד ועוד אחד ככה 9 שעות, יום למחרת אותו דבר, נדיר שמגיעים לקוחות "נחמדים" כי מה לעשות ישראלים זה לקוחות קשים שהכל מגיע להם ותמיד מנסים לעבוד עליהם, ככה הם מרגישים.
מצד שני כל תפקיד אחר שהוא לא שירות לקוחות הוא בסדר גמור, נכון קצת לחץ, אבל תמיד יש למי לפנות, המשכורת סבירה, כח אדם איכותי, קצת בירוקרטיה פה ושם, אבל בסה"כ בסדר גמור.
יש מתנות בכל חג יהודי, כל מיני ימים מיוחדים כאלה שמשקיעים בך, פתאום מביאים לך מסאג'יסטים באמצע היום, פתאום מפתיעים אותך עם ארטיקים בקיץ, קרמבואים בחורף, סופגניות ..
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סלקום :
|
|

יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|