ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
פברואר 2025
08.03.2025
|
פרטים כלליים לגבי התהליך
|
תהליך רגיל הכולל שיחה עם מגייסות והגעה לראיון הכולל מבחן טכני באורך 3 עמודים על מערכות הפעלה בעיקר וAD
|
שאלות מתוך הראיון
|
שאלו אותי בעיקר השאלה המכשילה זה מה אתה עושה כשלקוח מתקשר ומספר לך כי יוצא לו עשן מהמדפסת וכרגע אין טכנאים ואתה כעובד נעודכן שכל הטכנאים בחופש ואין סיכוי לדאוג לו לפתרון עכשו
איך אתה מגיב?
|
תשובות
|
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
|
|
|
|
|
מרץ 2025
|
|
התשובה הנכונה- אתה קודם אומר ללקוח שיכבה את המדפסת ויוציא אותה מהחשמל ודואג לבטיחותו ורק לאחר מכן אתה ניגש לטפל בבעיה הטכנית וכמובן אומר לו שאתה תעביר את הבעיה לממונים ויחזרו אליו וייתנו לו מענה.
|
|
|
|
|
|
|