משרה באאוטסורסינג לתפקיד זמני 3 חודשים. הסבר קצר על המשרה. הסבר על הבעלים של החברה. ואלה מיד מס' שאלות טכניות.
שאלות מתוך הראיון
1. מחשב נדלק עם מסך שחור והעובד לא יודע להסביר מה קורה. איך לפתור מרחוק?
2. האאוטלוק במצב לא מקוון ואי אפשר לשלוח או לקבל דואר.
3. המחשב מקבל כתובת IP 169.168.. - מה הבעיה?
4. קומה שלמה לא מתחברת לרשת- מה התקלה?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אפריל 2019
1. בעיה עם השעון ביוס. לפעמים צריך להחליף בטריית ביוס ולפעמים איפוס הגדרות ביוס או הגדרה מחדש של השעה בביוס.
2. לשנות בהגדרות אאוטלוק- כלים- הפוך למצב מקוון.
3. בעיה בכרטיס רשת- מתחיל בבדיקה חומרתית: חיבור כבל/ נתב וכו' ואחכ בדיקת הגדרות כרטיס רשת וכתובת יציאה לרשת- פרוקסי. בדיקה האם ההגדרה היא ברירת המחדל.
4. כנראה בעייה חומרה- נתב בקומה בארון תקשורת של הקומה תקול.
חברת שרותי תוכנה ואינטגרציה, מהמובילות בישראל, עם הכנסה שנתית של כחצי מיליארד ש"ח. החברה, המעסיקה קרוב ל- 1,300 עובדים, מספקת ללמעלה מ- 1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה והתשתיות, תוך מתן ביטוי לתפיסת החברה כ- One1 Stop Shop.