יש תהליך עם סמנכ״ל המכירות שבו הוא מנסה להבין עד כמה אתה מקצועי בתחום שלך. בסה״כ התהליך הוגן, השאלות לא קשות מדי, תהליך מחקר מילים, תמחור, בדיקת, ציון איכות, תהליך אופטימיזציה ועוד
שאלות מתוך הראיון
מה תעשה בשביל לשפר ציון איכות באתר?
באיזה כלים אתה משתמש כדי לערוך מספר גדול של מודעות?
שיחה טלפונית של רבע שעה בערך, ריאיון מקצועי עם ראש צוות, ריאיון VP וריאיון HR. שני הריאיונות האחרונים היו במשרדים. ריאיון HR היה רבע שעה, הם כנראה כבר מצאו מישהו למשרה וסתם רצו "לסיים" איתי את התהליך. יום לאחר הריאיון התקשרו להודיע לי שהמשרה כבר אויישה.
שאלות מתוך הראיון
ריאיון VP - מציג על המסך נתונים מתוך קמפיין ושואל מה הייתי מחזקת/משנה
מזמנים אותך ליום הערכה עם עוד מועמדים נוספים.
טוענים שמחזירים תשובה אחרי שבוע אבל בפועל כמעט אחרי שבועיים.
שאלות מתוך הראיון
מבחן על מושגים כגון CPM, PPC,CTR.
בדך הראשון יש צורך בחישובים. הם מביאים נתונים ודף מושגים ואתה צריך לענות. שימו לב כי יש צורך בחישוב CPM והם לא רושמים את הנוסחה אז תלמדו. בנוסף, דף שני יש שלושה גרפים ואתה צריך להשלים את הגרף השלישי על פי הנתונים של ה-CPM ו-CTR אז לכן תלמדו טוב את הנוסחאות שלהם. ודף שלישי שאלת חשיבה על נתונים. שתסיימו הם יתנו לכם לראות מודעות באתר שלהם והם רוצים לראות מה אתם חושבים. לדעתי הם מביאים נטו בשביל זה.
תתבקשו לבנות קמפיין אינפלואנסרים לדוגמא כשיעורי בית, לציין כמה אינפלואנסרים שלדעתכם מתאימים ותצטרכו לציין למה. בנוסף תתבקשו לציין איך תמדדו את ההצלחה של הקמפיין.