ראיון מקצועי מול 2 ראשי צוותים, ראיון הוגן, צריך להיות מרוכזים
שאלות מתוך הראיון
נתונה פונקציה שממיינת מערך של 3 מספרים. יש לתת בדיקות הן לפונקציה והן ל UI (שימו לב לשאול את המראיין שאלות מכוונות ע"מ שתענו מדוייק יותר כמו: צייר לי את המסך וכו')
לאחר מכן המראיין מבקש לכתוב רשימה של קלטים שאותם היית מריץ ואז יודע בוודאות שהפונקציה עובדת . לאחר מכן הוא מותן תרשים של הפונקציה ועליכם "להריץ" את הקלטים ולבדוק אם יש באג בתרשים.
בהצלחה :)
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
מרץ 2019
1. קלטים: מספיקים רק 6 קלטים ע"מ לוודא את תקינות הפונקציה.שימי לב לא להתפתות לזה שהוא נותן לך 4 דקות לענות תשובות.
2.בתרשים יש 3 באגים היו ערניים והריצו את כל 6 הקלטים ותעלו עליהם בקלות
התחיל בשעה של הסבר על החברה, מצגת על מה החברה עושה ואייך עושה.
מצגת שלדעתי מתאימה יותר למי שאמור להתחיל לעבוד בחברה..
לאחר מכן שאלות הכרות וחידה.
החידה: יש מוכר גלידה שמחלק גלידה לילדים שעומדים בתור, הילדים מדורגים לפי מעמד חברתי. מי שיש לו מעמד חברתי גבוה מקבל יותר גלידה. לכל ילד צריך להיות מינימום כדור וכמו כן המוכר רוצה לחלק מינימום גלידה. לממש את האלגוריתם
שימו לבת למראות שתפקיש מוגדר כמהנדס בדיקות אוטומציה הדגש הוא על בדיקות ידניות.בראיון לא שאלו אף שאלת כתיבת קוד או משהו בסגנון.
מספרים על חברה\ מוצר, אחרי זה אתה מספר על ניסיון ושאלים 3 שאלות:
1. קיימת מערכת שמקבלת 3 מספרים וממינת אותם. איזה בדיקות תעשה על מערכת הזאת
2. לכתוב inputs & outputs האפשריים שמאפשרים לבדוק את מערכת משאלה 1
3. נותנים תרשים זרימה עבור מערכת משאלה 1, צריך למצוע בעיות בעזרת inputs/outputs משאלה 2.
אחרי ראיון טלפוני קצר, הוזמנתי לראיון. אחד מראשי הצוותים שאל אותי כמה שאלות תיאורתיות. מאוחר יותר עברנו לשאלת קריאת והבנת מאמר
שאלות מתוך הראיון
במהלך הראיון ניתן לי מאמר שמפרט סוג של אלגוריתם דירוג של לינקים אינטרנטים. ניתן לי הרבה זמן לקרוא ולהבין אותו.
אחרי שנגמר הזמן, נכנס אחד מהמפתחים לבחון אותי על האלגוריתם. הדבר הראשון שהוא עשה היה לקחת לי את הדפים שסיכמתי עליהם בזמן הלמידה שלי ואת המאמר.
אז הייתי צריך לענות על מספר שאלות רק מהזכרון
Yotpo is a reviews and marketing solution for eCommerce stores. Yotpo helps stores generate tons of reviews and use them to drive quality traffic and sales through social media, email and other channels