1) ילדים בשכונה מדורגים לפי מעמדם החברתי, אתה בתור מחלק גלידה צריך לחלק לכל ילד כפי מעמדו(לילד שמעמדו גבוה יותר תתן יותר ממי שמעמדו נמוך), אבל כמוכר גלידה אתה צריך לתת כמה שפחות גלידה בסך הכל.כל ילד רואה את הילד שלפניו ואחריו ולא את השאר. לאחר מכן לממש זאת באלגוריתם
2) לממש פונקצית הש, בעלת add,update and remove כך שברגע שמגיע אבר חדש כשיש כבר 3 תאים מלאים, הפונציה תמחק את האבר האחרון שבו השתמשו, ועליך לעשות זאת ביעילות של O(1)
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
ספטמבר 2016
1. לבדוק 4 מצבים שונים (x>y>z,x>y
2. לממש רשימה מקושרת דו כיוונית
ראיון ראשון הכרות הצגת פרויקט כלשהו ושאלות טכניות, ראיון שני מבחן בכתב ושאלות מבני נתונים, תרגיל בית ואז ראיון משאבי אנוש ומנכל
שאלות מתוך הראיון
1.בהנתן מערך ו4 קורים, איך למיין בצורה הכי יעילה
2. 3 מאגרי נתונים שמלאים בנתונים לא ממוינים, כשבכל אחד שלושת רבעי מסד נתונים מלא, כיצד למיין זאת ללא שימוש בדטא בייס נוסף
the purpose of the task is to examine how you would have engaged with a potential partner. in the later interviews, you are being questioned about said task.
2 ראיונות מקצועיים, ראיון שלישי כללי יותר עם ראש מחקר ופיתוח וראיון נוסף עם כוח אדם בחברה. תהליך מהיר מאוד, הראיונות לוקחים כשעה-שעה וחצי לראיונות המקצועיים ופחות מחצי שעה לשאר.
שאלות מתוך הראיון
השאלות כבר מופיעות במאגר. בנוסף בראיון השלישי התבקשתי לספר על פרויקט תכנות שעשיתי.
ראיון טלפוני כללי באנגלית, שאלות כלליות עלי ועל הרקע שלי
שאלות מתוך הראיון
מבחן בית שבסיומו צריך להציג פרזנטציה. צריך ליצור קשר עם שותף עסקי פוטנציאלי שהם נותנים את השם שלו מראש (חברה אמיתית) , איך יוצרים את הקשר, איך מתכוננים לפני יצירת הקשר ומה דרך השכנוע בפגישה עצמה (בהתאם לנתונים שהביאו) - דורש עבודת מחקר כלשהי טרם הראיון...
הגעה לשיחה עם ראש צוות בדיקות, הצגת החברה והתנאים הסוציאליים, מבחן בעל 3 שאלות. אם עוברים את הראיון הראשוני מגיעים לראיון עם ראש R&D ולאחר מכן עם משאבי אנוש.
שאלות מתוך הראיון
1. אילו בדיקות היית מריץ על טלוויזיה?
2. איך היית מגיע למידע מסוים (לא זוכרת מה בדיוק היה המידע המבוקש) בשאילתת SQL?
3. חידת הגיון (לא זוכרת במדויק)
Yotpo is a reviews and marketing solution for eCommerce stores. Yotpo helps stores generate tons of reviews and use them to drive quality traffic and sales through social media, email and other channels