שאלות בראיון מול ראש צוות ומנהל מחלקה
בנוסף דף שאלות עם מושגים מהעולם
שאלות מתוך הראיון
קח טלפון ונגיד שיש באפקלציית ההודעת תקלה שגורמת לקריסה של הטלפון מה אתה עושה איך תבדוק?
בנוסף יש דף שאלות שבמשימה הראשונה צריך לפתוח באג לפי כל הצעדים הנחוצים (רשום שם על מה הבאג, הם בודקים איך פתיחת באג נראת אצלך)
ויש עוד כמה מושגים שצריך לפרש אותם (HTTP, DNS,FIREWALL )
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
נובמבר 2019
את בעיית הטלפון הם רוצים לשמוע על פתרון ששולל בעיית חומרה והתשובה היא לקחת כמה טלפונים מאותו דגם ואותה גירסא ולבדוק אם זה משתחזר עליהם
במקרה שלי היה ראיון ראשון עם ראש צוות מסוים ועוד עובד בכיר ובו סיפרו לי על הצוות שעושה בדיקות. הראיון השני היה עם ראש צוות QA ידני (למרות שבראיון הראשון נאמר לי שזה צוות אוטומציה שעובד עם Python). אחרי הראיון השני היה שאלון קצר על מושגים כמו Http ו-DNS ועוד ראיון קצר באנגלית.
שאלות מתוך הראיון
נניח שנאייקס מייצרת סמארטפון: איך יודעים אם תקלה שגורמת לכיבוי הסמארטפון כשנכנסים להודעות נובעת מבעיה בחומרה או בתוכנה של המכשיר? באיזו דרגה יש למקם בעיה כזאת ואילו בדיקות לעשות?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
יולי 2019
בעיקרון הבעיה לפי התרגיל הזה היא בזיכרון של המכשיר לכן זאת בעית תוכנה. צריך קודם להבין לפי בדיקות ראשוניות שזאת לא בעית חומרה.