מגיעים בבוקר ליום מיון - מרכז הערכה.
לי באופן אישי היה ראיון ישיר כיוון שהגענו רק 3 אנשים, אבל הייתי במרכז הערכה של הוט ויכול לסכם שמדובר על מבדק של דינמיקה בקבוצה עם מתמודדים אחרים. נותנים משימות, מחלקים לקבוצות, ומצפים ממך להתבלט בצורה אלגנטית שזה לא לנסות להוביל בכוח אלא לדעת להיות קשוב עם אחרים אך גם עם בטחון עצמי להציג את עמדותיך. בקיצור אין טעם לבוא לשם ולשחק אותה הזאב מוול סטריט, באמת שלא צריך להיות איזה כריש שיווק, זה יכול רק לגרוע כי תצא שחצן ןמתלהב - צריך להיות אסרטיבי חד וחלק. Keep it simple
שאלות מתוך הראיון
- תספר לי על עצמך
- תן לי תכונות שליליות וחיוביות עליך
- למה אתה רוצה לעבוד כאן
- איפה אתה רואה את עצמך עוד 5 שנים
- מה הן ציפיות השכר שלך
- תמכור לי מוצר כשלהו כאן בחדר
- סימולציה כשמראיין תופס את תפקיד הלקוח העצבני.
רעיון ארוך במיוחד (כ 4 וחצי שעות) לאחר שיחה והסברים על העבודה ועל התנאים נותנים לקבוצה להכנס למשרד ומחולק לכול אחד דף עם 5 לקוחות דימיוניים לאחר מכן אתה צריך לדרג כול לקוח. בסוף הדירוג כולם צריכים להגיע לרשימה מואחדת וכול אחד מנסה לשכנע למה הרשימה שלו צודקת.
לאחר מכן יש אפסקה של רבע שעה ואז מתחילה הסימולציה שבא את חייב למכור משהו למראיין! שכולנו יודעים שלא משנה מה תציע בכול מקרא הוא לא יקנה וזאת רק בדיקה עד כמה אתה רגוע את כמה את עקשן ועד כמה אתה באמת טוב. לאחר זאת מי שנשאר נגש לעשות מבחני מחשב. וזהו
שאלות מתוך הראיון
בסימולציה חשוב מאוד לא להגיע לסכום הכי נמוך ולשמור תמיד לפחות 50 שקל מהסכום הכי נמוך. לא להתייאש ולנסות לחייך במהלך הסימולציה. חשוב מאוד להדגיש שהמוצר שלכם טוב כי יש לכם שירות הכי טוב בארץ.