תהליך ארוך שהרגיש קצת מוזר ולא מקצועי, ובעיקר מאכזב.
עברתי 3 ראיונות טכניים(זום וטלפון) ואז סוף סוף אחרי שלכאורה הם בוטחים ביכולות הטכניות שלי הזמינו אותי לראיון פרונטלי, יצאתי בהרגשה מאוד טובה, לאחר שבוע קיבלתי לא, עם נימוק שהיכולות המקצועיות לא מספיקות, אז אני לא מבין למה לבזבז זמן של בן אדם חבל. הבנתי שזה חברה טובה דווקא.
התהליך היה נחמד, ה HR קיבלה את פניי והסבירה לי על התפקיד וכן על סביבת העבודה. לאחר מכן הגיע ראש הצוות טכני והפנה אליי שאלות.
שאלות מתוך הראיון
1. מה תפקיד הפיירוול ? איך זה קורה?
2. בהנחה שיש לנו רכיב מסויים שהוא מונע התקפות DDOS , איפה הכי כדאי להתקין אותו ? (כמה שקרוב לראוטר ? לפיירוול ? ל ISP?)
3.אילו IP-ים יש למחשב.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
יולי 2019
1. סוג של נתב "חכם" , לא מאפשר לפעילויות חשודות ותהליכים שאין להן ערבון אבטחתי אינו מאפשר להם לגשת למחשב (אלא אם כן מנהל המערכת מאפשר).
ומויקיפדיה : מערכת לניטור וחסימת התקשרויות בלתי רצויות לרשת התקשורת או מחשב יחיד.
2. כמה שיותר רחוק מהרשת שלנו וכמה שיותר קרוב לISP
3. סאבנט מאסק וכו'
במהלך הראיון האווירה הייתה לא נעימה, הרגשתי כאילו אני מתראיין למשרת מכירות. נכנסתי לחדר אני חייכתי לאורך כל הראיון אבל הם שידרו על גל הפוך ממני וזה נתן לי הרגשה של חוסר כימייה וחוסר רצון לבנות כימייה. הם כנראה שוכחים שראיון עבודה עסק דו צדדי ואני לא חייב להם כלום. לאורך הראיון הרגשתי שהשאלות הטכניות שנשאלו לא היו ברורות ולא היתה ירידה לפרטים. השאלות היו מאד כלליות כך שאין תשובה חד משמעית לאשלות הללו.
שאלות מתוך הראיון
מה התהליך שמתרחש כשאתה מתחבר לאתר ב HTTP
איך היית יודע באיזה שלב אתה נמצא במהלך ההתחברות
איפה שם שירות סינון דואר ברשת הפנימית שלך.
איך מגידרים ב WIRESHARK שיאזין רק ל HTTP