במקרה של תקלת תקשורת בבית חולים איך אמור להתנהל חדר מיון שדורש עבודה 24/7
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
ינואר 2019
עבודה עם גיבוי בענן עם שמירה של אפליקציות קריטיות בענן כאשר הגיבוי לענן מול שרתי הבית חולים מתבצע בצורה מתמדת דו סיטרית כך ששרתי הבית חולים נופלים ניתן להמשיך לעבוד ושהתקשורת חוזרת הענן מסתנכרן עם השרתים
מתקשרים אליך בהתחלה ממשאבי אנוש להלהיב אותך לגבי המשרה. נותנים מעט מידה לגבי המשרה, שואלים דקה לגבי הניסיון ומיד לגבי ציפיות השכר.
באותו היום או כמה ימים לאחר מכן, מתקשר מנהל מקצועי, מספר עוד יותר פרטים לגבי המשרה וכעט אתה מבין שהתפקיד הרבה יותר רחב ממה שמשאבי אנוש סיפרו וציפיות השכר שלך היו צריכות להיות גבוהות יותר.
בפגישה עם המנהל המקצועי, הוא בעיקר מספר לך איך לעבור את הראיון הבא עם הלקוח, מה לספר כדי שתעבור.
לאחר כמה ימים, מזמינים אותך לראיון עם הלקוח, כאשר המנהל המקצועי מכין אותו מראש לבואך וגם משתתף בפגישה.
לאחר הפגישה הזאת, אין מה לחזור אליהם, במידה והלקוח רוצה לסגור, אז הם יחזרו אליך
שאלות מתוך הראיון
לא משהו מיוחד, בעיקר שאלות הקשורות לאיך לעבור את הראיון עם הלקוח הסופי
קבוצת קונסיסט הנה חברתIT בינלאומית המתמחה באספקת פתרונות תוכנה וחומרה מתקדמים ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע. קונסיסט הוקמה לפני יותר מ-45 שנה ומעסיקה כ-1000 עובדים ברחבי העולם ולמעלה מ-350 עובדים בישראל. תחומי העיסוק של קונסיסט מגוונים מאוד וכוללים, בין השאר: פיתוח ואינטגרציה של מערכות מידע ואפליקציות; פיתוח, אינטגרציה ותחזוקה של תשתיות מחשוב מורכבות; שירותי אחסון וגיבוי בענן; שיווק ויישום של פתרונות תוכנה של ספקים מובילים; מערכות פינטק; פתרונות דיגיטל מובילים לארגונים כולל פלטפורמות לתקשורת רב-ערוצית עם מערכת ליצירה והפצה של טפסים דיגיטלים חכמים ומודול חתימות דיגיטליות לניהול סבב חתימות על מסמכים ארגוניים; מערכת לניהול השירות בארגון; פתרונות אבטחת מידע והגנת סייבר; BI; וכן שירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותינו במסגרת של פרוייקטים, שירותי ייעוץ, מיקור חוץ והשמה.