חוות דעת עובדי אלמו - עבודה באלמו
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    אלמו  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 60 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.3
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם באלמו?

Theworker > חוות דעת אלמו

חוות דעת של עובדי אלמו

30 - 21 מתוך 60
share on facebook
חברה עם התנהלות נוראית לדעתי  
עבד/ה בתפקיד הנדסאי אלקטרוניקה בין השנים 2012 - 2013 10.12.2021
יתרונות: שעות נוחות,יש אנשים טובים
חסרונות: מקום הסתדרותי, הנהלה לא מחוברת

מקום טוב לעבוד בו אם אוהבים מכירות  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2017 - 2021 20.10.2021
יתרונות: לא משעמם,תמיד יש תנועה של אנשים אז לומדים לדבר אם אנשים מכל מיני סוגים.
משכורת סבירה, אווירה טובה ומנהלים ממש טובים, כל מיני הטבות
חסרונות: עבודה במשמרות, הרגשה כאילו מכרנו את עצמנו לעבודה, רדיפה אחרי בונוסים כדי שתהיה משכורת טובה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

אחלה חברה, אנשים חברותיים  
עבד/ה בתפקיד מהנדס מכונות בין השנים 2017 - 2020 27.10.2020
יתרונות: דואגת לעובדיה, משקיעה בציוד עבודה
חסרונות: מתנהלת כמו קיבוץ

לדעתי ניהול צבאי ומיושן,אין הרבה למידה עבור חסרי...  
עבד/ה בתפקיד מהנדס אלקטרוניקה בין השנים 2016 - 2019 11.10.2020
יתרונות: שכר סביר וקצת.
חדר אוכל (אכיל ברובו)
שעות עבודה גמישות מבחינת שעת התחלה ושעת סיום, עדיין מחוייבים להגיע למשרה מלאה בחודש.
גמול השתלמות, צ'ק מפנק מאוד בחגים.
פעם לא היו מפטרים, אבל היום זה במגמת שינוי.
חסרונות: ניהול אשר קל להגדירו לדעתי כמשטר צבאי, ככה לא מקדמים מהנדסים בשנת 2020

ת"ש כמו נסיעות, ימי חופש, תשלום ימי מחלה וכדומה - כקבוע בחוק ולא מילימטר יותר.
אין התחשבות בעובד במצבים בעייתיים, כמו בתקופת הקורונה וכו'.

אם הגעתם לפה כדי לצבור ידע וניסיון - טעות!!!
הכל נעשה בצורה ישנה ולא מתקדמת, אין אנשים צעירים.
אווירה מאוד לא נעימה לדעתי. אין רצון לעזור לאנשים בבעיות מקצועיות בין מחלקות. כולם מפילים תקלות על אחרים, "זה לא קשור אלי..." נשמע פה הרבה.
אין שיחות תיאום בין המחלקות - דבר שגורם להרבה עבודה כפולה וגם לביצוע דברים שמתברר בדיעבד כלא רלוונטיים. פשוט בזבוז זמן.
רוב הידע מוחזק אצל קומץ אנשים שנמצאים בחברה מעל ל-20-30 שנה והם לא משחררים אותו בקלות.


בקיצור, חברת "הייטק" שהיתה נכונה לפני 20 שנה, כיום יש אפשרויות הרבה יותר טובות.

חברה יציבה,ורווחה והשקעה בעובד  
עבד/ה בתפקיד טכנאי (תעשיה/ייצור) בין השנים 2018 - 2020 14.07.2020
יתרונות: ארוחות מסודרות , אירועי חברה מושקעים,יציבות
חסרונות: אין העלאות שכר,והרבה לשון הרע לדעתי

אווירת ניהול לחוצה  
עבד/ה בתפקיד מהנדס תוכנה בין השנים 2017 - 2019 04.11.2019
יתרונות: נהנתי לעבוד עם אנשים נעימים. המשכורת טובה.
חסרונות: קיים מדרג ברור בין עובדים וותיקים (20-30 שנה) לבין אלו שאינם. היחס אינו פתוח לעיתים מזלזל וחוסם אפשרות התקדמות אפילו רוחבית.
אוירה חשדנית ולא נעימה.
תחלופת עובדים גבוה מאוד.

חברה משפחתית, מצליחה בתחומה  
עבד/ה בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (מכירות) בין השנים 2014 - 2019 22.01.2019
יתרונות: שעות עבודה גמישות
אווירת משפחתיות
חסרונות: ריכוזיות יתר
תנאי העסקה בסיסיים

אחלה חברה כייף לעבוד בה  
עבד/ה בתפקיד מנהל ייצור (בכירים) בין השנים 2018 - 2018 01.11.2018
יתרונות: חברה מאוד טכנולוגית
חסרונות: הרבה שעות עבודה , לחץ

חברה יציבה ומתפתחת  
עבד/ה בתפקיד Pre Sales איש בין השנים 2015 - 2018 15.09.2018
יתרונות: חברה מתפתחת
עבודה ומוצר מעניינים
תנאים טובים
חסרונות: אווירה לא כל כך צעירה
מנהלים קצת קשוחים

א.ל.מ - עבודה עמוסה ולוחצת , שכר סביר עד בינוני  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2015 - 2017 18.03.2018
יתרונות: דואגים לעובדים בשתייה , אוכל , הפסקות אם צריך , שכר בזמן אחר
חסרונות: לחץ ועומס רב , הרבה לקוחות על מספר לא גדול מדי ומספיק של נציגי שירות ומכירה


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  אלמו    
 
 
משרדים ראשיים: פתח תקווה
 
 
  פיתוח דריברים למנועים