חוות דעת עובדי בזק בינלאומי - עבודה בבזק בינלאומי
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    בזק בינלאומי  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 355 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בבזק בינלאומי?

Theworker > חוות דעת בזק בינלאומי

חוות דעת של עובדי בזק בינלאומי

310 - 301 מתוך 355
share on facebook
כסף רב עקב בונוסים  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2015 - 2015 13.09.2015
יתרונות: כסף רב עקב בונוסים
חסרונות: עבודה קשה ולחוצה עד ההפסקה

מסודרים כמו צבא  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2009 - 2010 03.09.2015
יתרונות: דואגים לכל עובד ועובד - העובדים לומדים המון ויש לא מעט אפשרויות להתפתח מקצועית בתוך החברה
חסרונות: תפקיד התמיכה הטכנית מאוד משעמם ולעיתים מתסכל
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

סה"כ בסדר , יש אפשרויות קידום אחרי זמן רב  
עבד/ה בתפקיד איש QA בין השנים 2015 - 2015 27.08.2015
יתרונות: סביבה מאוד נוחה .. קרוב לכל הדברים..
חסרונות: לפעמים צריך להשאר הרבה מעבר לשעות הרגילות

עבודה טובה למתחילים  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2015 - 2015 03.08.2015
יתרונות: חברה גדולה יש אפשרויות להתקדם
חסרונות: עבודה שוחקת עם הזמן

מקום בסדר לתחילת הדרך  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2013 - 2015 02.08.2015
יתרונות: החברה משקיעה במגזר העסקי שלה, כל הכשרה שהעובד ירצה רוב הסיכויים שיקבל אותה ע"י סיבסוד ניכר.
אפשרויות קידום.
חסרונות: שכר נמוך מאוד ביחס למקצועיות הנדרשת בשביל תפקידים מתקדמים יותר.

אם רוצים לסגור את החודש עם חיוך יש לעבוד 7 משמרות בשבוע.

חברה טובה מאוד יציבות תעסוקתית  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2009 - 2011 02.08.2015
יתרונות: איזון חברה תנאים
חסרונות: כמות השעות הנדרשות בעבודה

אם לעבוד בתמיכת אינטרנט - אז בבזק בינלאומי  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2014 - 2015 14.07.2015
יתרונות: בתור אחד שעבד שם ודיבר עם תומכים שעברו מחברות אינטרנט אחרות (כמו 012 למשל), אני יכול לומר שהחברה באמת משקיעה המון משאבים כדי להנעים את העבודה...
היחס ממנהלים ישירים (ומנהלים של המנהלים) מאוד חם ואכפתי, כמו כן גם צוות האחמשים מאוד איכותי. העבודה
חסרונות: למרות שמדובר בתמיכה טכנית, מתנים את התקדמות בעמידה ביעדי מכירות, ואם אתה לא אדם מכירתי - "יושבים לך על הווריד".

יחס אישי מהמנהלים.תמיד יש עם מי להתייעץ ואל מי לפנות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2015 13.07.2015
יתרונות: יש יחס מאוד אישי וחם מהמנהלים
חסרונות: העבודה עם הלקוחות מאוד קשה

שכר לא משהו . קידום פנימי  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2015 - 2015 08.07.2015
יתרונות: עבודה בסביבה נוחה שעות נוחות
חסרונות: שכר גרוע אין קידומים מהירים

חברה שטוב להתחיל בה לרכוש ניסיון וידע ולהתקדם הלאה  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2008 - 2013 16.06.2015
יתרונות: אווירה צעירה וטובה לרוב, תחלופה גבוהה מאד של עובדים ומנהלים כיאה למוקדי שירות ותמיכה, כאשר מתברגים לתפקידים יותר מעניינים אפשר ללמוד יותר ולהתמקצע בנושאים שלרוב בחברות אחרות לא היו לוקחים אליהם.
חסרונות: שכר נמוך פי 2 בערך משאר השוק.

עובד טוב ורציני יוכל להכפיל או לשלש את משכורתו בתפקיד דומה.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  בזק בינלאומי    
 
 
1000 עובדים
משרדים ראשיים: פתח תקווה
 
 
  בזק בינלאומי, ספקית שירותי האינטרנט והתקשורת הבינלאומית המובילה בישראל, הוקמה בשנת 1996 כחברה בת, בשליטה מלאה של תאגיד התקשורת בזק.