סה"כ
355
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.4
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בבזק בינלאומי?
|
 |
Theworker >
חוות דעת בזק בינלאומי
חוות דעת של עובדי
בזק בינלאומי
330 - 321 מתוך 355
שומר נפשו ירחק מהם
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2014 - 2015
|
20.03.2015
|
יתרונות:
|
חדר אוכל
הסעות
|
חסרונות:
|
הנהלה מנותקת
שכר עלוב
|
באמת ובתמים , ומכול הלב. שומר נפשו , ירחק!!
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד אדמיניסטרציה בין השנים 2005 - 2013
|
29.01.2015
|
יתרונות:
|
אין שום דבר מכובד לאמר על העבודה שם
|
חסרונות:
|
מקום עבודה שלא מכבד את העובדים שלו. מונע אך ורק מפוליטיקה פנימית , נמוכה ורדודה
|
לא מומלץ לעבוד במקום זה אך אם בכל זאת הגעתם לשם, מומלץ...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך בין השנים 2008 - 2014
|
10.01.2015
|
יתרונות:
|
חברה מובילה בתחום, יציבות, מקום טוב ללמוד בו
|
חסרונות:
|
שכר משפיל, הנהלה מנותקת, לא מקפידים על חוקי עבודה בסיסיים (שעות מנוחה), הבטחות ושלא קוימו
|
אם אתם חיילים משוחררים תירשמו ללימודים אקדמאים...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג תמיכה טכנית בין השנים 2012 - 2013
|
30.12.2014
|
יתרונות:
|
חוץ מזה שקל להיתקבל לעבודה לצערי אין שום יתרון
|
חסרונות:
|
לחץ מטורף
לא עומד ביעדים?שכר רעב והשפלות אינסופיות ליד כולם
אוירה של צבא ולא של מקום עבודה אזרחי
שכר נמוך
הכשרה של 10 ימים שלא שווה שום דבר ומידה ואתה מחליט להיתפטר לפי תום החוזה יש עוד קנס של אלפי שקלים
|
חברה שהפכה במקום לחלוצה בתחומה לשאננה וחסרת דרך...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מכירות בין השנים 2013 - 2014
|
05.10.2014
|
יתרונות:
|
תשלום תמיד בזמן. הפסקות שירותים במוקד לא נלקחות בחשבון ההפסקות.
|
חסרונות:
|
העבודה בבזק בינלאומי היא עבודה גרועה כיום כשפעם היא הייתה טובה. במוקד העסקי פוטרו קרוב ל40 אנשים בטווח של חודשיים {מתוך 70 נציגים} והשכר נשחק עד לרמה אבסורדית. לנציגי מכירות רבים משלמים 20 ש"ח לשעה {תוספת המינימום לשכר מקוזזת מהעמלות} והיחס קרוב למשפיל. שיחות אינסופיות כשמישהו חולה בשביל שיגיע {גם אם לכמה שעות} מנהלים שקודמו רק בגלל שהם מספיק חייכו וישבו בארוחות צהריים עם המנהלים הקודמים שלהם ולא בגלל הכישורים {בגלל זה הניהול כושל}. אווירת פרוטקציה מטורפת
|
עבודה עם אנשים צעירים ואפשרויות קידום. אווירת לחץ...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל בין השנים 2005 - 2009
|
17.06.2014
|
יתרונות:
|
אווירה דינאמית וצעירה. יש פעילויות גיבוש ורווחה לעובדים.
אפשרויות קידום - הרבה קידום של עובדי החברה מאשר גיוס מבחוץ.
|
חסרונות:
|
העובד נמצא תחת לחץ מתמיד. מצפים שתהיה זמין כל הזמן בטלפון ובמחשב.
שום דבר לא צפוי - בכל רגע השיווק וההנהלה מפליצים משהו חדש ואז כולם צריכים לעבוד על זה ולהוציא נתונים וליישם.
אין מספיק חנייה.
שכר לא ריאלי ביחס לדרישות.
|
ממליצה לעבוד בבב"ל, נראה שאכפת להם מאוד להשקיע בצוות,...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכת רשתות וVOB בין השנים 2012 - 2013
|
25.04.2014
|
יתרונות:
|
הכשרה מעניינת ומעשירה + יום טכנאי שמראה שבאמת אכפת לחברה להשקיע בנציג וללמד אותו. יש אופציה ללימודי הכשרה מטעם בב"ל של CCNA(טיפה קשה להתקבל לזה אבל עדיין יפה מאוד שקיימת האופציה בכלל). תנאי רווחה דיי טובים: מוניות עד הבית החל מ22:00, מגוון רחב של מסעדות עם הסדרי ארוחות לעובדים, חדר אוכל, אירוע חברה, תחרויות חודשיות, מבצעי חבר מביא חבר משתלמים, הווי חברתי ממש טוב במוקד. נותנים המון כלים לנציגים לתת שירות טוב יותר משאר המתחרות ולדעתי גם מציעים מוצר יותר איכותי (בעיקר בזכות התעדוף שלהם לשרתים בחו"ל וההפרדה בכבל משאר הספקיות).
נראה שהחברה מגייסת כוח אדם איכותי גם בדרג הניהולי, גם בצוותים העיסקיים וגם הטכנאים.
|
חסרונות:
|
קצת מקשים את החיים על שליחת טכנאים ללקוחות (במקרים שבסופו של דבר צריך לשלוח). מקרצצים על הקטע המכירתי לנציגי התמיכה. מדדים לא הגיוניים לתחום הטיפול (בעיקר בתחום הVOB, אין יותר מידיי שיחות קצרות). לא הכי גמישים עם סטודנטים, הרף שלהם הוא לרדת ל4 משמרות ולא פחות, גם לא לתקופות קצרות של חודש. ממש מדכא לעבוד מעל האוסקר ווילד בשישי בערב ששומעים את כל האנשים למטה נהנהנים!
|
בסה"כ מקום נחמד לעבוד בו, אך עם שכר התחלתי כל כך נמוך...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה עסקית בין השנים 2013 - 2014
|
26.03.2014
|
יתרונות:
|
אנשים טובים, גמישות בשעות, מתאים לסטודנטים.
|
חסרונות:
|
שכר, שכר, שכר. אם לא הבנתם השכר נמוך מאוד בהשוואה לחברה גדולה אחרת שבה עבדתי חצי מכמות השעות וקיבלתי את אותה המשכורת!
|
מקום טוב לעבוד בו
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד איש SYSTEM בין השנים 2006 - 2014
|
05.03.2014
|
יתרונות:
|
אווירה צעירה דינאמית וביתית.
אירועי חברה מאוד מושקעים
|
חסרונות:
|
שכר דורש שיפור ביחס לממוצע בשוק
|
אין לאן להתקדם וניהול כושל.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד Affiliate Manager
בין השנים 2006 - 2012
|
03.11.2013
|
יתרונות:
|
אין יתרונות מנהלים מושפלים שלא יוצאים מהמשרד העיקר לוקחים מיסי וועד שבחגים יביאו איזה מתנה מסכנה. הכל אשלייה, רכב, טלפון..
|
חסרונות:
|
מקום גרוע שכר עבדים 4200 שקל לאחר העלאות שכר מקום שפל ביותר . טכנאים המסכנים שכל היום רצים ואין להם זמן לאכול ובסוף מקבלים שכר מינימום .
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
בזק בינלאומי
|
|
|
|
|
|
|
1000 עובדים משרדים ראשיים: פתח תקווה |
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי, ספקית שירותי האינטרנט והתקשורת הבינלאומית המובילה בישראל, הוקמה בשנת 1996 כחברה בת, בשליטה מלאה של תאגיד התקשורת בזק.
|
|
|