חוות דעת עובדי די אס וי - עבודה בדי אס וי
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    די אס וי  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 23 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.7
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בדי אס וי?

Theworker > חוות דעת די אס וי

חוות דעת של עובדי די אס וי

20 - 11 מתוך 23
share on facebook
מקום איכותי, מכיל  
עבד/ה בתפקיד מתאם יבוא / יצוא בין השנים 2017 - 2020 12.11.2020
יתרונות: שכר טוב בהשוואה לשוק, רווחה ברמה מאוד גבוהה, יחס טוב לעובדים
חסרונות: אין אופק תעסוקתי לדעתי, סביבת עבודה מבוגרת, החלטות תמוהות

הייטק של חברות השילוח  
עבד/ה בתפקיד מתאם יבוא / יצוא בין השנים 2016 - 2020 28.10.2020
יתרונות: חברה מצוינת עם תנאים סוציאלים ברמה גבוהה. פרגון אמיתי בשכר והעלאות קבועות. יש הערכה לעבודה קשה.
חסרונות: קידום מקצועי - שחיקה מסוימת לאחר מספר שנים, לא באמת קייים אופן שיוכל להשאיר עובדים טובים בחברה.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חברה מצוינת עם לב ונשמה  
עבד/ה בתפקיד שילוח בין השנים 2016 - 2020 15.10.2020
יתרונות: יודעים לפרגן, יודעים לתת מענה כשצריך. הנהלה מצוינת בעלת ראש יצירתי, ויורדת ל"עם". ההנהלה מכירה כל עובד בשמו, ואפילו בשיחות מסדרון כמה פעמים בשנה.
חסרונות: קידום מקצועי/היררכי לוקה חסר.

ספינה גדולה ויציבה  
עבד/ה בתפקיד שילוח בין השנים 2016 - 2020 06.05.2020
יתרונות: חברה יציבה, ועד חזק, אווירה טוב, אפיקי קידום
חסרונות: יותר מדי מינויים פוליטיים

חברה מצויינת יציבה מאד  
עבד/ה בתפקיד עמיל מכס בין השנים 2002 - 2020 02.05.2020
יתרונות: מקום עבודה מעולה
חסרונות: אין חסרונות רק יתרונות

מומלץ ביותר לעבוד שם  
עבד/ה בתפקיד מתאם יבוא / יצוא בין השנים 2018 - 2019 18.11.2019
יתרונות: פשוט כייף מכל החינות ממליצה בחום
חסרונות: לא מצאתי שום חסרון

אחלה מקום עבודה. מקום מצוין  
עבד/ה בתפקיד מנהל אתר בין השנים 2019 - 2019 12.07.2019
יתרונות: מקום מעולה. מקום מצוין . טוב מאוד
חסרונות: אין, ממש לא מצאתי חסרונות. רק יתרונות

חברת שילוח שמתחשבת בעובדים  
עבד/ה בתפקיד פקיד בין השנים 2019 - 2019 10.06.2019
יתרונות: משאבי אנוש, איכפתיות, דאגה לרווחת העובד, אופק קידומי
חסרונות: כמו כל תחום השילוח/עמילות-שכר

חברה טובה שמכבדת את העובדים  
עבד/ה בתפקיד מתאם יבוא / יצוא בין השנים 2019 - 2019 24.02.2019
יתרונות: גמישות ודינמיקה
חסרונות: אין חסרונות בסך הכל מקום עבודה נוח

בית ספר מצויין למתחילים ואווירה טובה  
עבד/ה בתפקיד מתאם יבוא / יצוא בין השנים 1994 - 2001 27.05.2018
יתרונות: חברה גדולה ומבוססת, יכולת להתפתח
חסרונות: לדעתי האישית תחושה שכל אחד הוא רק בורג במערכת.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  די אס וי    
 
 
10 עובדים
משרדים ראשיים: חיפה
 
 
  ייבוא ייצוא