סה"כ
59
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.3
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בדי.אייץ.אל?
|
 |
Theworker >
חוות דעת די.אייץ.אל
חוות דעת של עובדי
די.אייץ.אל
30 - 21 מתוך 59
חברה טובה יש הרבה מה לשפר!!
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שליח
בין השנים 2021 - 2022
|
14.12.2022
|
יתרונות:
|
נופש חברה מדי פעם .מתנות מדי פעם.
|
חסרונות:
|
עבודה קשה מאוד!!!מלא שעות עבודה... משכורת נמוכה מאוד!!
|
חברה מעולה לעבוד בה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד איש מרקום (שיווק) בין השנים 2010 - 2022
|
17.10.2022
|
יתרונות:
|
כבוד לעובדים. כבוד לנשים.
|
חסרונות:
|
משכורות נמוכות מאד
|
חברה טובה ,משכורת לא גבוהה בכלל!!!!
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שליח
בין השנים 2020 - 2022
|
20.09.2022
|
יתרונות:
|
מתנות מדי פעם,מתנה לחג,
|
חסרונות:
|
,משכורת נמוכה,,11שעות עבודה,אין זמן לאכול.פקקים ביציאה בבוקר ובסיום עבודה.
|
חברה טובה משכורת לא תואמת לשוק בחוץ.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שליח
בין השנים 2016 - 2022
|
14.08.2022
|
יתרונות:
|
חברה טובה .משכורת נמוכה הרבה שעות עבודה
|
חסרונות:
|
עבודה קשה מאוד.משכורת נמוכה לשוק
|
חברה עם אנשים טובים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד כספים - Back Office
בין השנים 2010 - 2022
|
05.08.2022
|
יתרונות:
|
אוירה, תנאי עבודה, רווחה
|
חסרונות:
|
שכר לא גבוה, לפעמים שעות עבודה רבות.
|
חברה מעולה חברה מעולה חברה מעולה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד בעל מקצוע - כללי
בין השנים 2021 - 2022
|
27.07.2022
|
יתרונות:
|
חוץ ממשוכרת הכל מעולה
|
חסרונות:
|
משכורות נמוכות
חוץ ממשוכרת הכל מעולה
|
חברה גדולה עם שם גדול אך יחס קטן לעובד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד איש צוות בק-אופיס
בין השנים 2021 - 2022
|
08.06.2022
|
יתרונות:
|
חדר אוכל ב-10 שקלים , אירועי חברה , רווחה , הגרלות , פרסים , אנשים טובים
|
חסרונות:
|
הנהלה מזעזעת לדעתי, התפקיד הפוך לגמרי ממה שנאמר בראיון עבודה ואין גם איך לצאת כי בחוזה מחתימים אותך על חוזה של שנה בסכום של 5000₪ שאם אתה מתפטר לפני השנה זה יורד לך מהשכר כי הם יודעים שהתפקיד זה לא מה שהגדירו בראיון עבודה וברגע שהבנאדם יגלה הוא פשוט יעזוב.
אין הבנה של העובד בכלל להרגשתי , המחלקה הכי לחוצה בחברה שבעצם מחזיקה את החברה על הרגליים והשכר פשוט בושה!
אין מקום להתפתחות אישית בחברה ישנם אנשים שנמצאים בחברה כ-15 שנים ולא התפתחו לשום מקום והם אנשים מאוד מוכשרים שיש לאן לפתח אותם.
מאשרים חופשות ואז באים אליך בטענה שלא עבדת…
מצד אחד אין אישור לשעות נוספות אך מצד שני בחגים הם מכריחים אותך לעשות שעות נוספות ואם אתה לא מוכן עושים לך פרצופים ומכניסים אותך לשיחות משמעת
יש חוסרים מטורפים בכוח אדם במחלקה באופן קבוע ואין הבנה מהמנהלים ש-4 נציגים לא מסוגלים לעמוד בלחץ של עבודה שמיועדת ל-10 אנשים ומצפים שיהיה -100% וכל מה שאכפת להם זה רק היעדים ולא העובד עצמו וכל הסטרס שהם שמים עליו
חברה בסדר גודל כזה לא אמורה להתנהל ככה!!!
|
אפשר לעבוד שנה ולא יותר כדי לצבור נסיון
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד רפרנט
בין השנים 2020 - 2021
|
27.05.2022
|
יתרונות:
|
אין יתרונות חוץ משם של חברה בקורות חיים
|
חסרונות:
|
התנהלות,הנהלה, משכורת
|
חברה שמפתחת את העובדים שלה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2022 - 2022
|
16.05.2022
|
יתרונות:
|
החברה מפתחת את העובדים שלה
|
חסרונות:
|
חברות שילוח דומות נותנות תנאים קצת יותר טובים
|
נציג שירות לקוחות - רוצה לפרט כמה שאפשר על הכל
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2021 - 2022
|
08.05.2022
|
יתרונות:
|
*אין ספק שיש ביטחון תעסוקתי,נדיר שהחברה מפטרת את העובדים שלה
*יש חדר אוכל שהוא סבבה, מבחר סלטים,לא מעט מנות חלבון שהמנה היא כן מוגבלת - כלומר שיש שם טבח שמגיש לכם מנה מסויימת כמו בצבא אחרי שהבאתם לו בון, ברז סודה ומים חופשי.
*העבודה עצמה היא באמת לא קשה, אתם עונים ללקוחות לרוב לגבי בעיה שיש להם על חבילה ואתם נותנים לו מענה במקום, בין אם זה לפתוח פניה למחלקה בכירה יותר או מתן פתרון באותה השיחה - מאוד תלוי מה האחמשים אומרים - לא מדע טילים בכלל
*השכר הוא מאוד סבבה-החברה נותנת לעשות שעות נוספות ומקבלים בונוסים על לידים, מקבלים כ20 שקל לליד ומצפים שתעשו 1-2 לידים ביום
*די אייץ אל עושים הרבה אירועים לעובדים שלה, כל כמה שבועות יש הגרלה על כרטיסים זוגיים לכדורסל של מכבי תל אביב שזה לא באמת הגרלה - מי שנרשם קודם זוכה, תמיד הייתי נרשם איך שהייתי רואה את זה וכמעט תמיד זכיתי בכרטיסים חינם
הרבה אירועי חברה למשל כמו גיימס בונד שדי אייץ אל היו המובילים של הסרט אז ארגנו לכולם אירוע גדול ששם שיריינו אולמות וי איי פי ומלא אוכל טוב, בקיצור לא חסר דברים כאלו - מתנות גם כמו מטריות כוסות תיקים.
|
חסרונות:
|
*להיות נציג שירות לקוחות בחברה כזאת גדולה זה דבר שהוא שואב אנרגיה ולא משתלם אלא אם מתקדמים משם למקום יותר טוב בחברה
כמעט ואין אוויר בין שיחה לשיחה, למוקד נכנסים אלפי שיחות כל יום בימים רגילים, ובחגים יכול להגיע ליותר מ3500 שיחות,יש בסביבות 20 נציגים שיהיו איתכם, אז שיחה אחרי שיחה אחרי שיחה בלי הפסקה
*בגלל שדי אייץ אל עובדים עם חברות גדולות - הרבה פעמים לא מדובר על שמלה משיין שעולה 3 דולר שמתעכבת בכמה ימים, הרבה פעמים מדובר במוצרים סופר יקרים לתערוכות, להפעלת מפעל שלם וכו, ככה שאתם יכולים להבין שהלקוחות והתגובות של הלקוחות יהיו קשות, מהנסיון שלי יש לא מעט אנשים שיקללו ואסור לכם להחזיר להם! ואסור לכם לנתק להם! אתם צריכים לנשוך שפתיים ולהמשיך לטפל
*האווריה היא לפעמים קשה: יש אווירה של לחץ במוקד שיש לחץ במוקד
האחמשים שיושבים בבמה ילחצו עליכם, אתם תרגישו את הלחצים של האחמשים שאתם מתקשרים אליהם לבקש עזרה, הם לרוב יהיו עסוקים בדברים אחרים ולא יתנו לכם מענה ראוי לדעתי
*ידרשו מכם לעשות שעות נוספות - יש המון הדרכות שהן חובה ומתחילות מתי שאתם מסיימים את העבודה בחמש ויכולות להמשך עד 7
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
די.אייץ.אל
|
|
|
|
|
|
|
500 עובדים משרדים ראשיים: לוד |
|
|
|
|
|
חברת שילוח
|
|
|