סה"כ
58
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.9
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בוריפון?
|
 |
Theworker >
חוות דעת וריפון
חוות דעת של עובדי
וריפון
20 - 11 מתוך 58
אנשים טובים, מנהלים טובים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2020 - 2021
|
13.11.2021
|
יתרונות:
|
אווירה טובה סביבה כיפית
|
חסרונות:
|
עבודה לא קלה יש לחץ
|
חברה אמריקאית ללא תנאים והטבות
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד טכנאי
בין השנים 2014 - 2021
|
19.10.2021
|
יתרונות:
|
יציבות כלכלית ,יש מצבים שלא עושים כלום שגרה משעממת .קרן השתלמות ,אנשים נחמדים .
|
חסרונות:
|
הנהלה דיי מנותקת ,לא שומרים על הון אנושי משכורת מאוד נמוכה,אין שדרוג בשכר גם לאחר כמה שנים .קיצוצים בארועי חברה (פורים).
|
לא הייטק חברה שאם תמשיך להתנהל ככה לא תשרוד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד טכנאי
בין השנים 2021 - 2021
|
13.10.2021
|
יתרונות:
|
האנשים טובים,מדיי פעם יש איזה מתנה נחמדה בחג ואירועים הולכים ופוחתים
|
חסרונות:
|
לדעתי חברה שלא רואה את העובדים שלה,יחס לא נעים ,משכורת נמוכה ,הנהלה גם דרג זוטר מנותק לדעתי לגמרי מהשטח ואינו מודע לקשיים שחווים אנשי השטח מה שמביא לדרישות הזויות ולא הגיוניות.
היחס בין מה שדורשים לתגמול הוא שמיים וארץ לא שווה לעבוד בחברה עד שיתארגנו מחדש ויהפכו באמת לחברת הייטק
|
מקום נחמד. בהצלחה.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג פרונטלי
בין השנים 2021 - 2021
|
12.07.2021
|
יתרונות:
|
מאוד משפחתי ומקבל, תמיד יש עם מי לדבר אם משהו לא מסתדר.
מאוד חברותיים
|
חסרונות:
|
משמעת... אפילו לקום לשרותים צריך רשות.
|
מקום עבודה נחמד וצעיר, וזהו
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2017 - 2017
|
19.03.2021
|
יתרונות:
|
חבר'ה צעירים במוקד, משמרות יחסית נוחות
|
חסרונות:
|
מערכת תמיכה ישנה שמקשה על פתרון תקלות ללקוחות, אין במוקד עובדי חברה, כולם מלבד המנהלים (או אחרי כמעט שנה) עובדי קבלן.
|
בגדול שוק עבדים אבל נראה שהם משתדלים בשביל העובד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל פרוייקטים
בין השנים 2016 - 2020
|
12.03.2021
|
יתרונות:
|
חברה יציבה וחזקה .
|
חסרונות:
|
לא מתגמל , שעות רבות ,לא דואגים להתפתחות העבוד ושכר לא הולם
|
מתייחסים לעובדים בצורה לא הכי יפה לדעתי ולא מתגמלים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד טכנאי
בין השנים 2020 - 2020
|
25.08.2020
|
יתרונות:
|
צבירת נסיון היכרות עם בעלי עסקים
|
חסרונות:
|
משכורות נמוכות מאוד,אין אופק קידום,הנהלה מנותקת מהשטח לדעתי ,תנאים לא הכי טובים
|
בגדול חברה טובה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד טכנאי
בין השנים 2010 - 2020
|
23.08.2020
|
יתרונות:
|
חברה שאיכפתית לעובדים
|
חסרונות:
|
עבודה טבענית שדורשת הרבה מאוד.גם אחרי שעות העבודה
|
חברה טובה להתחלה של תמיכה טכנית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2018 - 2020
|
02.08.2020
|
יתרונות:
|
התחלה טובה של תמיכה טכנית, יכול למידה טובה ותפקוד של צוות אחראי טוב
|
חסרונות:
|
יש די הרבה עומסים ותקלות חוזרות. צריך להתמודד עם זה סבבה, הנהלה לא הכי טובה עקב שלא נמצאת כל הזמן לעקוב אבל עבודה טובה
|
חברה שעובדת מהעבר ואין לה חזון לעתיד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל פרוייקטים (הייטק) בין השנים 2017 - 2020
|
30.01.2020
|
יתרונות:
|
יציבות, שעות עבודה נוחות, לא במוקד פקקים מרכזי
|
חסרונות:
|
לא ברור מה עתיד החברה, אין קידום, שימוש בטכנולוגיה מיושנת, הנהלה לא משתפת את העובדים בכלום ולא מרגישים שדואגים לשימור ידע בארגון, לרווחת העובד. אין אכפתיות, בניית פקטורים להצלחה ושגשוג, קידום מקצועי
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
וריפון
|
|
|
|
|
|
|
800 עובדים משרדים ראשיים: ראש העין |
|
|
|
|
|
חברה אמריקאית שמרכזה בסן חוזה שבקליפורניה לחברה משרדים רבים ברחבי העולם. החברה מייצרת ציוד לקופות ממוחשבות ולנקודות מכירה (point-of-sale) .החברה פועלת גם בתחומי הסליקה והעברות כספים אלקטרוניות מאובטחות ונחשבת לאחת הגדולות בתחומה.
|
|
|