חוות דעת עובדי כלנית כרמון - עבודה בכלנית כרמון
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    כלנית כרמון  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 95 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בכלנית כרמון?

Theworker > חוות דעת כלנית כרמון

חוות דעת של עובדי כלנית כרמון

30 - 21 מתוך 95
share on facebook
סיוט שלא הייתי ממליצה לאף אחד  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2017 - 2018 30.10.2019
יתרונות: אין יתרונות. אולי רק האנשים
חסרונות: לדעתי יחס משפיל ומזלזל ביותר מצד האחמשים.

הנהלת המוקד לדעתי מנצלת את היותך צעיר ותמים ועושה ממך בדיחה.

נציגים בכירים שאמורים לעזור לנציגים ואמורים לקבל שיחת מנהל, כמעט תמיד מתעלמים כאילו שהם לא עובדים שם.

אין לנוח בן כל שיחה ושיחה יותר מ20 שניות אם בכלל איחרת, צעקות מצד האחמשים.

לבסוף והכי חשוב, ציוד גרוע מאוד. למרות היותו חדיש הציוד מלא בתקלות. מה שגורם לשיחות חוזרות מאותם לקוחות וכעס מיותר.

בקיצור בזבוז זמן ובריאות לדעתי האישית

מקום מעולה לצבור ניסיון  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2019 - 2019 22.10.2019
יתרונות: החברה עובדת עם חברות מובילות בתחום ה IT. מי שבא לשם לא מגיע בשביל כסף אלא לצבור ניסיון.
חסרונות: שכר נמוך במשרות הראשוניות.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חברה עם לא מעט עובדים בסה"כ  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2012 - 2018 03.10.2019
יתרונות: היתרון היחד הוא שהחברה פזורה ברחבי הארץ וניתן לעבור לאתר אחר אם העובד חפץ בכך (לא תמיד מאשרים)
חסרונות: אין תוספת שכר בלי איומים של עזיבה וכו'. מנהלים לא אמינים לדעתי

לא מומלץ לעבוד בתפקיד. התנאים הגרועים ביותר בשוק לדעתי  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2014 - 2017 02.09.2019
יתרונות: אין.אולי רק הניסיון מול לקוחות וזהו.
חסרונות: שכר,עבודה במיקור חוץ עם כל המשתמע מכך

חברה רצינית ממליץ לכל אחד לעבוד בחברה  
עבד/ה בתפקיד איש QA בין השנים 2015 - 2019 11.08.2019
יתרונות: בטחון עסקי דאגה לעובדים ועתיד התפתחותי
חסרונות: שעות ארוכות ולא נוחות

help desk מאוחדת  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2019 - 2019 15.07.2019
יתרונות: אין. חוץ מהאנשים הטובים לא מצאתי דבר טוב לכתוב
חסרונות: אמעיט בכתיבה ואומר כי בזבזתי את זמני .

אנשים מצויינים ומנהלים מקצועיים  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2019 - 2019 20.06.2019
יתרונות: התפתחות מקצועית
חסרונות: אני אישית היה קשה לי ההגעה לאתר

חברה נוחה גמישה וטובה  
עבד/ה בתפקיד אחראי בדיקות ידניות בין השנים 2019 - 2019 19.06.2019
יתרונות: אפשר להרגיש בבית ולחוות כל יום חוויו חדשות
חסרונות: לא מתגמשים בשעות עם העובדים

מדהים אין יותר מידי מה להגיד חוץ מזה  
עבד/ה בתפקיד עובד כללי בין השנים 2019 - 2019 16.06.2019
יתרונות: כסף טוב ועבודה מעולה עם אחלה תנאים
חסרונות: אי אפשר באמת לציין חסרונות, הכל היה מושלם

עבודה זמנית למי שזקוק להכנסה מינימלית.  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2019 14.05.2019
יתרונות: מתאים למי שזקוק למסגרת יציבה בזמן הלימודים, לא מפטרים שם בקלות וחוץ מלהגיע לעבודה לא נדרש כלום. מקבלים את כולם באופן גורף אחרי ראיון קצרצר וקליל. יש אנשים טובים שמתמרמרים ביחד.
חסרונות: לדעתי התפקיד שוחק מאוד מהר, אין שום אתגרים, נדיר שיש מקרי תמיכה טכנית, הרבה יותר מתקשרים כדי לקבל מידע והסברים. התמודדות עם לקוחות לא נעימים. מוקד מוזנח ומלוכלך. אין ציוד משרדי. הזנחה כי המוקד הוא לא מכירות ולא מייצר הכנסות. לדעתי יש אפס השקעה בשימור וטיפוח עובדים. צריך להילחם ולהתחנן על כל שקל. מבקשים מסירות ואיכפתיות ומשלמים גרושים. יש חודשים שלמרות שעבדתי במשרה מלאה הגעתי למשכורות של 4100 שח בגלל חגים. המקסימום עם טחינה של שעות נוספות היה 5600!!!!


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  כלנית כרמון    
 
 
500 עובדים
משרדים ראשיים: הרצליה
 
 
  החברה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים.