|
סה"כ
11
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.5
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בנובידאה?
|
 |
Theworker >
חוות דעת נובידאה
חוות דעת של עובדי
נובידאה
11 - 11 מתוך 11
|
חברה קטנה, אווירה די משפחתית. מרגישה משהו בין HIGH-LOW-TECH.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2020
|
20.07.2020
|
|
יתרונות:
|
אנשים מאוד טובים ואינטיליגנטים.
נותני הזדמנויות.
קרוב מאוד לתחנת הרכבת. מצויין עבור אלו שלא רוצים בהכרח לעבור או לעבוד באיזור המרכז.
|
|
חסרונות:
|
צריך להתעסק עם הרבה לקוחות קצה ומרגיש קצת כמו HELPDESK לפעמים.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
נובידאה
|
|
|
|
|
|
| |
50 עובדים משרדים ראשיים: נתניה |
|
|
|
|
| |
חברת FINTECH המספקת CRM לסוכנויות ביטוח
|
|
|