חוות דעת עובדי סלקום - עבודה בסלקום
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    סלקום  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 529 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.2
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בסלקום?

Theworker > חוות דעת סלקום

חוות דעת של עובדי סלקום

140 - 131 מתוך 529
share on facebook
להרגשתי יש תחושה של זלזול בעובד  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2019 20.06.2021
יתרונות: קל להתקבל, הרבה עובדים צעירים, יש חדר כושר, חדר משחקים, חדר אוכל
חסרונות: יוצאים להפסקה רק בתיאום אחראי משמרת ולא יותר מחצי שעה לארוחת צהריים - שמים טיימר, יש הרבה לחץ, שכר לא משהו, בשנה ראשונה מי שפורש מקבל קנס כי עבר הכשרה בת חודש.

עבודה נמוכה עם יחס שאפשר לשפר לדעתי  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2017 - 2018 15.06.2021
יתרונות: קל להתקבל וגם בנוסף משלמים בזמן הקורסים ללמידה לעבודה. אוכל בחדר אוכל טעים אבל יש שעון קצר כמו בצבא.
חסרונות: יחס ירוד מן ההנהלה לדעתי
משכורת נמוכה.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

סבבה אחלה חברה חברה טובה היתה תקופה מלמדת ונעימה  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2021 - 2021 26.05.2021
יתרונות: הוואי עובדים נהדר
חסרונות: חוסר סדר החברה עמוסה ורבת עובדים אין אחידות לפעמים קצר בהוראת מטלות

פחות מומלץ לטעמי  
עבד/ה בתפקיד מנהל פרוייקטים בין השנים 2005 - 2019 24.05.2021
יתרונות: שי לחג, פעילויות רווחה
חסרונות: המשכורות ביחס לשוק ולתפקידים מקבילים הן נמוכות, אין הלימה בשכר לדעתי ויש פערים גדולים מאוד

אחלה מקום שכר יחסית נמוך  
עבד/ה בתפקיד מתקין בין השנים 2008 - 2014 22.05.2021
יתרונות: מקום חם , יש ועד , תנאים טובים
חסרונות: שכר נמוך יחסית למשק

חברה מצויינת מבחינת רווחה  
עבד/ה בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (מכירות) בין השנים 2012 - 2020 21.05.2021
יתרונות: מקום סופר מפנק, חברים לכל החיים
חסרונות: משכורת שלא תואמת את הדרישות הרבות

סביבה צעירה ודינאמית  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2021 05.05.2021
יתרונות: מתנות בחגים,אחרי 3 שנים יש קבע
חסרונות: התפתחות מקצועית איטית

מקום מעולה אנשים טובים, הנהלה סבירה  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2020 - 2021 03.05.2021
יתרונות: הרבה קורסים, אוכל, משקיעים בעובדים.
חסרונות: שכר לא כזה גבוה, יש תפקידים שמקבלים רכב והוצאות צמודים

בסדר אבל אוכל את המוח  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2012 - 2016 02.05.2021
יתרונות: שכר טוב, עבודה זמינה, ויש אפשרות לעבוד מהבית
חסרונות: לא מעט שעות עבודה, הרבה זמן בטלפון, וכאב ראש

חברה שניתן לצבור נסיון בחומים רלוונטיים  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2019 - 2019 22.04.2021
יתרונות: ניתן לצבור נסיון בכל התחטם של שירות לקוחות
חסרונות: הבטחון התעסוקתי בחברה לטווח ארוך לא יציב


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  סלקום    
 
 
3000 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  חברת תקשורת סלולרית ישראלית, שנוסדה בשנת 1994 כחברת הסלולר השנייה בישראל. בעל השליטה בחברה הוא נוחי דנקנר, באמצעות חברת דיסקונט השקעות.