חוות דעת עובדי סלקום - עבודה בסלקום
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    סלקום  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 532 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.2
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בסלקום?

Theworker > חוות דעת סלקום

חוות דעת של עובדי סלקום

450 - 441 מתוך 532
share on facebook
חברה טובה שמשקיע ברווחת העובדים  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2011 - 2012 03.11.2016
יתרונות: אירועי גיבוש צוותיים תגמולים על מכירות ואנשים טובים
חסרונות: שכר לא מספיק מתגמל ללא מכירות תפקיד מלחיץ וההפסקה לא מספיקה

מקום עבודה סביר בשוק בנסיגה  
עבד/ה בתפקיד קניין בין השנים 2008 - 2016 27.10.2016
יתרונות: סביבת עבודה מאתגרת , מקום יציב יחסית הולכים מוקדם, מתאים לאמאות.
חסרונות: מחפשים כל הזמן לחסוך ולחתוך בכוח אדם ומשאבים בעיקר על חשבון העובדים והרווחה, הכל לחוץ ודחוף ויש עומס שהולך ועולה בשל התיעלות בלתי פוסקת בכוח אדם.
פוליטיקה ארגונית בשיאה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

סביבת עבודה כיפית  
עבד/ה בתפקיד שילוח בין השנים 2014 - 2016 25.10.2016
יתרונות: תנאי עבודה מאוד טובים
חסרונות: השכר הוא שכר בסיס ובונוסים שבעצם הבונוסים מאוד מאוד נמוכים

לא משהו מיוחד למי שרוצה אופק  
עבד/ה בתפקיד איש שיווק בין השנים 2015 - 2016 09.10.2016
יתרונות: חברה גדולה מאוד עם פוטנציאל
חסרונות: אין יחס אישי מצד ההנהלה

רק אם ממש חייבים  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2013 - 2015 02.10.2016
יתרונות: אפשר לבוא לעבוד גם כשלא רשומים למשמרת, או להוסיף שעות למשמרת שלך ובד"כ לא יעשו יותר מידי בעיות.
חסרונות: אווירה נוראית במוקד עצמו, צעקות אינסופיות שגם הלקוחות שומעים לא פעם, תמיד יש לחץ של לקוחות על הקו. התחושה היא שהנהלת החברה חוסכת על חשבון הלקוחות - ועל חשבון הנציגים.

למה לא לעבוד בסלקום..החברה הגדולה במשק  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2016 27.09.2016
יתרונות: נחמד , עבודת צוות, אנשים צעירים , דינמיים, סביבת עבודה כיפית
חסרונות: שכר נמוך , ללא תנאים , עבודה לא מתגמלת

אחלה חברה, דואגים לעובדים, ויש ועד  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2016 - 2016 25.09.2016
יתרונות: בית חם, סביבה תומכת בשעת צרה
חסרונות: עמוס, המון שעות, לחץ אין סופי

חברה טובה שמתקדמת בשוק  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2016 19.09.2016
יתרונות: שכר, תנאים, בונוסים, וועד עובדים
חסרונות: לפעמים נתקעים בתפקיד

ביטחון עצמי גבוה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2015 - 2016 19.09.2016
יתרונות: עמידה בזמני לחץ ובני לקוחות
חסרונות: עבודה שוחקת מאוד ומיועדת בעיקר לצעירים

עבודה מצוינת לפרק זמן מסוים  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2016 - 2016 07.09.2016
יתרונות: שעות נוחות הטבות מציונות שכר מעולה
חסרונות: עבודה לא קלה אנשים גל הזמן מקללים וכועסים


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  סלקום    
 
 
3000 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  חברת תקשורת סלולרית ישראלית, שנוסדה בשנת 1994 כחברת הסלולר השנייה בישראל. בעל השליטה בחברה הוא נוחי דנקנר, באמצעות חברת דיסקונט השקעות.