|
סה"כ
300
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.3
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בפלאפון?
|
 |
Theworker >
חוות דעת פלאפון
חוות דעת של עובדי
פלאפון
170 - 161 מתוך 300
|
קשה מבחינת מכירות
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2018 - 2018
|
16.06.2018
|
|
יתרונות:
|
בונוסים מתגמלים מאוד
|
|
חסרונות:
|
עבודה אגרסיבית של מכירות
|
|
ממוצע מינוס לעומת שאר חברות התקשורת בחוץ
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2018 - 2018
|
14.06.2018
|
|
יתרונות:
|
כמות משמרות גמישות
|
|
חסרונות:
|
אפשריות קידום רק אחרי שנה וחצי בחברה (!)
מעט מאוד תמיכה בחדשים
תחלופה מאוד גבוהה (קורס של 20 איש כל שבועיים) ולמרות זאת אין כמעט עובדים.
כל הזמן חזרו והדגישו לנו כי מדובר בחברה כלכלית ולכן לדוגמה אי אפשר להחתים כניסה ולו דקה אחת לפני התחלת משמרת (גם אם אמרו להגיע מוקדם).
בונוסים לא משתלמים (לא מקבלים פר מכירה בניגוד לכל חברה אחרת) אלא יש תקרה לבונוסים וזה על פי מדד כמה אתה רווחי לחברה פר משמרת בהשוואה לשאר אנשי המוקד.
מעט מאוד הזדמנויות לשעות נוספות.
לדעתי האישית לא מתייחסים לעובד כאדם כלומר מאוד מודגש שאתה ממלא תפקיד בר החלפה, מנהלים שלא מסתכלים עלייך שהם מדברים ותלונות של לקוחות ונציגים שכלל לא מטופלות.
|
|
פלאפון - בנין ורד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד איש מכירות
בין השנים 2017 - 2018
|
03.06.2018
|
|
יתרונות:
|
שכר בסיס + עמלות
|
|
חסרונות:
|
לעיתים רחוקות נותנים יעדים לא ראליים
|
|
טוב לעבוד בה. משקיעים בעובד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל פרוייקטים
בין השנים 2006 - 2014
|
30.05.2018
|
|
יתרונות:
|
רווחה
עובדים
סביבת עבודה
|
|
חסרונות:
|
אין אפשרויות רבות להתפתחות
|
|
מקום עבודה לחיים עצמם
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג פרונטלי
בין השנים 2013 - 2017
|
21.05.2018
|
|
יתרונות:
|
מכבדים את העובדים דואגים לרווחתם
|
|
חסרונות:
|
שעות העבודה בשילוב עם החיים האישים
|
|
חברה שכייף לעבוד בה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2009 - 2010
|
14.05.2018
|
|
יתרונות:
|
בונוסים,
נופשים,
ערבי צוות
|
|
חסרונות:
|
משמורות, יעדים שקשה לעמוד בהם
|
|
בסך הכל הייתי ממליץ
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד עובד דלפק
בין השנים 2016 - 2018
|
12.05.2018
|
|
יתרונות:
|
עבודה נעימה במיזווג אוויר ולא קשה
|
|
חסרונות:
|
לפעמים יש לקוחות חוצפנים שמתנהגים אלייך בזלזול
|
|
חברה לצבור נסיון
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (מכירות) בין השנים 2012 - 2018
|
24.04.2018
|
|
יתרונות:
|
ועד עובדים, רווחה
|
|
חסרונות:
|
אפשרויות התפתחות ושכר
|
|
תנאים נוחים ואווירה טובה במוקדים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2014 - 2015
|
23.04.2018
|
|
יתרונות:
|
במהלך עבודתי במוקד המכירות שלהם פגשתי אנשים מדהימים שהיה כיף גדול להעביר איתם את הזמן ושעות העבודה היו גמישות ואיפשרו שמירה על זמן איכות ושעות הפנאי.
|
|
חסרונות:
|
עם כל זאת, במקרה שלי הרבה פעמים לא ראיתי את הבונוסים שעבדתי עליהם במלואם בסוף החודש. לפעמים בוטלו עיסקאות בגלל נציגי שטח שאיחרו לבוא וכו וכו. כמובן שכל מקרה לגופו
|
|
חברה מצוינת לעבוד בה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד עורך / מנהל תוכן
בין השנים 2011 - 2015
|
15.04.2018
|
|
יתרונות:
|
פלאפון היא חברה מצוינת לעבוד בה. תנאים טובים, ביטחון תעסוקתי, גמישות ואפשרות לאזן בין משפחה וקריירה. אפשרות לעבור בין מחלקות וחטיבות החברה השונות ולהתנסות בתפקידים מגוונים, העדפה לקידום פנים של עובדים קיימים על פני עובדים חדשים, מה שלרוב נוח מאוד אם אתם עובדים קיימים שמחפשים כיוון אחר בחברה/בחיים. ואם זכיתם במנהל ישיר טוב - לא נראה לי שתרצו לעזוב.
|
|
חסרונות:
|
תלוי באיזה תפקיד אתם. הרבה מהתפקידים לא מאפשרים באמת התפתחות וצמיחה, ולכן נוטים להיות משעממים לאחר תקופה של שנה-שנתיים. יחד עם זאת אפשר לומר שאם אתם מחפשים תפקיד שלא יצריך מכם יותר מדי ויאפשר לכם לעבוד במקום עבודה סטבילי ולהשקיע בתחומים אחרים בחייכם- כנראה שתהנו מזה.
המשכורות נוטות להיות גבוהות יותר בשוק הפרטי (למשל עבור מנהלי תחום/מוצר וכיו"ב)
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
פלאפון
|
|
|
|
|
|
| |
4300 עובדים משרדים ראשיים: גבעתיים |
|
|
|
|
| |
חלוצת ענף הסלולר בישראל, הוקמה בשנת 1986 על ידי מוטורולה ותדיראן. מאז שנת 2004 נמצאת פלאפון בבעלות מלאה של חברת "בזק.
|
|
|