סה"כ
4
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.7
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בקופרטו?
|
 |
Theworker >
חוות דעת קופרטו
חוות דעת של עובדי
קופרטו
10 - 1 מתוך 10
הנהלה לא טובה לדעתי, אין הכשרה טובה, אווירה רעה לדעתי
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2021 - 2021
|
31.10.2022
|
יתרונות:
|
אין משהו טוב להגיד על החברה, אין תנאים טובים ולא מומלץ לעבוד שם
|
חסרונות:
|
הנהלה לא טובה לדעתי, אין הכשרה טובה, אווירה רעה לדעתי
|
אחלה עבודה לסטודנטים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2017 - 2018
|
30.12.2019
|
יתרונות:
|
יכולה להיות אחלה מקפצה לתפקידים מתקדמים אחרים בתחום ה-IT, מומלץ לסטודנטים, למידה של תחום חדש ומעניין,
|
חסרונות:
|
מיקום לא אטרקטיבי, מוקף מוסכים
|
חברה מעולה למתחילים בתמיכה טכנית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2018 - 2019
|
30.12.2019
|
יתרונות:
|
חברה צעירה וטכנולוגית, ניתן לקבל ניסיון תעסוקתי המאפשר להתקבל לתפקידים בכירים יותר בהמשך, אנשים איכותיים ומצוינים, אופציות מעבר (לא קידום) למחלקות אחרות המתעסקות בנושאים שונים, למידה מתמשכת ומעניינת בנושא VoIP
אפשרות לייעוץ בכל תקלה מול CTO החברה, איש טכני יוצא דופן עם כישורים רבים
|
חסרונות:
|
לדעתי ניהול ברמה נמוכה, כל האחריות לטיפול בלקוחות מוטלת על התומכים הטכניים ושום אחריות לא מוטלת על מנהלי התמיכה, מחסור בנהלים בסיסים, רק לאחר כמה שנים נזכרו שצריך מערכת CRM לטיפול בלקוחות
|
צעירה ואמביציונית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד sys admin win
בין השנים 2015 - 2015
|
13.12.2015
|
יתרונות:
|
קבלת ניסיון תעסוקתי
|
חסרונות:
|
עובד בעיקר לבד וללא עזרה כמעט אף פעם
|





כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
קופרטו
|
|
|
|
|
|
|
4 עובדים משרדים ראשיים: נשר |
|
|
|
|
|
חברה בתחום הIT.
|
|
|