חוות דעת עובדי תדיראן טלקום - עבודה בתדיראן טלקום
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תדיראן טלקום  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 22 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.1
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתדיראן טלקום?

Theworker > חוות דעת תדיראן טלקום

חוות דעת של עובדי תדיראן טלקום

10 - 1 מתוך 22
share on facebook
חברה מעולה עם עתיד וחזון  
עבד/ה בתפקיד איש שיווק בין השנים 2015 - 2019 11.05.2021
יתרונות: קידמת הטכנולוגיה, אנשי מקצוע מובחרים, יחס אישי ותנאים טובים.
חסרונות: לא מצאתי, מקום עם ביטחון תעסוקתי והתחשבות באנשי משפחה

היה כיף לעבוד בחברה  
עבד/ה בתפקיד מהנדס אלקטרוניקה בין השנים 2008 - 2011 01.04.2021
יתרונות: אנשים מעולים שעושם את מלאכתם נאמנה
חסרונות: קושי לגייס אנשים מקצועיים חדשים
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חברה עם המון אתגרים, יכולת הבעה עצמית גבוהה  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2019 - 2020 12.10.2020
יתרונות: החברה בתהליך השתנות, חווה אתגרים רבים, חברה וותיקה, בעלת צוות עובדים מדהים
חסרונות: תחום פעילות בחווה ירידה, מיצוב וותיק משפיע לרעה על תחושת החדשנות

מקצוענים בכל תחום שהוא קשור אליהם  
עבד/ה בתפקיד עוזר אישי בין השנים 2020 - 2020 12.03.2020
יתרונות: מקצוענות זה שם המשחק חברה מובילה
חסרונות: אין חסרונות לא מצאתי חסרונות כי אני לא מכיר

חברה טובה אך אין הרבה אתגרים ולא מביאה לידי סיפוק...  
עבד/ה בתפקיד טכנאי מיזוג אוויר בין השנים 2017 - 2018 04.03.2020
יתרונות: תמיד יש עם מי לדבר, האיזון בין חיי משפחה והעבודה הוא מצוין ובאופן כללי אנשים חמים וטובים
חסרונות: אין הרבה אופק לאנשים שרוצים להתפתח אישית

אם לא היה לי בית קרוב לודאי שהייתי גר שם  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2000 - 2019 25.12.2019
יתרונות: בית שני יותר נמצא "עבודה מאשר בבית
חסרונות: לא מוצא כל חסרון איפה שאני נמצא זה הכי טוב בשבילי

חוסר סבלנות כלפי עובדים חדשים  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2002 - 2002 31.10.2019
יתרונות: תנאים טובים לעובדים
חסרונות: לא נותנים צאנס וחפיפה לא טובה

חברה גדולה ורצינית - עם כל היתרונות והחסרונות שבכך  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2011 31.05.2019
יתרונות: ניהול מסודר, הסכם עבודה קיבוצי - ולכן תנאי העסקה טובים (ביטוח שיניים, שעות נוספות בתשלום מוגדל, ועד עובדים, וכו'...), הרבה יכולות תנועה והתפתחות בתוך מוקד התמיכה, וגם ממנו למחלקות אחרות בחברה.
חסרונות: כמו בכל חברה גדולה וותיקה - יש אנשים שנמצאים שם המון שנים, וכבר לוקחים מהחברה ה-ר-ב-ה יותר מאשר הם נותנים לה, ולא ניתן לשחרר אותם.
פוליטיקות פנימיות של חברה גדולה: המנהלים ייבחרו לפי היכרות עם מנהלים מעליהם, (ובשיתוף פעולה איתם), וגם המנהלים הבכירים "מפחדים" לקדם תחתיהם אנשים שחושבים "מחוץ לקופסא", או שפשוט בעלי דיעות שונות משלהם.
חברה גדולה וותיקה - היא חברה מיושנת במקרה הזה.

עבודה עם שעות גמישות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2019 15.05.2019
יתרונות: עבודה עם שעות גמישות.
חסרונות: חוסר התפתחות מקצועית וכלכלית

משפחתית ואחראית לבטחון עובדיה  
עבד/ה בתפקיד מהנדס תוכנה בין השנים 2015 - 2019 25.02.2019
יתרונות: אחריות הדדית כלפי העובדים בגל המות
חסרונות: לא ידוע העתיד של החברה ומוצריה, למרות שהיא קיימת המון שנים


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תדיראן טלקום    
 
 
10 עובדים
משרדים ראשיים: פתח תקווה
 
 
  תדיראן טלקום מתקינה בימים אלו מערכת Interactive Intelligence (ININ) , המהווה פתרון מלא לכלל מוקדי קוקה קולה בארץ: מוקד שירות, מוקד מכירות, מוקד תמיכה ומוקדים נוספים.