חוות דעת עובדי cgs - עבודה בcgs
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    cgs  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 12 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.3
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בcgs?

Theworker > חוות דעת cgs

חוות דעת של עובדי cgs

10 - 1 מתוך 12
share on facebook
מקום מאוד נעים להתחיל בו את הקריירה במיוחד בתחום...  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2022 - 2022 01.01.2022
יתרונות: תנאי קבלה יחסית נוחים, שכר קצת מעל הממומצע, צוות ההנהלה ממש מעולה ואנשים טובים בכללי.
חסרונות: בסוף מדובר בתמיכה טכנית מול לקוחות ישראלים שלא תמיד נעימים.

סבבה של מקום עבודה להתחלה  
עבד/ה בתפקיד טכנאי מחשבים בין השנים 2019 - 2021 04.04.2021
יתרונות: זמינות לעבודה מיידית
חסרונות: משכורת נמוכה להתחלה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

אחלה עובדים חברה חסכנית מאוד נחמד לעבודה לא יותר  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2017 - 2019 06.02.2021
יתרונות: עובדים איכותיים , אנשים באמת טובים שכיף לעבוד איתם
יכולת לצבור ניסיון התחלתי בתחום- בלי נסיון קודם
חסרונות: התנהלות חסכנית מאוד מבחינה כספית

מקום משפחתי שכיף לעבוד בו  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2016 - 2019 31.10.2019
יתרונות: גמישות, תנאים, אווירה
חסרונות: אין לי חסרונות. היה אחלה ועדיין אחלה לי שם

חברה מצוינת, בעלת עתיד מצוין  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2018 10.12.2018
יתרונות: חברה מאורגנת, המעניינת את האינטרסים של כל עובדיה בכל המובנים, נשלטת על ידי רוח של שיתוף פעולה
חסרונות: אין בעיה או מחסור

תמיכה טכנית בCGS  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2015 - 2016 07.11.2018
יתרונות: אווירה חיובית וצעירה. הזדמנות לחסרי ניסיון להיכנס לעולם הטכני.
חסרונות: שכר נמוך יחסית.
ללא אופק ואפשרויות קידום.

תמיכה טכנית סטנדרטית, חברה ממוצעת  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2017 - 2018 13.09.2018
יתרונות: אנשים סימפטים, הכשרה טכנית די טובה יחסית למה שבאמת נדרש
חסרונות: בכל זאת תמיכה טכנית ותמיד יש חוסר כרוני בעובדים

מקום נחמד בעיקר לחיילים משוחררים, לא לאורך זמן  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2017 24.12.2017
יתרונות: אווירה צעירה, פלטפורמה להכירות עם אנשים נחמדים
חסרונות: אווירה לחוצה רב הזמן, תקציבי רווחה נמוכים

מומלץ, אבל לא לטווח הארוך.  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2017 14.08.2017
יתרונות: טוב למתחילים בעולם של מחשבים עם אפס ניסיון.
טוב בשביל ללמוד את היסודות של שירות לקוחות.
ניהול גמיש מאוד שינסה לעזור לך עם כל מה שאתה צריך.
חסרונות: רוב הלמידה נעשית על ידי ניסוי וטעייה - מה שטוב לניסיון שלך, אבל גם בא לידי ביטוי באמצעות הבונוס החודשי שלך, כל ההוראה של נושאים חדשים ככלל, מערכת החינוך הפנימית כולה היא לא הכיטובה לדעתי, והיא מועברת מאוזן לאוזן ולא לפי סדר לגיטימי של דברים.
המשכורת הגונה אם לא מינימלית - ביסודו של דבר בלתי אפשרי להתקדם לתפקיד טוב יותר, אלא אם כן מישהו עוזב.
רוב הלקוחות יהיו זועמים על המוצרים הפגומים שלהם (בעיקר DELL) ויביא אותך לידי מצב של התמוטטות נפשית בסופו של דבר לדעתי (עם זאת, כך כל עבודה אחרת במרכזי שירות).

נחמד בסהכ , נקודת פתיחה טובה למתחילים  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2017 04.08.2017
יתרונות: עבודה לא רעה בכלל
חסרונות: שכר נמוך מאוד וחבל


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  cgs    
 
 
30 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  תמיכה