חוות דעת עובדי בזק - עבודה בבזק
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    בזק  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 380 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בבזק?

Theworker > חוות דעת בזק

חוות דעת של עובדי בזק

300 - 291 מתוך 380
share on facebook
מקום טוב לעבוד בו  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2013 14.03.2017
יתרונות: מקום טוב לעבוד בו
חסרונות: אפשרויות קידום מועטות

נחמד בסהכ אבל לא הייתי עובד שם שוב  
עבד/ה בתפקיד פקיד בין השנים 2017 - 2017 12.03.2017
יתרונות: אין שום יתרון מיוחד המשכורות נוחות חוץ מזה בסדר
חסרונות: משכורות נמוכות חוץ מזה בסהכ בסדר לא בעיה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

לחיילים משוחררים  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2017 09.03.2017
יתרונות: תנאים סוציאליים
חסרונות: הנהלה ותנאים גרועים

מקום נהדר לכל מי שמחפש עבודה בתחום שירות לקוחות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2017 - 2017 27.02.2017
יתרונות: שכר גבוה
תנאים סוציאליים מורחבים
בונוסים גבוהים וקלים לביצוע
חסרונות: שירות לקוחות טלפוני

גם בתמיכה טכנית צריך מכירות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2008 - 2009 20.02.2017
יתרונות: יש קורס חפיפה, נותנים את כל הידע בנושא מחשבים וטלפונים - בדיקות רשת וכו'
המכירות משמעותיות ומקפיצות את השכר
חסרונות: מי שלא מתחבר למכירות, התמיכה הטכנית לא רלוונטית.

ממליץ מקום מצויין לתחילת הדרך המקצועית  
עבד/ה בתפקיד איש שיווק בין השנים 2008 - 2002 20.02.2017
יתרונות: מקום שנעים לעבוד בו
חסרונות: שכר נמוך מתאים לתחילת הדרך

חברה טובה ומקצועית  
עבד/ה בתפקיד כלכלן בין השנים 2012 - 2014 12.02.2017
יתרונות: תנאים נוחים, שעות עבודה ותנאים סוציאלים
חסרונות: קשה להתקדם, דור של ותיקים

חברה ותיקה, טובה מאד רק לעובדים הותיקים - מידע בפנים  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2015 - 2016 10.02.2017
יתרונות: למי שלומד, יש גמישות רבה בשעות וזו הכנסה מסויימת שלסטודנטים .. זה נחמד.

שקיפות מלאה בכל צעד (שקיפות לכאורה) הכל כתוב בנוהלים והכל ברור.
חסרונות: שכר גרוע ביותר, חברה חלוצה שמייצרת את התנהגות הענף כולו וזו הבעיה.
יש דחיפה לידע רחב, ולתמיכה רחבה ככל הניתן, לכאורה העשרת הידע, אך בפועל כדי להפוך אתכם לעובדים שיעשו את כל המשימות, וכך לא יצטרכו עובדים רבים לכל תחום.
אין תמורה לעמידה ביעדים, נהפוך הוא, מציבים רף גבוה כל פעם כדי לא לשלם פרמיות עמידה ביעדים.
הנחיות חדשות כל יום בהתאם לשגעומות של ההנהלה, המון משימות ורף יעדים גבוה מאד. מקום עבודה לעבדים, לא לעובדים.
השכר הוא שעתי בלבד, לכן אם לא צריכים אתכם, לא יזמינו אתכם, ותקבלו שכר נמוך מאד.
לא לחתום על תמיכה במחלקת הרווחה, ולא על תשלום לועד, זו גניבה לאור יום, כל הזכויות בהטבות מתאימות למי שנמצא בחברה לפחות שנה, ובדרך כלל שנה וחצי (מה שלא קורה בפועל, כי התחלופה היא בדרך כלל אחרי שנה)
יחתימו אתכם על התחייבות לשנה או יותר, עליכם לדעת שאם תחליטו לעזוב קודם לכן, יחלטו לכם תשלומים שקיבלתם (לכאורה ביתר) אבל זה בעצם חלק מהשכר אבל בשם אחר. אז .. זה קנס לכל דבר.

חברה צעירה ודינאמית  
עבד/ה בתפקיד טכנאי בין השנים 2017 - 2017 07.02.2017
יתרונות: היחס הוא מעל ומעבר
חסרונות: חברה גדולה מאוד, עובדי קבלן

מתאים כעבודה ראשונה למשוחררים או סטודנטים  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2016 - 2015 07.02.2017
יתרונות: למקורבים והמקושרים בלבד
חסרונות: מצג שוא - התחייבות לשנה


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  בזק    
 
  בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (ידועה בשמה המקוצר בזק) היא חברת טלפוניה ישראלית. החברה הוקמה ב-1984 כחברה ממשלתית האחראית על שירותי התקשורת בישראל, שהופרדו ממשרד התקשורת שבמסגרתו פעלו עד להקמת החברה. במאי שנת 2005 הופרטה החברה ונמכרה לקבוצת אנשי עסקים בראשות חיים סבן.