סה"כ
377
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.4
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בבזק?
|
 |
Theworker >
חוות דעת בזק
חוות דעת של עובדי
בזק
310 - 301 מתוך 377
אחלה חברה. נהנתי לעבוד שם, באמת מבינים עיניין
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שימור לקוחות
בין השנים 2015 - 2014
|
12.01.2017
|
יתרונות:
|
ועד חזק,ביטוח בריאות. רווחה.
|
חסרונות:
|
מוקד שירות תקוחות
|
ממליץ רק לסטודנטים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2009 - 2015
|
10.01.2017
|
יתרונות:
|
משמרות גמישות, פחות ימי עבודה לסטודנטים, רווחה כוללת גיבוש בחו"ל
|
חסרונות:
|
מי שלא סטודנט ימצא את עצמו ב5-6 משמרות בשבוע כולל שישי-שבת וחגים, לחץ גדול למכירות בכל המוקדים
|
חברה צעירה ודינאמית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד עובד בכיר - כללי
בין השנים 2009 - 2016
|
09.01.2017
|
יתרונות:
|
עמותת הרווחה מעולה
|
חסרונות:
|
משכורת נמוכה יחסית לתפוקת העבודה
|
עבודה סבירה שעות נוחות.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד טכנאי
בין השנים 2016 - 2016
|
30.12.2016
|
יתרונות:
|
יתרונות וועד ביטוחים גיבושים
|
חסרונות:
|
שכר נמוך
עבודה במשרות
|
חברה מסודרת וטובה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל
בין השנים 2016 - 1991
|
25.12.2016
|
יתרונות:
|
צוות איכותי . משכורות בזמן
|
חסרונות:
|
קידום עובדים חדשים
|
חבל על הזמן שלכם
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2011 - 2016
|
13.12.2016
|
יתרונות:
|
יש תנאים מעולים לעבוד חופשות בחול על חשבון החברה מתנות בחג וכו..
שכר עולה כל חצי שנה בערך אבל יש תקרת שכר שלא ניתן לעבור אותה
יש בונוסים נחמדים
שעות גמישות
אווירה משפחה
|
חסרונות:
|
עבדתי שם בתור נציג תמיכה טכנית כ 5 שנים בשנים הראשונות היה ממש טוב
היו בונוסים גבוהים והרבה אנשים רצו לעבוד שם
אבל הכל החל להדרדר כל שנה הבונוסים נהיו קטנים יותר והתנאים לקבל אותם היו גבוהים יותר
המנהלים מתחלקים לשניים אלו עם קביעות ואלו החדשים
למי שיש קביעות מקבל אחלה משכורת ולא משנה עם הצוות יקבל בונוס או לא גם קשה מאוד לפטר אותו
מי שחדש לחוץ מאוד כי יותר קל לפטר אותו והמשכורת שלו על הפנים ולכן הוא/היא ישליכו את כל הלחצים והתסכול שלו על צוות העובדים שלו עם זה באימייל מאיים על פסילת תגמול או אפילו דריסת אילוציי עבודה יש לחץ מטורף על מכירות לא משנה להם עם היית בשיחה 50 דקות או 5 דקות חייבים למכור
יש דרישה כול הזמן לשעות נוספות כי יש המתנה מאוד גבוה של לקוחות 90% אחוז מהם יוציאו את כל העצבים שלהם עליכם לקוחות שמתקשרים הם לקוחות שלא נפתרות להם בעיות המון זמן
צריך המון סבלנות וסובלנות כי זה בערך כול שיחה
|
מוקד נורמלי בזמן לימודים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2015
|
13.12.2016
|
יתרונות:
|
טיולים עם החברה ומענקים
|
חסרונות:
|
מוקד קטן ולא נוח
|
מקום מעולה להתחלה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2015 - 2016
|
13.12.2016
|
יתרונות:
|
נוח וקליל צוות שעוזר להתקדם
|
חסרונות:
|
יש משכורות יותר גבוהות במכירות
|
חברה נצלנית,רוצים לקבל את המקסימום ולתת את המינימום
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2010 - 2012
|
12.12.2016
|
יתרונות:
|
שעות נוחות
מתאים לסטודנטים
|
חסרונות:
|
בתור עובד במוקד תמיכה טכני
שכר מינמום
עושים בעיות עם הבונוסים הנמוכים ולא משלמים מה שצריך
יש אפלייה מי שקרוב לצלחת כלומר להנהלה מרוויח יותר כל השאר עובדים סוג ב'
לחץ מטורף לעמוד ביעדים
הקידומים אם יש כאלה לעיתים רחוקות, זה בדכ בתוך המוקד עם שינוי השם של התפקיד
אין השקעה בעובדים למעט מדי פעם הדרכות במערכות פנימיות,לא משהו שימושי מחוץ לחברה
|
דעתי לגביי העבודה אינה חיובית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2016 - 2016
|
08.12.2016
|
יתרונות:
|
יחסי אנוש טובים
|
חסרונות:
|
משמרות לכן מי שנשוי עם ילדים זה לא מתאים
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
בזק
|
|
|
|
|
|
|
בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (ידועה בשמה המקוצר בזק) היא חברת טלפוניה ישראלית. החברה הוקמה ב-1984 כחברה ממשלתית האחראית על שירותי התקשורת בישראל, שהופרדו ממשרד התקשורת שבמסגרתו פעלו עד להקמת החברה. במאי שנת 2005 הופרטה החברה ונמכרה לקבוצת אנשי עסקים בראשות חיים סבן.
|
|
|