סה"כ
58
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.9
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בוריפון?
|
 |
Theworker >
חוות דעת וריפון
חוות דעת של עובדי
וריפון
58 - 51 מתוך 58
חברה נחמדה מאוד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מפתח כלי בדיקות
בין השנים 2015 - 2015
|
28.06.2015
|
יתרונות:
|
החברה מגייסת עובדים ללא ניסיון
|
חסרונות:
|
מיקום החברה גרוע
|
חברה טובה, אוירת עבודה נעימה, לא מתאפיינת בפוליטיקות
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מהנדס מכונות
בין השנים 2007 - 2010
|
29.05.2015
|
יתרונות:
|
יחס אישי, משפחה
|
חסרונות:
|
לא משהו רלוונטי
|
חברה טובה ואנשים טובים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד ASP.NET
בין השנים 2014 - 2015
|
25.05.2015
|
יתרונות:
|
חברה המקדמת את עובדיה
|
חסרונות:
|
יש פקקים ביציאה מאזור תעשיה
|
לא כדאי לעבוד בחברה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד איש QA
בין השנים 2009 - 2015
|
11.05.2015
|
יתרונות:
|
אין יתרונות בחברה הזאת, רק חסרונות
|
חסרונות:
|
מנצלים את האנשים, לא רוצים להעלות שכר, לא משקיעים בעובדים ומזלזלים בהם
|
היה כל כך גרוע לעבוד בחברה הזאת באמת השכר על הפנים וגם...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2014 - 2015
|
10.05.2015
|
יתרונות:
|
עובד חברה מהיום הראשון הכולל גם ביטוחים ופנסיה מהיום הראשון
|
חסרונות:
|
שכר עלוב, אין ידע מקצועי בחברה. התמיכה אך ורק בתוכנה של החברה ולא מעבר לזה. אין עזרה מקצועית ואין מדריכים שיכולים לעזור להתמודד עם תקלות.
העבודה במשמרות ויש סידור עבודה אחת לחודש זאת אומרת שצריך לכנן את כל החודש לפי הסידור עבודה של החברה.
|
קרש קפיצה למקום אחר
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מהנדס QA
בין השנים 2011 - 2013
|
18.04.2015
|
יתרונות:
|
עובדים טובים, חבל שאין הערכה
|
חסרונות:
|
חוסר יציבות, שכר נמוך
|
לא ממליץ לעבוד בחברה כזאת
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שרות לקוחות בין השנים 1989 - 2014
|
29.07.2014
|
יתרונות:
|
אין ירונות גם אם אני אתאמץ .
|
חסרונות:
|
אין מספיק מקום, מאלצים אותי לשקר ללקוחות.
|
מאז שוריפון רכשו את ליפמן (2006), היו שינויים מהותיים...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד פיתוח בין השנים 2000 - 2009
|
12.07.2009
|
יתרונות:
|
האווירה בחברה טובה, אנשים טובים שכיף לעבוד ולהיות במחיצתם, שעות העבודה גמישות, קורסים, מתאים מאד למי שלומד תואר שני, אמהות ולמי שאוהב לעבוד בחברה גדולה. הנהלת החברה בארץ מקצועית וקשובה לעובדים.
|
חסרונות:
|
חברה גדולה ומסורבלת, מתנהלת באיטיות, אין שקיפות של ההנהלה האמריקאית לעובדים בישראל.
ההרגשה שלהנהלת החברה בארץ שכן מנסה להיות קשובה לעובדים ונלחמת על כך שפרוייקטים יגיעו לארץ, השפעתם על מה שבאמת קורה בחברה מאד קטנה, וכל ההחלטות מונחתות מצד האמריקאים מלמעלה.
במשבר הכלכלי האחרון היו פיטורים ממש מינוריים, אך קוצצו תנאים סוציאלים כמו ימי מחלה, חופשות מרוכזות ובסבסוד הארוחות.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
וריפון
|
|
|
|
|
|
|
800 עובדים משרדים ראשיים: ראש העין |
|
|
|
|
|
חברה אמריקאית שמרכזה בסן חוזה שבקליפורניה לחברה משרדים רבים ברחבי העולם. החברה מייצרת ציוד לקופות ממוחשבות ולנקודות מכירה (point-of-sale) .החברה פועלת גם בתחומי הסליקה והעברות כספים אלקטרוניות מאובטחות ונחשבת לאחת הגדולות בתחומה.
|
|
|