Theworker >
חוות דעת פינונקס
חוות דעת של עובדי
פינונקס
10 - 1 מתוך 10
|
מקום טוב בשביל לצבור ניסיון ולעזוב
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מפתח C#
בין השנים 2022 - 2025
|
21.05.2026
|
|
יתרונות:
|
קרוב לרכבת, יש סיבוס.
אנשי פיתוח נחמדים בצוותים.הפיתוח מגוון ומעניין.
|
|
חסרונות:
|
יחס לא הוגן מצד ההנהלה המנותקת, עומס ולחץ באופן קבוע, דרישות סותרות ולא הגיוניות מצד המנהלים. השקעה מקצועית אפסית בעובדים, אין קורסים ואין הובלה מקצועית.תחלופה גבוהה של עובדים.
|








כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
פינונקס
|
|
|
|
|
|
| |
200 עובדים משרדים ראשיים: הרצלייה |
|
|
|
|
| |
פינטק
|
|
|