חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 285 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

70 - 61 מתוך 285
share on facebook
עבודה מעניינת, שוחקת, והרגשה של ניכור  
עבד/ה בתפקיד סוקר בין השנים 2022 - 2022 24.09.2022
יתרונות: עבודה מהבית. קבוצות אווצאפ פעילות מאוד שכך אתה לא משתעם.
חסרונות: לא סופרים אותך בתור עובד עם צרכים להרגשתי האישית . לדעתי לא הוגנים איתך מבחינת הסכמי עבודה, מענקים, תקלות שבאשמתם, זורקים אותך הרבה פעמים מהמערכת

עבודה זמנית שמתאימה לסטודנטים או לאמהות בלבד  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2022 - 2022 21.09.2022
יתרונות: גמישות לזטודנטים
חסרונות: שכר נמוך, אין אפיקי התקדמות וקצב תחלופת עובדים גבוה מאוד
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

סטודנרטית, התשלום לא מתגמל במיוחד  
עבד/ה בתפקיד מנהל צוות בין השנים 2022 - 2022 16.09.2022
יתרונות: עבדתי שם לפני תחילת הלימודים של התואר וקודמתי להיות מנהל צוות בחברה תוך שנה, החברה מאמינה בעובדיה וישנם מסלולי קידום רבים
חסרונות: משכורת נמוכה - ציפיות מאוד גבוהות ולחץ גבוה תמורת משכורת גלובלית נמוכה

אתה תתקבל אבל לא שווה לך  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2020 - 2020 08.09.2022
יתרונות: ניתן לעבוד כסטודנט
חסרונות: הנהלה לא אכפתית, יחס מזלזל לעובד, אין רווחה, עבודה בלחץ, שכר זעום ולא משלמים על הפסקות.

חברה יציבה מתגמלת ויחס אישי  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2018 - 2022 16.08.2022
יתרונות: אחלה של חברה מקום עבודה מצויין .......
חסרונות: אין חסרונות אחלה של מקום עבודה ...

יש לך דופק? התקבלת  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2014 16.08.2022
יתרונות: היתרון היחידי שהם גמישים בשעות וזה השתלב לי טוב עם הלימודים ובגלל זה לא הייתי צריך לשלם ביטוח לאומי בנפרד
חסרונות: המון! שכר זעום ביותר וגם אז הפסקות על חשבון העובד עבודה בלחץ היסטרי ויעדים לא הגיוניים.

תקוש בהיא חברה משפחתית , אנשים מדהימים , כולם מאד...  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2012 - 2020 16.08.2022
יתרונות: למרות הגודל הכל אישי
חסרונות: שכר נמוך ביחס למשק ,תנים סויצאלים נמוכים

ספר לי קצת על עצמך  
עבד/ה בתפקיד מעצב אתרים בין השנים 2019 - 2022 24.07.2022
יתרונות: הכל טוב ויפה חברה מצוינת , סביבה נעימה . אנשים מכובדים אבירה נעימה להיכרות
חסרונות: אין חסרונות פשוט חברה טובה , סביבה נעימה אנשים טובים

מקום עבודה נחמד  
עבד/ה בתפקיד מנהל צוות בין השנים 2021 - 2022 18.07.2022
יתרונות: מקום משפחתי עם אפשרויות רבות. פריסה רחבה של מוקדים בכל הארץ
חסרונות: תנאי שכר ורווחה מתחת לכל ביקורת

חברה לא הכי טובה יחס גרוע ולא מתגמלים  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2020 - 2022 04.07.2022
יתרונות: שעות נוחות עם משרת סטודנט
חסרונות: שכר לא מתגמל עבודה מרובה


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •