חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 269 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

50 - 41 מתוך 269
share on facebook
חברה בסך הכל בסדר  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2019 - 2018 20.10.2022
יתרונות: אווירה טובה, פינוקים, נשף שווה בפורים
חסרונות: שכר נמוך, אי התחשבות במחלות, גמישות נמוכה בשעות העבודה

סבלתי לאורך כל הדרך בעבודה  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2008 - 2008 01.10.2022
יתרונות: לא זוכרת על שום יתרון בעבודה בחברה הזאת בכרמיאל
חסרונות: חוסר אכפתיות לעבדים
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חברה טובה ויציבה  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2020 - 2021 29.09.2022
יתרונות: אווירה משפחתית
בטחון תעסוקתי
חסרונות: לחץ במוקדים מסוימים תלוי תקופה ויום

סביר ,בינוני ורדוד כמו ים המלח  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2019 - 2021 24.09.2022
יתרונות: קשר טוב בין העובדים
חסרונות: לחץ , צעקות , מריבות תמידיות עם הבכירים

עבודה מעניינת, שוחקת, והרגשה של ניכור  
עבד/ה בתפקיד סוקר בין השנים 2022 - 2022 24.09.2022
יתרונות: עבודה מהבית. קבוצות אווצאפ פעילות מאוד שכך אתה לא משתעם.
חסרונות: לא סופרים אותך בתור עובד עם צרכים להרגשתי האישית . לדעתי לא הוגנים איתך מבחינת הסכמי עבודה, מענקים, תקלות שבאשמתם, זורקים אותך הרבה פעמים מהמערכת

עבודה זמנית שמתאימה לסטודנטים או לאמהות בלבד  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2022 - 2022 21.09.2022
יתרונות: גמישות לזטודנטים
חסרונות: שכר נמוך, אין אפיקי התקדמות וקצב תחלופת עובדים גבוה מאוד

סטודנרטית, התשלום לא מתגמל במיוחד  
עבד/ה בתפקיד מנהל צוות בין השנים 2022 - 2022 16.09.2022
יתרונות: עבדתי שם לפני תחילת הלימודים של התואר וקודמתי להיות מנהל צוות בחברה תוך שנה, החברה מאמינה בעובדיה וישנם מסלולי קידום רבים
חסרונות: משכורת נמוכה - ציפיות מאוד גבוהות ולחץ גבוה תמורת משכורת גלובלית נמוכה

אתה תתקבל אבל לא שווה לך  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2020 - 2020 08.09.2022
יתרונות: ניתן לעבוד כסטודנט
חסרונות: הנהלה לא אכפתית, יחס מזלזל לעובד, אין רווחה, עבודה בלחץ, שכר זעום ולא משלמים על הפסקות.

חברה יציבה מתגמלת ויחס אישי  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2018 - 2022 16.08.2022
יתרונות: אחלה של חברה מקום עבודה מצויין .......
חסרונות: אין חסרונות אחלה של מקום עבודה ...

יש לך דופק? התקבלת  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2014 16.08.2022
יתרונות: היתרון היחידי שהם גמישים בשעות וזה השתלב לי טוב עם הלימודים ובגלל זה לא הייתי צריך לשלם ביטוח לאומי בנפרד
חסרונות: המון! שכר זעום ביותר וגם אז הפסקות על חשבון העובד עבודה בלחץ היסטרי ויעדים לא הגיוניים.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •