תבנית עיצוב שהמטרה שלה היא ליצור מופע יחיד, אני השתמשתי בזה כאשר התעסקתי עם DB.
העקרונות החשובים במימוש תבנית עיצוב זו היא:
1) הבנאי הינו פרטי
2) הפונקציה getInstance הינה סטטית וpublic
3) עבור שימוש בטרדים synchronize + לבצע בדיקה כפולה של האם נוצר אוביקט
דוגמא :
class Singleton{
private static Singleton _instance
private static final Object lock = new Object()
private Singleton(){}
public static Singleton getInstance(){
if(_instance==null){
synchronized(lock)
if (_instance==null)
{ instance = new Singletone_()
}
return Singleton;
}
}
הסבר את תהליך מחזור החיים של activity, שימוש ב threads, async task פתרון לבעיית הסוגריים , מה ההבדל בין service ל thread. השוואת מחרוזות, מהו ה O n לפי כמות מחרוזות