שאלות ותשובות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) - TheWorker
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
  תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
 שאלות מראיונות עבודה לתפקיד
 שכר לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) 
   
 
Theworker > שירות לקוחות  > פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

share on facebook
610 - 601 מתוך 796
   
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת צ'קפוינט
מרץ 2016
17.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך מבחן תיאורטי טכני , מבחן מעשי על לינוקס ,ראיון מקצועי וראיון אישי
שאלות מתוך הראיון סטטיסטיקה בסיסית,פקודות לינוקס בסיסיות, מודל OSI ורשתות
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צ'קפוינט :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת בנדא מגנטיק
נובמבר 2010
15.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך ראיון טלפוני ולאחר מכן ראיון אישי עם כ"א, ראיון אישי עם המנהל.
שאלות מתוך הראיון תלוי בתפקיד, תמיכה טכנית שאלות שקשורות לטכני, שירותיות, יכולת לעמוד בלחץ ולהיות יצירתי. יכולת למידה עצמית. מבחן "גוגל".
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בנדא מגנטיק :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת אינטל
מאי 2017
13.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך Started with a basic introduction, the interviewers (3) described their selves, then asked me to talk about my self and what I did in my life, they offered starting from high school, but I had other achievements that I wanted to share starting at middle school, so I started from there. They listened and asked about some points mentioned in my CV, they liked that I had many stuff going on in high school and that I had to manage my time well to succeed. The second part was some question testing my background in a scripting language I mentioned in my CV. Third part was to see how I can handle new problem with limited experience, I was allowed to use google, they basically wanted to test how I'd manage to find the solution using google's help (or any other search engine). Later, it was the part of testing my knowledge with time complications,by giving me a question and asking for the best time complication possible. Last apart was me asking them questions about the job.
שאלות מתוך הראיון how did you manage your time efficiently in high school with all the programs you took part in
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינטל :
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת פפרי
מאי 2017
13.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך ראיון אישי ומבחן ולאחר מכן רעיון מקצועי ומשאבי אנוש
שאלות מתוך הראיון נתונים 8 כדורים אחד מהם כבד יותר מכולם. איך ניתן למצוא את הכדור הכבד בכמה שפחות שקילות. אחכ להסביר איך אפשר בשתי שקילות
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פפרי :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת סופטוב
אפריל 2017
11.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך מבחן שכולל הצגת סרט על המערכת של החברה ולאחר מכן שאלות על הסרט.
שאלות מתוך הראיון שאלות על הארכיטקטורה של המערכת, מה עושה כל רכיב וכיצד הוא מתפקד.
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על סופטוב :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת מטריקס
יוני 2016
08.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך עוברים קודם ראיון אישיותי קצר
שאלות מתוך הראיון לקוח פונה אליך בטענה כי התמונה במסך מחשב קפאה וכי הוא איננו יכול לשנות דבר. מה יכולה להיות הבעיה ?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מטריקס :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת בזק בינלאומי
מאי 2017
04.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך במה עבדת קודם מה נהנת שם ומה לא היה לך טוב שם על קשיים שהיו לך ואיך התגברת ולמה החלטת לבוא דווקא לכאן ולמה נראה לך שאתה מתאים לתפקיד יותר מכולם ואיך אתה מתכונן להתמודד במצבים כאלו ואחרים והיכן אתה רואה את עצמך עוד כמה שנים וכו'אח"כ ממלאים טופס עם שאלות מאוד מכשילות לדוגמה תבחר 5 מתוך 10 דברים מה הכי חשוב בעבודה וכל ה10 מאוד חשובים כמו להקשיב לנהלים להיות סבלן לעבוד עם הצוות בשיתוף פעולה וכו לאחר מכן כל אחד מקבל דף עם שמות של אנשים עם כל מיני בעיות לדוגמה אחת נפגעת לפעמים מאנשים בטלפון וההנהלה צריכה לבוא מדי פעם להרגיע ולעודד אותה אחד מסתבך לפעמים בטלפון לענות ללקוח וצריך לבוא ולעזור לו אחד לפעמים חוטף כריזה ומתחיל להשתולל ולצעוק על לקוחות ואחד לפעמים מעגל פינות ועובר על הנהלים של החברה כי הוא חושב שכך נכון יותר וצריך לדרג את כולם לפי סדר מי הכי מתאים לקבל אותו לעבוד כאן ומי הכי לא והמראיין מלחיץ לסיים תוך 5 דקות אח"כ כל אחד מקריא לו את הסדר שכתב ולאחר מכן צריכים כולם להגיע להסכמה על הסדר הנכון ואז יש ויכוחים וטענות למה הוא יותר מתאים ולא הוא והמראיין גם מקליט מתחילת הראיון
שאלות מתוך הראיון חייבים לרשום איזה חסרונות אתה רואה בתפקיד ואיזה מעלות אתה רואה צריך לרשום עבודות קודמות ומספרי טלפון של ממליצים למה דווקא אתה הכי מתאים
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בזק בינלאומי :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת אינטל
אוקטובר 2016
04.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך בחדר ישיבות קטן ונוח מול 3-4 אנשים, מציגים את עצמם ואת העבודה הנדרשת, ושואלים עליך.
שאלות מתוך הראיון איך היית מגיב אם לקוח היה מתייחס לא יפה או מתרגז?
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינטל :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת בזק
ספטמבר 2015
04.05.2017
 
פרטים לגבי התהליך מגיעים לסינון ראשוני ולאחר מכן ראיון קבוצתי ואז סינון אחרון.
שאלות מתוך הראיון איך היית פותר תקלה תקשורתית במערכת הIPv של הלקוח ואיך היית מוביל את הלקוח לפתרון ביעילות ובקלות?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בזק :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת כלנית כרמון
מרץ 2017
25.04.2017
 
פרטים לגבי התהליך בתחילת היום עברתי מבחן אמינות בשאלות בנושאי גניבה אלכוהול סמים והימורים לאחר מכן קיבלתי דף עם חומר עיוני ושאלון אמריקאי על התוכן שקראתי ולאכן מכן היה ראיון
שאלות מתוך הראיון נשאלתי למה אני מעוניינת לעבוד דווקא בחברה הזאת ולמה אני חושבת שמתאים לי עבודה בשירות לקוחות
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על כלנית כרמון :
 
 
יש לכם מה להוסיף ?