|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
32790 - 32781 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
חברה יציבה ונחמדה
|
30.11.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2020
בתפקיד מתכנת
|
| יתרונות : |
יש בחברה הזאת בטחון תעסוקתי, אוירה רגועה |
|
| חסרונות : |
השכר יחסית נמוך, לא מעלים את השכר כמעט אף פעם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סיגנצ'ור איי טי :
|
|
|
|
|
|
|
מענין במיוחד עבודה דינאמית
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
יש צאנס לכל עובד ללמוד להתקדם ולהצליח
עבודה מענינת ומאתגרת |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך, מספר לקוחות משתנה ולא מספיק יציב |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על joomi :
|
|
|
|
|
|
|
מפתח מאוד לעתיד
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מהנדס תקשורת / שו"ב
|
| יתרונות : |
בתור חיילת משוחררת למדתי המון בחברה |
|
| חסרונות : |
הנעה ממקום למקום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלביט מערכות :
|
|
|
|
|
|
|
חברה נחמדה אך עם זאת לא מומלצת לדעתי
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד רכז גיוס
|
| יתרונות : |
חברת משפחתית, תחום בעל יציבות תעסוקתית |
|
| חסרונות : |
העבודה לא מאתגרת, השכר לא מתגמל, אין אופק קידום.
באופן אישי לא הייתי ממליצה לקרוביי לעבוד שם. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שמירה ובטחון :
|
|
|
|
|
|
|
מאתגר, אך גם מספק
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד סייע/ת
|
| יתרונות : |
צוות מגובש ואווירה משפחתית, סיפוק |
|
| חסרונות : |
קושי פיזי ומאמץ |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלאור :
|
|
|
|
|
|
|
חברה בטוחה לעבודה לטווח ארוך
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד עובד בעבודה מועדפת
|
| יתרונות : |
עבודה בטוחה לטווח ארוך ולא מוגבל
משכורת בזמן ולא מסתמכים על אנשים |
|
| חסרונות : |
משכורת מינימום בהתחלה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על דור אלון :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי האישית לא כדאי לעבוד שם.
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד מפעיל מכונות
|
| יתרונות : |
מתאים רק לאנשים בגילאי 40 ועד הפנסיה וגם יש חדר אוכל חוץ מזה אין כלל יתרונות. |
|
| חסרונות : |
שכר לא משהו.... צריך לעבוד ולהוציא את הנשמה כדי שתסיים את החודש לפחות עם 8000 שקל בלחץ! אם אתה "עובד פשוט". והמפעל מהווה לפחות 95% רק מ"עובדים הפשוטים" וגם אין מספיק משמרת לילה כדי שאנשים יוכלו באמת להרוויח משהו...
המקום לא הכי נקי לדעתי בקיץ חם נורא שאפילו מאווררים כלל לא עוזרים ורק באזורים קטנים במפעל יש מזגנים שזה לרוב רק משרדים.
לדעתי אם אתה רוצה באמת להתקדם לאן שהוא או לבנות עתיד או להרוויח כסף מכובד אז זה לא המקום שאתה רוצה להיכנס אליו. (אלא אם כן אתה צעיר ורוצה לעבוד לטווח קצר רק בשביל לחסוך קצת כסף אז זה עוד אפשר, אבל לא כקריירה של החיים. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מפעלי נשק ישראל :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי לא כדאי לעבוד בחברה הזאת
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מנהל סניף
|
| יתרונות : |
משמרות, שעות נוחות |
|
| חסרונות : |
שכר לא מתגמל
הנהלה לא יציבה
כמובן שהכל תלוי בסניף |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סקארה :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה לעבוד בה כמו משפחה
|
29.11.2020 |
|
עבד בשנים 2012-2010
בתפקיד פקיד
|
| יתרונות : |
נגישה לעובדים כמו משפחה |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות שאני יכול למנות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קבוצת שלמה SIXT :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|