|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
38210 - 38201 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
חברה יציבה וכיף לעבוד בה, אווירה משפחתית, רק צריך לשפר שכר
|
10.03.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2020
בתפקיד כימאי
|
| יתרונות : |
חברה שיש לה עתיד טוב |
|
| חסרונות : |
שכר לא טוב, לדעתי ההנהלה לא מחוברת עם המציאות ומצב העובדים בשטח |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על גלעם :
|
|
|
|
|
|
|
מקום טוב לעבוד בו.
|
10.03.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
פרויקטים מעניינים, התפתחות אישית, מיקום מצוין, אנשים שכיף לעבוד איתם, רווחת העובדים ברמה גבוהה(פילאטיס, ארוחות ערב, happy hours .... וכו...). |
|
| חסרונות : |
אין לי חיסרונות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הירולו :
|
|
|
|
|
|
|
מוצר חשוב שיכול להציל הרבה נשים
|
10.03.2020 |
|
עבד בשנים 2009-2019
בתפקיד מנהל - הנדסה
|
| יתרונות : |
מוצר חשוב שיכול להציל הרבה נשים |
|
| חסרונות : |
לדעתי החברה קורסת בגלל טעויות ניהול |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ריל אימגינג :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה לא מסודרת. תקרת זכוכית.
|
10.03.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד איש שיווק
|
| יתרונות : |
חברה פרטית אשר מתפתחת וגדלה. נמצאת בהרצליה פיתוח ליד המסעדות הכי שוות :) |
|
| חסרונות : |
לדעתי הנהלת החברה מאוד אטומה ומרוחקת מעובדיה, אין דרגים אלא יש את המנהלים שהם השותפים בעלי החברה עצמה ויתר העובדים, מכאן שאין לאן להתקדם ויש תקרת זכוכית.
אין נהלים אלא בלאגן אחד גדול תליוי מצבי רוח של המנהלים.
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ארקו נדלן :
|
|
|
|
|
|
|
בית שני אך ללא שכר
|
10.03.2020 |
|
עבד בשנים 2014-2016
בתפקיד אחראי בדיקות ידניות
|
| יתרונות : |
תנאים
אחרי 3 שנים קרן השתלמות וחסכון מיוחד לבנק |
|
| חסרונות : |
משכורת נמוכה
עבודות בשעות לא נוחות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שופרסל :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה מאסיבית מעייף אבל כיף להכין םיצות
|
10.03.2020 |
|
עבד בשנים 2011-2011
בתפקיד עובד מטבח
|
| יתרונות : |
עובר הזמן מהר כיף לעבוד בפיצרייה |
|
| חסרונות : |
עבודה קשה מאסיבית כמו רובוט צריך לעבוד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על דומינוס פיצה :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי לא להתקרב !
|
10.03.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד רכז גיוס
|
| יתרונות : |
אין יתרון מלבד שפעם האוירה הייתה משפחתית ונעימה יותר |
|
| חסרונות : |
לדעתי האישית פשוט לא מומלץ, חברה לא מסודרת, נהלים לא מסודרים, אוירה של ״ כיבויי שריפות״, החברה מנוהלת בצורה שכונתית ,האוירה עכורה מיקום עבודה לא נוח מחייב רכב |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קיופוינט :
|
|
|
|
|
|
|
לא מומלץ לעבוד בחברה
|
09.03.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד כספים - Back Office
|
| יתרונות : |
בטחון תעסוקתי רווחה טובה |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך אין אפשרויות קידום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נס :
|
|
|
|
|
|
|
אנשים טובים. אווירה נעימה
|
09.03.2020 |
|
עבד בשנים 2015-2017
בתפקיד עוזר אישי
|
| יתרונות : |
שכר גבוה, אווירה נעימה ומכבדת, תנאים מפנקים |
|
| חסרונות : |
אין. מומלץ לעבוד במשרד זה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על תדמור ושות' יובל לוי ושות' :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|