|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
38850 - 38841 מתוך 79644
|
|
|
|
|
|
|
|
סיפוק מאתגר כל יום מחדש
|
09.02.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה)
|
| יתרונות : |
תחושת עשיה וסיפוק. תנאים מעולים. |
|
| חסרונות : |
אין ברמה המקצועית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על חברת החשמל :
|
|
|
|
|
|
|
לסטודנטים ותחילת הדרך. לא לאנשים מיקצועיים עם ניסיון
|
09.02.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד איש QA
|
| יתרונות : |
קטנה ומישפחתית, איזון בית עבודה, אפשר לעבוד מהבית. |
|
| חסרונות : |
אם אתה בצד שמפתח או מטפל במערכות לגאסי, אז אין מיקצועיות ובעיה עם העברת ידע.. אנשים ותיקים לא משתפים ידע או שכבר לא עובדים שמה. לא מיקצועיים (ביחוד בצד שתומך במערכות הישנות), יותר חברת IT מחברת היטק. אךה אם אתה בצד של ה INOVATION שמה אנשים מיקצועיים מאוד שמנסים לימצוא כיוונים חדשים כי אין מכירות בתחום. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צ'יינג' הלת'קייר :
|
|
|
|
|
|
|
רק אם באמת אין לכם ברירה
|
09.02.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד קופאית
|
| יתרונות : |
אין באמת יתרונות
יחס לא נעים
ציפיות לא ריאליות
אולי רק החבר'ה לעבודה סבבה וגם לא כולם |
|
| חסרונות : |
אחמשים והנהלה שעפה על עצמה וחושבת שהיא אלוהים.
חפיפה מאוד מרושלת.
ציפיות העבודה ביחס לשכר וכמות המשמרות והשעות לא ריאלית בשיט. (2 משמרות בלחץ בשבוע ועוד לכמה שעות בודדות) עצוב מאוד.
לא ממליץ לעבוד בחברה, אחלה לבוא לראות שם סרט ותו לא.
אין פלא שהם מחפשים עובדים כל הזמן, חרא עבודה.
חברה לא מקצועית לא כלפיי העובדים ולא כלפי הלקוחות. ומאוד קמצנית. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יס פלאנט :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה בתור מנקה
|
08.02.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2020
בתפקיד עובד ניקיון
|
| יתרונות : |
אחלה חברה אחלה כסף לא עבודה קשה מידי |
|
| חסרונות : |
עובד קבלן חבל שלא חברה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שונרא :
|
|
|
|
|
|
|
לא ממליץ בכלל. לא ללכת לשם או לברוח כמה שיותר מהר
|
08.02.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מפתח C#
|
| יתרונות : |
אנשים בסדר - וזה דבר יחיד שבסדר שם |
|
| חסרונות : |
1.תנאי עבודה ממש קשים
2.הנהלה לא מבינה שום דבר. יש המון מנהלים ופוליטיקה ומלחמות בינהם
3.משכורת חרא
4.קידום - לא
5.טכנולוגיות ישנות ואין מה לחפש שם. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על איתוראן :
|
|
|
|
|
|
|
תלוי איך נפלת, סהכ חברה מעולה
|
08.02.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
* אווירה כיפית וביתית
* עבודה עם חברות מובילות, אם אתה מתחיל ונופל על פרויקט טוב אז גם פיתוח מקצועי שאין שני לו ועבודה מאתגרת.
* דואגים מאוד לרווחת העובד, מנהלים גברים, שכר מעולה ל-mid level ומנוסים.
* תהליך ריאיונות הוגן ושקוף.
* באמת אכפת למנכלים מהעובדים, שמים את העובד במרכז והלקוח לא תמיד צודק.
* אלעד וליעד המנכלים חזקים מאוד בפיתוח ו"יש עם מי לדבר", למשל בחברה שאני בה כרגע (חברת מוצר) הניהול לא טכני וזה מתסכל. |
|
| חסרונות : |
* שכר פשוט נוראי למתחילים, לא מאמין שהסכמתי לזה (אני כבר לא שם אז אולי השתפר).
* אם נופלים על סטרטאפ לחוץ אז גם שעות ארוכות וסופשים.
* אם נפלת לא טוב אין טסטים, קוד ריוויוז, cicd ודברים שקורים בחברות אחרות - חשוב להיות אסרטיביים ולדרוש את זה מהמנהלים כי שניהם ממש חזקים בפיתוח ומבינים את החשיבות.
* למרות שסה"כ זו חברה באמת טובה, רשום לך ברזומה שעבדת בחברת outsource ויש כל מיני חברות שיעשו פרצוף על זה בריאיון או לא יזמנו אותך בכלל, סתם בגלל דיעה קדומה.
ושוב, שכר ממש ממש ממש ממש נוראי למתחילים. ממש. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הירולו :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה שאפשר לעבוד בה
|
08.02.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מהנדס אווירונאוטיקה
|
| יתרונות : |
חברה גדולה עם הרבה מקומות לעבוד |
|
| חסרונות : |
חברה גדולה מאוד ולכן אפשר ללכת לאיבוד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלביט מערכות :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה עובדים מצוינים
|
08.02.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד אחראי בדיקות אוטומטיות
|
| יתרונות : |
אווירה משפחתית, אופציות קידום |
|
| חסרונות : |
רחוק קצת אבל זה רק לי כי אני גר רחוק. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ביוקאץ' :
|
|
|
|
|
|
|
צריכים לשלם לעובדים יותר כסף
|
08.02.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
|
| יתרונות : |
מאתגר, מעניין מאוד |
|
| חסרונות : |
אין איזון בין עבודה למשפחה.
שכר |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צ'קפוינט :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|