|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
41460 - 41451 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
אחלה מקום לעבוד בו
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2006-2011
בתפקיד מנהל פרוייקטים (הייטק)
|
| יתרונות : |
לומדים המון, אנשים מעולים |
|
| חסרונות : |
יש מחלקות בהן קשה להתקדם ניהולית. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 888 :
|
|
|
|
|
|
|
לימוד עצמי רב וניסיון
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2014-2019
בתפקיד תוכניתן ERP / CRM
|
| יתרונות : |
- התפתחות טובה בזמן השירות.
- לימוד עצמאי. |
|
| חסרונות : |
- משכורת נמוכה.
- טיפול במשמעת צבאית. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צה"ל :
|
|
|
|
|
|
|
הנהלה זוועתית אפס יחסי אנוש לדעתי
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מלצר / ברמן
|
| יתרונות : |
קרוב למרכז העיר באזור שאין בו מסעדות |
|
| חסרונות : |
הנהלה שמתנהגת באופן מזלזל לעובדיה לדעתי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קפה גן סיפור :
|
|
|
|
|
|
|
וואלה חברה טובה מאוד
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד אדריכל
|
| יתרונות : |
חברה טובה מאוד ממליץ |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות חברה טובה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מיקרוסופט :
|
|
|
|
|
|
|
מקום טוב לאנשים שרוצים לעבוד.
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה)
|
| יתרונות : |
אווירה מצוינת, מסקורת מתאימה. |
|
| חסרונות : |
מבחינתי אין חסרונות, לכן הוא מקום טוב. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על עזריאלי מכללה להנדסה :
|
|
|
|
|
|
|
אווירה יפה וצעירה
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד איש QA
|
| יתרונות : |
שעות עבודה נוחות |
|
| חסרונות : |
משכורת מינמאלית ואין התקדמות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על באבקום סנטרס :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה אנשים טובים, תן ביס,חברה גדולה
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2016-2017
בתפקיד רפרנט
|
| יתרונות : |
טובים,חברה גדולה, תנאי קידום,מומלץ |
|
| חסרונות : |
שכר מעט נמוך, הרבה שעות עבודה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הראל :
|
|
|
|
|
|
|
לא להתקרב לדעתי האישית
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מסלק תביעות
|
| יתרונות : |
שעות יחסית נוחות, שכר נכנס בזמן |
|
| חסרונות : |
הנהלה והמנהלים מתנהגים בצורה מחפירה לדעתי, חברה קטנה וגם מתנהגת ככזאת בצדדים השליליים שלה. המנהלים צורחים במסדרונות וההנהלה לא עושה כלום, מודעים לבעיות אבל נותנים להתנהלות להמשיך
לא הייתי ממליץ לאף אחד להתקרב |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בססח :
|
|
|
|
|
|
|
אווירת ניהול לחוצה
|
04.11.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד מהנדס תוכנה
|
| יתרונות : |
נהנתי לעבוד עם אנשים נעימים. המשכורת טובה. |
|
| חסרונות : |
קיים מדרג ברור בין עובדים וותיקים (20-30 שנה) לבין אלו שאינם. היחס אינו פתוח לעיתים מזלזל וחוסם אפשרות התקדמות אפילו רוחבית.
אוירה חשדנית ולא נעימה.
תחלופת עובדים גבוה מאוד. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלמו :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|