|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
55590 - 55581 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
חברה שלא דואגת לעובדים לדעתי האישית
|
05.04.2018 |
|
עבד בשנים 2018-2018
בתפקיד דיילת
|
| יתרונות : |
אין יתרונות חברה לא דואגת |
|
| חסרונות : |
לא מומלץ לפי דעתי האישית חברה שלא נותנת יחסי אנוש ראויים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אירוהנדלינג :
|
|
|
|
|
|
|
בסדר גמור שכר לא גבוה מידי
|
05.04.2018 |
|
עבד בשנים 2018-2018
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
אנשים טובים, שעות נוחות וגמישות |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך ביחס לשוק אך עם זאת מתגמל |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אינטל :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה מקום, אחלה אנשים
|
05.04.2018 |
|
עבד בשנים 2017-2018
בתפקיד מתכנת
|
| יתרונות : |
משרדים נעימים לעבודה, צוותים ומנהלים נחמדים, דרישות ומשימות הגיוניות. |
|
| חסרונות : |
שכר מעט נמוך, פקקים בצומת השלום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צ'קפוינט :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה למי שרוצה להתקדם ניהולית
|
05.04.2018 |
|
עבד בשנים 2003-2017
בתפקיד מתכנת JAVA
|
| יתרונות : |
חבר יציבה, ותיקה מובילה בתחומה.
החברה בסך הכל הוגנת ביחס לעובדיה. לא מאוד לארג'ית אבל גם לא קמצנית. גם אנשים פחות טכניים יכולים להצליח בה, בעיקר בתפקידי ניהול או תפקידים פחות טכנולוגיים ויש כאלו די הרבה.
הרבה ממשק עם לקוחות ונסיעות ברחבי העולם |
|
| חסרונות : |
לא מקום הכי טוב להתפתח מבחינה מקצועית טכנולוגית. בחטיבת הדליברי אין הרבה פיתוח ברמה גבוהה. יש הרבה בינוניות ואנשים שלא מבינים הרבה בטכנולוגיה. קשה מאוד לשנות דברים.חברה די הררכית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמדוקס :
|
|
|
|
|
|
|
עובדים קשה סביב השעון אבל יש התפתחות מקצועית
|
04.04.2018 |
|
עבד בשנים 2010-2013
בתפקיד איש שיווק
|
| יתרונות : |
חברה טכנולוגית מצליחה. התפתחות מקצועית יפה. |
|
| חסרונות : |
עובדים סביב השעון ובלחץ תמידי.
חברה של אלפי עובדים - קשה להתבלט.
חברה עם עובדים תחרותיים והשגיים. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מלאנוקס :
|
|
|
|
|
|
|
ממליץ לא להתקרב
|
04.04.2018 |
|
עבד בשנים 2016-2016
בתפקיד אנליסט
|
| יתרונות : |
מפתח מקצועית עד לשלב מסוים |
|
| חסרונות : |
הנהלה ריכוזית מאוד לדעתי-
אוירה מאוד לא נעימה
עבודה מסביב לשעון ולא מוערכת
אין לגיטימציה לבקש העלאה בשכר
התחשבנות לא לגיטימית על החזרי הוצאות
הורדה בשכר אם עובדים פחות מ 220 שעות בחודש |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צ'מנסקי בן שחר :
|
|
|
|
|
|
|
סך הכל בסדר העובדים מכבדים אחד את השני. ואין אווירה דרמטית
|
04.04.2018 |
|
עבד בשנים 2018-2018
בתפקיד מנהל אזור
|
| יתרונות : |
החברה מתפקדת. האווירה מעולה. האנשים איכותיים ועוזרים |
|
| חסרונות : |
בעיקר שכר מועט ואני לא רואה עתיד לחברה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סלקום :
|
|
|
|
|
|
|
חברה יציבה עם מעט השקעה מקצועית ובתנאי בעובד
|
04.04.2018 |
|
עבד בשנים 2011-2017
בתפקיד מיישם
|
| יתרונות : |
חברה יציבה עם גידול חזק בהכנסות וברווחים.
איזון מצויין בין עבודה ומשפחה.
אחלה אנשים.
עבודה טובה בעיקר לאמהות ולמשרה התחלתית או הסבה למערכות מידע. |
|
| חסרונות : |
אין אפשרויות קידום בכלל,
אין אפשרות לעבור תפקיד,מעדיפים לחפש עובדים לתפקידים מחוץ לחברה,
שכר נמוך ביחס לתפקידים מקבילים בחברות אחרות,
רווחת עובד קצת מעלה המינימום,
גיבוי לעובדים מועט. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על חילן-טק :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|