|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
59860 - 59851 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה ומכובדת
|
30.09.2017 |
|
עבד בשנים 2010-2017
בתפקיד מנהל
|
| יתרונות : |
עבודה מעניית ומאתגרת |
|
| חסרונות : |
קושי בהגעה ושעות עבודה ואזור עבודה קשה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קבוצת ICL :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה ממש מאוד הרבה
|
30.09.2017 |
|
עבד בשנים 2016-2017
בתפקיד מחסנאי
|
| יתרונות : |
חברה בין לאומית |
|
| חסרונות : |
קשה טיפה פיזית, אבל לא כל כך נורא |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יו פי אס :
|
|
|
|
|
|
|
ניסיון טוב להתחלה
|
29.09.2017 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד שמאי
|
| יתרונות : |
חברה יציבה כח אדם איכותי |
|
| חסרונות : |
עבודה משעממת . שכר נמוך |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על גאודע :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי האישית פחות מומלץ לעבוד שם
|
29.09.2017 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד מנהל סיכונים
|
| יתרונות : |
היסטורית הרווחתי טוב.
היום נראה לי שבעייתי להרוויח כך.
טוב לאנשים שלא רוצים לתת את כל כולם לעבודה. |
|
| חסרונות : |
לדעתי יש מקום לשיפור בהנהלה
לא מתאים לאנשים בעלי מוטיבציה גבוהה לקדם דברים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מיטב דש. :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה ביחס לעובדים
|
29.09.2017 |
|
עבד בשנים 2008-2010
בתפקיד סוחר
|
| יתרונות : |
מקום יציב אפשרות להתקדם |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות רלוונטים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בנק אגוד לישראל :
|
|
|
|
|
|
|
סהכ בסדר. משכורת לא משהו
|
29.09.2017 |
|
עבד בשנים 2015-2016
בתפקיד נציג שימור לקוחות
|
| יתרונות : |
יש יחס טוב לעובדים, מקבלים בונוסים ומתנות. האנשים סבבה. |
|
| חסרונות : |
התפקיד עצמו לא קל. דרישה להגיע ליעדים. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פרטנר :
|
|
|
|
|
|
|
חברה נחמדה אבל לדעתי האישית ברמת ההנהלה דרוש שיפור
|
29.09.2017 |
|
עבד בשנים 2007-2008
בתפקיד מהנדס תהליך
|
| יתרונות : |
לא מצאתי יתרונות |
|
| חסרונות : |
יש לשפר את כל הקשור בהתיחסות ההנהלה לדעתי האישית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ניסקו :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי האישית לא מומלץ בכלל אלא אם אתם נואשים לכסף או לעבודה
|
29.09.2017 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד עובד כללי
|
| יתרונות : |
החברה משלבת עובדים ממגזרים שונים
משאבי אנוש נחמדים |
|
| חסרונות : |
במפעל בלהבים לדעתי האישית כמובן יש מקום לשפר את כל תחום יחסי האנוש אני הרגשתי שהעובדים בחברה לא ששים לעזור אחד לשני לא מקבלים עובדים חדשים ובכללי נראה כאילו מישהו מכריח אותם לבוא לעבודה.
כאשר באים ומדווחים על בעיות קיימות אין טיפול.
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סודהסטרים :
|
|
|
|
|
|
|
לא מתאים לאנשים חושבים
|
29.09.2017 |
|
עבד בשנים 2016-2017
בתפקיד מהנדס QA
|
| יתרונות : |
חניה על חשבון החברה |
|
| חסרונות : |
לא משקיעים בשימור העובדים. תנאים מתחת לממוצע בשוק העבודה בחברות מקבילות. לא חברה מפנקת בלשון המעטה.. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אדיוסופט :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|