|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
75040 - 75031 מתוך 77013
|
|
|
|
|
היה לי מנהל מעולה וצוות טוב. ממליצה בחום
|
06.01.2015 |
עבד בשנים 2013-2014
בתפקיד כספים
|
יתרונות : |
מקום חם ,מעניק אפשרויות להתפתח ולהתקדם. מקום שכיף לקום אליו כל בוקר.
משכורות בזמן,תנאים טובים,ימי גיבוש. |
|
חסרונות : |
המון מנהלים על מנהלים... |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יס :
|
|
|
|
|
טוב, ניתן לראות שהמנהלים משקיעים כרגיל בשיווק בחוץ במקום להתעסק בתוך החברה.
החברה טובה לטווח קצר לעשיית קצת כסף(הבנחה והתחברת לאנשים הנכונים), זו חברה לעשיית כסף לבעלי המניות וזהו...הם יודעים לשווק את עצמם ולמכור את עצמם לעובדים פוטנציאילים...אבל כשנכנסים למלכודת דבש מבינים מה קורה בפנים.
|
05.01.2015 |
עבד בשנים 2012-2015
בתפקיד מנהל מכירות
|
יתרונות : |
משכורת התחלתית סבבה |
|
חסרונות : |
אין עמידה בהבטחות של העלאות, התעסקות בעולם מאד בעייתי שיכול להסגר כל רגע(חפשו את השם של החברה ותקבלו עמודים על עמודים של איך להסיר את הווירוס), אפס נאמנות לעובדים...יש קליקה מאד ברורה שמנהלת את החברה ולכן החברה פוליטית. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמונטייז :
|
|
|
|
|
אין ביטחון תעסוקתי בכלל. יום בהיר אחד הוחלט על סגירת החטיבה וכ 100 עובדים "עפו" הביתה. למרות השם הותיק ושנים בתעשייה, לא ממליץ בכלל.
|
05.01.2015 |
עבד בשנים 2012-2014
בתפקיד מהנדס QA
|
יתרונות : |
משכורות בסדר ביחס לשוק, חדר כושר וארוחות, סביבת עבודה טובה. |
|
חסרונות : |
חברת האם בה עבדתי נרכשה ע"י סיסקו. ההרגשה היא שזו חברה גדולה שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, לא ברור איך מתקדמים והכל מאד ביורוקרטי וכבד. מקום בו הולכים לאיבוד ואין אופק מקצועי. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סיסקו :
|
|
|
|
|
בעיקרון זהו.
החברה עצמה מדהימה ואכן יש אנשים מקסימים שגורמים לך לרצות להגיע. הבעיה היחידה היא המשווקים אשר עושים את חיינו קשים(כמובן והחברה לא שותקת וכל משווק שעשה משהו שנוגד את נהלי החברה מפוטר)
הדגש של החברה הוא על שירות יש האזנות תמידיות עלינו-ככה שאם עשית טעות זה שימוע מיידי(וטוב שכך).
מומלץ בחום לעבוד בסלקום-נטוויז'ן.
|
03.01.2015 |
עבד בשנים 2013-2015
בתפקיד שירות לקוחות/אחראית תלונות
|
יתרונות : |
השכר מעולה לבעלי רצון.
לומדים הרבה לחיים בעבודה במסגרת שירות הלקוחות כמו:סבלנות,הקשבה,נימוס,יחסי אנוש וכו'.
השעות נוחות וגמישות והמנהלים נורא מתחשבים ודואגים,כנ"ל לגבי האחמשים.
ההפסקות מחולקות במשמרות וארוכות כך שיש זמן לאכול ולנשום אוויר.
חדר האוכל מעולה ומלא במבחר מכל טוב! הסעות מהבית לעבודה ולהיפך.
סביבת עבודה צעירה וכייפית-מידי פעם שמים לנו שירים ברקע שגם נחמד ועוזר להירגע כאשר יש עומס ממתינים.
**לאחרונה הוסיפו תיגמולים על שירות ולא רק על מכירה**
התגמולי שירות נובעים משביעות רצון הלקוח:מכתבי תודה,סקרים 7 וכו'
מתוגמלים גם על תפוקה(מספר שיחות לשעה) ועל מעוברות(כמה לקשרי לקוחות לטכני ולא). |
|
חסרונות : |
החיסרונות הם:
*איסור לנתק ללקוח אשר צועק ומקלל למרות שבצורה יפה מבקשים מימנו להפסיק לעשות זאת(בעבר היה מותר לאחר 3 אזהרות לנתק)
*לקוחות עצבניים שחושבים שאנחנו עובדים אצלם ולא מבינים שאנחנו בני אדם בדיוק כמוהם.
*כשיש עומס יש טיפה צעקות מהאחמש שנקבל שיחות.
*משווקים חיצוניים שמוכרים דברים ללקוח ללא ידעתו/ללא שיקוף מלא שאנחנו כנציגי שירות נפגעים מכך. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נטוויז'ן 013 :
|
|
|
|
|
לא לבנות על מגער....
|
02.01.2015 |
עבד בשנים 2012-2015
בתפקיד פקיד גביה
|
יתרונות : |
קרוב לבית.........
|
|
חסרונות : |
שכר נמוך מאוד
חוסר אנושיות
והמון פוליטיקה
לא שולחים לקורסים והשתלמויות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מ.ג.ע.ר :
|
|
|
|
|
אי.סי.איי חברה מצוינת שמספקת אתגרים מקצועיים בכל התחומים. שינוי משמעותי לחיוב באווירה ובתוצאות העסקיות.
מקום להתפתח בו. מומלץ ביותר לעבוד בחברה.
|
01.01.2015 |
עבד בשנים 2008-2015
בתפקיד ניהול
|
יתרונות : |
- אנשים באיכות גבוהה ביותר
- החברה נכנסה לתחומים טכנולוגיים חדשים המייצרים אתגר מקצועי
- אפשרויות קידום
- השקעה בהדרכה
- מנכ"ל והנהלה שאכפת להם |
|
חסרונות : |
- תחרות קשה מול מתחרים סיניים
- חבש שיש עדיין מספר אנשים ממורמרים שמייצרים אוירה שלילית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ECI :
|
|
|
|
|
בעת הגיעכם לחברה אנא הסתובבו והחלו לרוץ, מהר ככל האפשר, כאשר אתם משאירים ענן אבק דק מאחוריכם.
|
01.01.2015 |
עבד בשנים 2004-2013
בתפקיד ניהול פרוייקטים
|
יתרונות : |
- אין OPEN SPACE
- לא עובדים עד השעות הקטנות של הלילה (למרות שלפעמים גם זה יש) |
|
חסרונות : |
לא יודע איפה להתחיל!!!!
לאחרונה פוטרו עשרות אנשים מהחברה- כך שבטחון תעסוקתי זה לא הצד החזק.
ההתנהלות של כל המחלקות היא פשוט קטסטרופאלית.
מישהו ציין את הקוטג' והלחם שפורסים ב-18:00- אז זה פחות או יותר הבונוס היחיד שתקבלו בחברה.
קמצנית ביותר מבחינת שכר תנאים וכו' |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סטארהום מאך :
|
|
|
|
|
לא ממליץ על קריירה בחברה זו במתכונתה הנוכחית.
|
31.12.2014 |
עבד בשנים 1996-2012
בתפקיד תמיכה
|
יתרונות : |
עבודה בטכנולוגיה מתקדמת (יחסית).
שפת אנגלית - משתפרת עם הזמן
מגיעים למקומות רבים בעולם ולומדים על תרבויות שונות.
|
|
חסרונות : |
השכר לא משתפר עם השנים והניסיון.
אין ייעול עיסקי בחברה, שבא ליידי ביטוי בשינויים הרבים ומנהלים לא טובים שמתמנים לתפקידים בכירים.
מחכים לפיטורים לראות את מי מפטרים ומי נשאר, הרגשה לא יציבה לחלוטין שלא נותן ביטחון תעסוקתי.
אין התפתחות אישית וקידום היידע של העובד למטרות התקדמות.
הנהלה שמושתתת על מנהלים אמריקאים שמה שחשוב להם זה רק הבונוסים שלהם בסוף שנה.
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קומברס :
|
|
|
|
|
טוב למי שרוצה להתחיל בתמיכה טכנית ולא בחברות אינטרנט
|
31.12.2014 |
עבד בשנים 2013-2013
בתפקיד תמיכה טכנית
|
יתרונות : |
הצוות נהדר עוזרים אחד לשני |
|
חסרונות : |
הכל החל משכר ועד קידום ועניין |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פלאקארד :
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|