|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
75730 - 75721 מתוך 77372
|
|
|
|
|
ישיבות לגבי העלאת הדוחות והצגתם בצורה יפה ונאותה למנכ"ל. המנהלים מכירים בעובדים שמתחפנים אליהם, לעובדים שבאמת משקיעים ומגדילים ראש, לא זוכים להערכה ממשית.
החברה סוגרת דלתות על ימין ועל שמאל. המשכורות מצחיקות להפליא מבחינת השוק!! אנשים שעובדים שם למעלה מ-20 שנה ובעלי ראש, אחריות, אכפתיים ונותנים מהנשמה שלהם לחברה מרוויחים עדיין אותה משכורת נמוכה להחריד!! זה שהם לא ביקשו העלאה, פשוט המנהלים שלהם שיננו מההנהלה את המוטו הבא: "אין לנו תקציב כרגע". יש להם תקציב לבונוסים למנהלים מחלקות, סוכני מכירות ולאנשי גבייה :)
מרגע שדפי זהב רכשו את חברת זאפ גרופ: רסט, מתחתנים, אדירה וכ"ו, החברה מדרדרת מרגע לרגע. האווירה הנעימה שהייתה נעלמה ולא תחזור עוד.. עדיף למי שעובד שם שנה שנתיים לקחת את הניסיון שרכש ולהתקדם הלאה. לא עדיף להיתקע בספינה שוקעת.
|
04.05.2014 |
עבד בשנים 2011-2013
בתפקיד הנהח"ש
|
יתרונות : |
זאפ גרופ בתחילת דרכה הייתה חברה משפחתית. אווירה נעימה, יחס והתחשבות אישית לעובדים, הכרה בעבודה קשה בתקופות עמוסות ולחוצות, קידום עובדים מבפנים, צ'ופרים ועוד. אבל הכי חשוב: הערכה לעובדים, הכרת תודה בהשקעה שלהם, והתחשבות
אולם מאז שנרכשו ע"י דפי זהב, ההנהלה החדשה רואה רק כסף בעיניים, ומכאן נעבור לסאגה השנייה של החברה: השתלטות התאגיד.. |
|
חסרונות : |
מאיפה להתחיל??
כ"כ הרבה.. אולי הכי חשוב:
ההנהלה החדשה רואה כעת רק דבר אחד: מספרים ולא אנשים.
היא רוצה רווח, להעלות את דוחות המכירה, לדחוף ללקוחות מבצעים שלא צריכים בזכות הלשון החלקלקה של סוכני המכירה שכמובן מקבלים עמלה שמנה גם אם לא ביצעו בפועל מכירה המתאימה ללקוח, כי הרי סוכני המכירה הם הכי חשוב מבחינת החברה, הם מוכרים ללקוחות קידומים, באנרים, קופונים, בניית אתר. זה עבודת הקודש. אבל מי שבפועל עוזר בעשיית העבודה הם גם אלה הפועלים מאחורי הקלעים וצריכים להתמודד אח"כ עם תלונות הלקוחות, עם הפאשלות של הסוכנים, עם בניית האתרים ועם ההתעלמות בשירות.
בשירות הלקוחות בד"כ מי שעובד שם לא מחזיק מעמד יותר מחצי שנה גג, ואח"כ מבקש "לברוח" לכל מחלקה אחרת בחברה.
אנשים הפסיקו להגדיל ראש, מעבירים אחריות מאחד לשני, מגלגלים אשמה, וכשנעשית טעות, מחפשים את מי להאשים, והלקוח הוא זה שנופל בין הכסאות, משלם את הכסף ובסוף לא זוכה לשירות הוגן. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קבוצת זאפ :
|
|
|
|
|
ממליץ בחום.
מי שמחפש עבודה במכירות שטח ורוצה להרוויח כסף אז משתלם לו מאוד לעבוד בחברה הזאת.
|
04.05.2014 |
עבד בשנים 2012-2014
בתפקיד סוכן שטח
|
יתרונות : |
סביבת עבודה צעירה אווירה טובה מאוד.
שכר מתגמל מאוד.
|
|
חסרונות : |
קושי גדול במציאת חניה בסביבת העבודה.
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ישר שיווק וניהול בע"מ :
|
|
|
|
|
אם אין שום ניסיון קודם בתפקיד שווה לשלוח קו״ח לשם (מקבלים כל אחד) ולעבוד שם כמה חודשים בשביל לצבור ניסיון.
בשום מצב לא להשאר שם יותר משנה.
להשתדל לא להתקרב לסביבת הבעלים כי הסיוט מתחיל כשמקבלים טלפונים ממנו בשתיים בלילה וצפונה.
|
03.05.2014 |
עבד בשנים 2013-2013
בתפקיד מתכנת
|
יתרונות : |
מכונת אספרסו במטבח |
|
חסרונות : |
חברה מיושנת המנוהלת ביד רמה (וסוציופתית) ע״י הבעלים.
צרחות על בסיס יומיומי.
נהלי עבודה הרסניים ומנהלי מוצר שלא לוקחים אחריות על שום צעד.
מחלקת משאבי אנוש מהגרועות בארץ. אפס אחוז השקעה בעובד.
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על Coolvision :
|
|
|
|
|
נהנה מהעבודה אך יש מקום לשיפור.
|
02.05.2014 |
עבד בשנים 2013-2014
בתפקיד מתחנת
|
יתרונות : |
עבודה מאוד מעניינת מאתגרת. |
|
חסרונות : |
העבודה מוגבלת בתשתיות חברתיות שלט נותן כל כך הרבה ניסיון כללי בתפקיד. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלביט מערכות :
|
|
|
|
|
חברה שמאוד כדאי להיות בה !!!
עבודה עד הפנסיה יציבות תעסוקתית משכורת מכובדת
ודאגה לפרט! יופי של חברה!
|
30.04.2014 |
עבד בשנים 2009-2014
בתפקיד עובד
|
יתרונות : |
יציבות
משכורת
קידום |
|
חסרונות : |
לא כולם מתחברים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על רדימיקס :
|
|
|
|
|
פעם היה כאן מעניין, היום מתאים למי שמחפש חופשה בתשלום.
|
30.04.2014 |
עבד בשנים 2006-2013
בתפקיד מנהל מוצר
|
יתרונות : |
נכון להיום - הרבה זמן פנוי |
|
חסרונות : |
כל השאר ובעיקר: אין חזון, אין דרך, אין יכולת. סוף. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קומברס :
|
|
|
|
|
ממליצה לעבוד בבב"ל, נראה שאכפת להם מאוד להשקיע בצוות, יש הווי חברתי טוב ויחסית לחברות תקשורת בשוק גם תנאי רווחה מאוד טובים. בכל מוקד טכני יהיו לקוחות מתלוננים וכועסים, לחצים ועומסים, תקלות פה ושם בשרתים ותקלות הזויות בציוד קצה, אבל בהשוואה למקומות אחרים שעבדתי בהם, הרגשתי שהלקוחות של בב"ל באמת יותר מרוצים וזה בעיקר נובע מכך שנותנים המון כלים לנציגים.
חסרון יחידי רק לסטודנטים, רצוי לבנות על ימי חופש לתקופות מבחנים כי אין הרבה גמישות בנושא.
|
25.04.2014 |
עבד בשנים 2012-2013
בתפקיד תמיכת רשתות וVOB
|
יתרונות : |
הכשרה מעניינת ומעשירה + יום טכנאי שמראה שבאמת אכפת לחברה להשקיע בנציג וללמד אותו. יש אופציה ללימודי הכשרה מטעם בב"ל של CCNA(טיפה קשה להתקבל לזה אבל עדיין יפה מאוד שקיימת האופציה בכלל). תנאי רווחה דיי טובים: מוניות עד הבית החל מ22:00, מגוון רחב של מסעדות עם הסדרי ארוחות לעובדים, חדר אוכל, אירוע חברה, תחרויות חודשיות, מבצעי חבר מביא חבר משתלמים, הווי חברתי ממש טוב במוקד. נותנים המון כלים לנציגים לתת שירות טוב יותר משאר המתחרות ולדעתי גם מציעים מוצר יותר איכותי (בעיקר בזכות התעדוף שלהם לשרתים בחו"ל וההפרדה בכבל משאר הספקיות).
נראה שהחברה מגייסת כוח אדם איכותי גם בדרג הניהולי, גם בצוותים העיסקיים וגם הטכנאים. |
|
חסרונות : |
קצת מקשים את החיים על שליחת טכנאים ללקוחות (במקרים שבסופו של דבר צריך לשלוח). מקרצצים על הקטע המכירתי לנציגי התמיכה. מדדים לא הגיוניים לתחום הטיפול (בעיקר בתחום הVOB, אין יותר מידיי שיחות קצרות). לא הכי גמישים עם סטודנטים, הרף שלהם הוא לרדת ל4 משמרות ולא פחות, גם לא לתקופות קצרות של חודש. ממש מדכא לעבוד מעל האוסקר ווילד בשישי בערב ששומעים את כל האנשים למטה נהנהנים! |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בזק בינלאומי :
|
|
|
|
|
עבדתי מעל שנתיים בתמיכה טכנית ב2 חברות שונות ויש לי המון מה להשוות, חוץ מהווי חברתי טוב באמת לא מומלץ לעבוד ב012. מחזיקים אנשים שנה בכוח ובאיומים עם קנס כספי (שזה גם לא חוקי). איכות המוצר של החברה לא הכי טוב ולפיכך סובלים בעיקר מהמון תלונות וקיטורים של לקוחות, מונעים מהנציגים לבצע המון פעולות שהיו יכולות לאפשר מתן שירות טוב יותר ולקוחות מרוצים יותר. מומלץ לעבוד אצל המתחרות (רק לא אצל הוט!!!#!@$) ולא ב012. אין מוקדים של תמיכה שהעבודה שמה לא מעצבנת, לא קיימת חיה כזאת, אבל 012 באמת ממוקמת בתחתית.
|
25.04.2014 |
עבד בשנים 2011-2012
בתפקיד תמיכה טכנית VOB
|
יתרונות : |
עבדתי במוקד רמת גן שהוא באופו משמעותי יותר נעים מהמוקד של ראשל"צ. ראשי צוותים, אחמשים וצוותי התמיכה ברובם נחמדים ובאמת מרבית הזמן היה הווי חברתי טוב. |
|
חסרונות : |
שיחות ללא הפסקה במשך 9 שעות עם הפסקה של 3 שניות לטיפול BACKOFFICE, חשוב יותר להוציא אנשים להפסקות סיגריה מאשר לאפשר לאנשים לצאת להפסקות אוכל.
השירות יחסית למתחרות נחשב לשירות מאוד לא טוב - לא ניתן לבצע המון פעולות שיקלו על הנציגים וגם על הלקוחות כמו האופציה של שליטה מרחוק למשל, ציוד הVOB של החברה לא הכי איכותי וקיימות בו אין ספור תקלות, איכות הטכנאים של החברה לא משהו בכלל, הכשרת החברה לא מספיקה חסר בה המון אינפורמציה. כמו כן, מערכת המידע של החברה לא הכי מדויקות והרבה דברים מסבירים כמו תוכי בלי באמת שהנציג יבין. המון נפילות בשרתי הדואר. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 012 סמייל :
|
|
|
|
|
אני עזבתי אחרי שצברתי ניסיון טכנולוגי וביססתי את מקומי כמוביל טכנולוגי.
לקחת בחשבון היטב את נושא המנהלים כי לדעתי זה לא דג רקק אלא גישה ניהולית רווחת המועברת "מאב לבן" (כחלק מקידומים פנימיים המשמרים דפוסי ניהול קלוקלים).
|
24.04.2014 |
עבד בשנים 2005-2012
בתפקיד מוביל טכנולוגי
|
יתרונות : |
סידור נחמד בכל הקשור לארוחת צהריים וערב.
חד"כ בבניין עצמו.
אירועים סבירים בחגים |
|
חסרונות : |
לעצרי נראה שיש מנהלים בחברה שכאשר הם צריכים לנהל אנשים שקשה לנהל, הם בוחרים בפתרון הקל - פיטורים.
אני מאמין שמנהל טוב, מנהל של אנשים ולא של מכונות במפעל ייצור, הוא מנהל שיודע להתמודד לא רק עם אלו שקל ופשוט לנהל אלא, ובעיקר, עם אלו שקשה לנהל.
ספציפית אחד המפוטרים היה בעל יכולות טכנולוגיות מדהימות אבל היה צריך יותר הכוונה ברמת המערכת והשני פחות הכרתי אבל גם הוא היה צריך יותר סיוע ניהולי ולא שיזרקו אותו בתואנות כאלו ואחרות...
לנהל את הקלים לניהול זה לא חוכמה.
ברגע שבחרת בפתרון הקל בניהול אנשים שקשה לנהל - נכשלת כמנהל!!!
אה, כן ולפעמים צפוף בחד"כ.
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צ'קפוינט :
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|