ראיון ראשון 2.5 שעות : שעה ראיון עם המנהלת המגייסת ושעה וחצי מבחן של 5 שאלות אקסל ובניית מצגת בפאור פוינט .
חבל מאוד שיש היום עדיין חברות שלא מכבדות מועמדים ואת הזמן שלהם . לא טרחו אפילו לשלוח מייל שלא התקבלתי שלא לדבר על לתת פידבק כלשהו.
התהליך כולל שיחה עם HR
לאחר מכן מבחן טכני פשוט בכתיבת קוד.
במבחן כתיבת הקוד המראיין נכנס לזום כשיש הרבה רעש סביבו ולא במשרד מבודד, הסתכל המון לצדדים והייתה הרגשה שהמראיין לא איתי.
במהלך כתיבת הקוד המראיין קטע אותי תוך כדי התהליך המחשבתי של איך לבצע את התרגיל וערער אותי לאורך כל הדרך.
חשוב לי לציין שלאחר הראיון פתרתי את התרגיל בפחות מ-5 דקות.
שאלות מתוך הראיון
המראיין ביקש לממש פונקציה שמדמה שליחת התראה למשתמשים ולקבוצות של משתמשים לפי מבנה מידע של אובייקט ביעילות המרבית.
במבחן הבית התבקשתי ללמוד את מערכת ניהול הפרוייקטים של Monday ולהקים מערכת לניהול הפקת אירועים. לאחר מכן התבקשתי ליצור הדרכה ללקוחות על פי שאלות ותשובות.
ה-hr פנתה אליי וקבעה לי ראיון ראשון. הראיון היה סכ״ה סבבה רק שלא היה לי מספיק נסיון במרקטינג והם היו מודעים לזה אך בכל זאת נתנו לי הזדמנות, עשו לי סימולציה תוך כדי הראיון כדי לראות את החשיבה שלי
A home task including few questions related to the job and 3 interviews
שאלות מתוך הראיון
We are hoping to understand your client engagement approach, complex organizational understanding, and your way of handling different challenges within small/medium companies.
Please answer the following questions with these in mind.
Wayne Enterprises just bought a monday.com 50-users plan for the following departments:
Marketing
HR
Legal
Purchasing
A. As part of the “onboarding package”, the client received a 3.5 hours of onboarding/training package.
As OSM manager in charge of the onboarding process, how would you advise the client to split these sessions in a way that all 50 users will get the best value from the platform?