|
סה"כ
946
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.3
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם באמדוקס?
|
 |
Theworker >
חוות דעת אמדוקס
חוות דעת של עובדי
אמדוקס
940 - 931 מתוך 946
|
פשוט תתרחקו מהחברה הזו.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מפתח בכיר בין השנים 2009 - 2011
|
31.05.2012
|
|
יתרונות:
|
- טוב לאמהות
- טוב לבינוניים שרוצים להתקדם
|
|
חסרונות:
|
- לא רוצים אנשים בעלי ניסיון מאמדוקס בחברות אחרות
- יחס מגעיל ומשפיל
- חברה מאבדת את לקוחותיה.
- עבודה רבת שעות משעממת ומפגרת
|
|
חברה גדולה ורחבה עם המון אפשרויות אבל בסופו של דבר...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד architect בין השנים 2006 - 2012
|
07.03.2012
|
|
יתרונות:
|
חברה גדולה ויציבה (יחסית)
|
|
חסרונות:
|
שכר לא משהו. אין בטחון במקום העבודה. סביבה אגרסיבית ולא ידידותית.
|
|
כשאת או אתה חדשים כאן טוב אבל חמש שנים פלוס מתחילים...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד dba בין השנים 2006 - 2012
|
04.03.2012
|
|
יתרונות:
|
חברה גדולה עם כל היתרונות
|
|
חסרונות:
|
חברה גדולה עם החסרונות אופייניים כמו
להרגיש בורג לפעמים
כמו
לא תמיד את או אתה לבד באמת משפיעים
|
|
מקום טוב לבוגרי תואר בלבד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתכנת בכיר בין השנים 2009 - 2012
|
04.03.2012
|
|
יתרונות:
|
עבודה קלה
בינוניות
|
|
חסרונות:
|
טכנולוגיות ישנות
|
|
מקום טוב לבוגרי תואר בלבד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתכנת בכיר בין השנים 2009 - 2012
|
04.03.2012
|
|
יתרונות:
|
עבודה קלה
בינוניות
|
|
חסרונות:
|
טכנולוגיות ישנות
|
|
חברה טובה למתחילים / אמהות
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד בודק בין השנים 2006 - 2010
|
03.01.2012
|
|
סה"כ לא אימפרית הרשע כמו שעלולה להצטייר. העובדים...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד חסוי בין השנים 2001 - 2010
|
17.03.2011
|
|
יתרונות:
|
1) חברה מסודרת
2) מאד דינאמי
3) אפשרות למעברים בין תפקידים
4) רמה אנושית גבוהה
5) מאד מאתגר
6) חברה רווחית ומצליחה
7) חברה גלובאלית
|
|
חסרונות:
|
1) אין ביטחון תעסוקתי
2) רמת תובענות
3) ביוקרטיה
|
|
נחמד טוב לקידום למקום הבא
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל מוצר בין השנים 2004 - 2007
|
17.03.2011
|
|
יתרונות:
|
מוצר מעניין עבודה מאתגרת
|
|
חסרונות:
|
אין איזון בין בית לעבודה נרשות שעות עבודה מרובות בגלל מחסור בכח אדם.
עובדים איכותיים
|
|
מקום שהיה חביב, והושתת על כוח אדם סביר עד טוב מאוד, הפך...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתכנת קובול בין השנים 2000 - 2008
|
17.08.2010
|
|
יתרונות:
|
לפחות עד המשבר של שנת 2002, החברה היתה יציבה מאוד. הסניף שבו הועסקתי (ירושלים) היה קטן יחסית, אינטימי, ורוב האנשים היו מקסימים.
|
|
חסרונות:
|
ברגע שהוחלט אסטרטגית, שכל פיתוחי הקובול יעברו להודו,(שנת 2005 לערך) לא ידעת מה ילד יום. ניהלת ועבדת עם עשרות הודים שאמורים להחליף אותך ביום פקודה, לא היו קידומים, בונוסים סבירים או העלאות שכר.
עומס העבודה גדל והלך, ומצבת כוח האדם בישראל הלכה וירדה.
בקיצור - זוועה.
|
|
חברה המתאימה לאנשים בינוניים, בעלי יומרות לניהול...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מבקר פנים בין השנים 2000 - 2010
|
30.06.2010
|
|
יתרונות:
|
חברת ענק גלובלית מושרשת אצל 5 לקוחות גדולים (חברות טלקומוניקציה) שלא מסוגלים להחליף אותה בקלות, ולכן יציבה יחסית.
אם מנת המשכל שלך וההשכלה שלך מתחת לממוצע, ואולם יכולתיך הפוליטיות ורמת העצלנות שלך מעל הממוצע, זהו המקום האידאלי בשבילך להתקדם וסיכוייך טובים להגיע ברבות הימים להנהלה הבכירה.
|
|
חסרונות:
|
חברה המנוהלת ע"י איש כספים, שספג צעקות וביקורת אגרסיבית מאנשים בכירים לשעבר בחברה (כולל אקס-מנכ"ל), במהלך אחד מהמפגשים של ארגון אפטר-דוקס בשנה האחרונה. הביקורת הוטחה בו על היעדר חזון, והובלת החברה דרך משקפי הפיננסים להעברת הפיתוח ומוקדי הידע לעולם השלישי (הודו...). הטענה היא כי אסטרטגיה זאת תוביל בטווח הארוך לשקיעתה של החברה שהינה היום מונופול בפועל בתחום הבילינג של חברות טלפוניה בצפון אמריקה.
זאת בנוסף לטיפוח והקפתו בדרג ניהולי המורכב בעיקר מאנשים בינוניים ומטה.
זוהי חברה שאינה דוגלת בערכי אמינות. בה עובדים בכירים מספרים בגלוי איך הם מגבים רמאויות של הכפופים להם כדי להתמודד עם גזרות ההנהלה (דוגמת הגבלת ק"מ ברכב צמוד ע"פ מרחק מהעבודה), או איך הם מרמים בהחזרי הוצאות. יש עובדות המקודמות גם בעזרת רומנים, אפילו ברמות הבכירות.
גדודי אנשי כח האדם בחברה עסוקים בעיקר בהעברת אין ספור הרצאות על פרטי הנוסחאות לבונוסים, ההעלאות/הורדות שכר (אגב הבונוסים הינם מכפלה של סדרי גודל בין הדרגות, כך שהדרג הזוטר, העובד בפועל, מקבל גרושים לעומת הדרג הבכיר האמון על ניצול העובדים), אך טיפול אמיתי במנהלים לא אמינים, או בעיות כח-אדם אחרות, כגון אבטלה סמוייה, הכשרה מקצועית, טיפוח מסלולי קידום מקצועי אובייקטיבי, וכדומה, אינם בראש דאגתם.
הכשרה מיקצועית וטיפוח העובדים הינם מס שפתיים בלבד. בפועל המוטו של החברה הוא לשכור עובדים צעירים בעלי ידע ספציפי ובעת משבר לא לנסות להסב אותם לתפקיד מקצועי אחר, אלא פשוט לזרוק אותם, במיוחד אם הם התקדמו ברמות השכר.
חדשנות זה הדבר האחרון שקיים בחברה. כן יש אמנם קבוצת חדשנות, אך תפקידה מסתכם ברישום וסיווג רעיונות של עובדי החברה והענקת תעודות, כדי ליצור אפקט מורלי ולתת הרגשה לעובדים שהינם ממציאי על. הרבה רוח ואפס תוצאות. שום פריצת דרך אסטרטגית לא צמחה ולא תצמח בחברה כפי שהיא מנוהלת כיום.
כמתכנת, אתה יכול ליפול או באחד מכיסי האבטלה הסמוייה הרבים, או בפרוייקט לחוץ בו תיאלץ לעבוד סביב השעון ותוקפץ בפיתאומיות ללקוחות בחו"ל. עניין של מזל? או אולי יכולת תימרון, קשרים, או כל דבר לא מקצועי אחר.
ככל שתזדקן בחברה כן תהפוף לפחות אטרקטיבי בשוק העבודה ויותר תלוי בקפריזות של מנהלים האחראים על סבבי
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
אמדוקס
|
|
|
|
|
|
| |
3600 עובדים משרדים ראשיים: רעננה |
|
|
|
|
| |
מפתחת תוכנות ושירותים למערכות חיוב לקוחות (בילינג) וניהול קשרי לקוחות (CRM). משרדי החברה שוכנים בסנט לואיס, מיזורי שבארצות הברית, והנהלת החברה נמצאת ברעננה. החברה נוסדה בישראל בשנת 1982, כחטיבה בשם "עורק אינפורמיישן".
|
|
|