חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 269 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

20 - 11 מתוך 269
share on facebook
היה לחץ מצד המעסיקים  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2023 - 2023 07.11.2023
יתרונות: הסבר וקורס מקיף לפני
חסרונות: אין בונוסים גבוהים

סביר עבודה מתישה בשכר נמוך  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2014 - 2017 26.10.2023
יתרונות: עבודה עם סביבת עבודה של אשנים אכותיים
חסרונות: שכר ממש נמוך לחץ עבודה מאסיבי
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

אין יותר מדי מה לכתוב חוץ שלא הייתי ממליץ  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2023 - 2023 22.08.2023
יתרונות: צוות העובדים שאיתך
חסרונות: לא משלמים על הפסקות ומחייבים אותך לצאת ל45 דקות ללא תשלום, אומרים לך משהו אחד וקורה בפועל משהו אחר

לא להתקרב לשם בחיים. זה לא שווה את זה  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2023 - 2023 12.08.2023
יתרונות: אין יתרונות בכלל
חסרונות: עבודה קשה מאוד ויעדים בלתי אפשריים. מה שמלמדים בהכשרה לא בא בכלל לידי ביטוי בעבודה עצמה לדעתי, ויש המון סתירות בין מה שמלמדים, למה שכתוב בנהלים, ולמה שצריך לעשות בפועל. מחפשים איך להוציא כמה שפחות כסף על עובד, בזה שלא משלמים על הפסקות או יציאות לשירותים, וגם אז זמני ההפסקות הם המינימום הנדרש בחוק, כך שאין פרופורציה בכלל בין העומס של העבודה לזמני ההפסקה, והשכר יוצא מתחת למינימום.
ההנהלה מתייחסת אליך כעבד להרגשתי האישית, בוחנת אותך בכל צעד ברמה חולנית, ותמיד מחפשים מה לא טוב, תמיד מדברים ומתייחסים בחוסר הערכה, חוסר כבוד, זלזול, ואם לא עומדים ביעדים (מה שקורה תמיד) לדעתי האישית בהחלט אפילו בתור מוצא אחרון לא הייתי מציע לאנשים לעבוד שם .

תנאי עבודה לא מתגמלים  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2021 - 2023 30.07.2023
יתרונות: יתרון אחד שכן חוויתי היה המוקד עצמו, מוקד קטן עם מעט עובדים ואווירה יחסית טובה.
חסרונות: שכר לא מתגמל, חוסר בטחון תעסוקתי

ממש לא טוב השכר לא טוב והמנהלים - יש מקום גדול לשיפור  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2023 - 2023 18.07.2023
יתרונות: אין יתרונות לצערי, אולי רק השעות הגמישות
חסרונות: אין אפשרות קידום על הפנים

חוויה קצרה שלימדה המון  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2022 - 2022 04.07.2023
יתרונות: עבודה נוחה למי שמחפש חצי משרה, או משרת אם
חסרונות: שכר מינימום, ולא הרבה שעות אבל הרבה ידע

מינימום שכר, מקסימום דרישות  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2021 - 2023 03.07.2023
יתרונות: אין יתרונות. מקום שנמצא תמיד במחסור של עובדים, פוטנציאל לקוחות רק יורד אך היעדים נשארים והשכר מינימום בלבד.
חסרונות: שכר מביך, דרישות גבוהות, יעדים גבוהים

מקום משפחה שנותן לך להביא את עצמך לידיי ביטוי  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2022 - 2023 02.07.2023
יתרונות: אווירה משפחתית ומכבדת ומאתגרת
חסרונות: לדעתי אין עובד בחברה כבר למעלה משנה וחצי

חוויה שאיני רוצה לחזור אליה בחיי  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2017 - 2022 06.06.2023
יתרונות: גמישות בשעות העבודה. מסגרת תפקיד ברורה. סביבת עבודה ממוזגת.
עובדים מן המניין חברתיים וידידותים
חסרונות: יחס לא נעים להרגשתי, מבזה ומחפיר מצוות ההנהלה. כמות לחץ נוראית בעבודה.
דרישות עמידה ביעדים שסותרים זה את זה


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •