חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 285 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

40 - 31 מתוך 285
share on facebook
תנאי עבודה לא מתגמלים  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2021 - 2023 30.07.2023
יתרונות: יתרון אחד שכן חוויתי היה המוקד עצמו, מוקד קטן עם מעט עובדים ואווירה יחסית טובה.
חסרונות: שכר לא מתגמל, חוסר בטחון תעסוקתי

ממש לא טוב השכר לא טוב והמנהלים - יש מקום גדול לשיפור  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2023 - 2023 18.07.2023
יתרונות: אין יתרונות לצערי, אולי רק השעות הגמישות
חסרונות: אין אפשרות קידום על הפנים
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חוויה קצרה שלימדה המון  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2022 - 2022 04.07.2023
יתרונות: עבודה נוחה למי שמחפש חצי משרה, או משרת אם
חסרונות: שכר מינימום, ולא הרבה שעות אבל הרבה ידע

מינימום שכר, מקסימום דרישות  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2021 - 2023 03.07.2023
יתרונות: אין יתרונות. מקום שנמצא תמיד במחסור של עובדים, פוטנציאל לקוחות רק יורד אך היעדים נשארים והשכר מינימום בלבד.
חסרונות: שכר מביך, דרישות גבוהות, יעדים גבוהים

מקום משפחה שנותן לך להביא את עצמך לידיי ביטוי  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2022 - 2023 02.07.2023
יתרונות: אווירה משפחתית ומכבדת ומאתגרת
חסרונות: לדעתי אין עובד בחברה כבר למעלה משנה וחצי

חוויה שאיני רוצה לחזור אליה בחיי  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2017 - 2022 06.06.2023
יתרונות: גמישות בשעות העבודה. מסגרת תפקיד ברורה. סביבת עבודה ממוזגת.
עובדים מן המניין חברתיים וידידותים
חסרונות: יחס לא נעים להרגשתי, מבזה ומחפיר מצוות ההנהלה. כמות לחץ נוראית בעבודה.
דרישות עמידה ביעדים שסותרים זה את זה

לדעתי האישית לא להתקרב בשום פנים ואופן!  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2022 - 2023 26.05.2023
יתרונות: קרוב לבית. מתאים לסטודנטים, פנסיונרים ובעלי מוגבלויות. אפשרות לעבודה מהבית.
חסרונות: עבדתי קרוב לשנה. שכר מינימום עם בונוסים נמוכים. לא משלמים על הפסקות.
ועל מה שכן מגיע צריך להתווכח - כל חודש יש איזו תקלה בשכר ואתה נאלץ לרדוף אחרי המנהל/ת הישירה ומנהלת מוקד וכל זה על זמן ההפסקה שלך.
להרגשתי מנסים לדחוק בך להתפטר לקראת השנה במוקד - מעבירים תפקיד, משנים שעות וימי עבודה, מעבירים צוות ועוד.
בכל מקרה השכר לא עולה עם הזמן כלל, לוותק יש משמעות אפסית שם. העבודה עצמה נורא מונוטונית, שוחקת נפשית במהירות וגם האנשים בטלפון לא קלים. ככלל המקום דורש הרבה יותר מדי יחסית לשכר שמשולם שם. מי שמחפש עבודה במוקד ללכת לכל מוקד אחר שיש באזור שלכם

משכורת נמוכה מאוד  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2023 - 2023 18.05.2023
יתרונות: אווירה טובה ולא מעבר
חסרונות: שכר נמוך מאוד, בונוסים נמוכים ממש, לא מתחשבים, מבטיחים משכורות מאוד גבוהות בהתחלה, אך בהמשך מבינים שהכל בדיחה, עבודה של משמרת מלאה ומקבלים משכורת של סטודנט, וככל שהזמן עובר רק מורידים את המשכורת יותר ויותר

טוב באופן זמני בלבד  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2022 - 2023 09.05.2023
יתרונות: יציבות ומשמרות נוחות
חסרונות: לצערי יש הרבה כאלו החל מההנהלה שלא עושה כמעט כלום למען העובדים שלהם לדעתי ,
הלקוחות המתישים שלא מבינים שיש חוקים לכל מערכת הדיבור המתמשך שעות על גבי שעות.
וזה שלא משלמים על הפסקות ומודדים אותך על הדקה כשהולכים לשירותים.
מי שמנהל אותך יכול להיות אחלה של מנהל או מישהו שרק יחפש כל הזמן את הרע בעובדים שלו תלוי על מי נפלתם.
וזה רק חלק מהדברים
לא מומלץ להישאר שם זמן רב לוותק אין כמעט שום משמעות

לצבור ניסיון - מקום טוב להתחלה  
עבד/ה בתפקיד מנהל פרוייקטים בין השנים 2023 - 2023 20.04.2023
יתרונות: נוחות
למידה בשטח
עבודה עצמאית
חסרונות: שכר
תנאים
אין מקום התפתחות


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •