שאלות ותשובות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) - TheWorker
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
  תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
 שאלות מראיונות עבודה לתפקיד
 שכר לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) 
   
 
Theworker > שירות לקוחות  > פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

share on facebook
690 - 681 מתוך 792
   
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת נטוויז'ן 013
יוני 2016
19.06.2016
 
פרטים לגבי התהליך הגעה לבניין מת"מ, ראיון ראשוני מול מאבחנת, לאחר מכן מבחן אמריקאי קצר בנושא שאלות ידע כללי בעולם האינרנט. לאחר השאלון ראיון עם מנהל הצוות ובמידה ועברת מוגש לך חוזה הכולל התחייבות לחצי שנה.
שאלות מתוך הראיון ניסיון עבר בתמיכה תכנית. רקע במחשבים.
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על נטוויז'ן 013 :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת בזק בינלאומי
מאי 2016
18.06.2016
 
פרטים לגבי התהליך תהליך נעים ,רגוע מקצועי ולא קשה בכלל
שאלות מתוך הראיון האם עסקתי בתפקיד טכני?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בזק בינלאומי :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת קווילט
ינואר 2016
18.06.2016
 
פרטים לגבי התהליך לא קל פוגשים בין 2-3 מראיינים דגש על אופי האדם ראיון גם באנגלית כחלק מהשיחה לספר על המוצר שעבדת בו בצורה עמוקה פרוטוקולי תקשורת
שאלות מתוך הראיון פשוטות יחסית ידע ברשתות , http,tcp
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על קווילט :
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת אקאמאי
יוני 2016
16.06.2016
 
פרטים לגבי התהליך אני עברתי רק ראיון טכני וראיון התנהגותי
שאלות מתוך הראיון what are your core values?
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אקאמאי :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת אינטל
אפריל 2015
14.06.2016
 
פרטים לגבי התהליך ראיון עבודה פרונטלי כלל מספר שאלות
שאלות מתוך הראיון שאלת הגיון: שלושה סלים עם תגיות של כדורים עליהם. אחד שחור, אחד לבן ואחד שחור-לבן. כל התגיות שקריות. מה מספר הפעמים המינימלי שצריך להוציא כדור מסל כדי לדעת מה יש בכל סל.
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינטל :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת פלאפון
ינואר 2016
01.06.2016
 
פרטים לגבי התהליך תהליך מיון לתמיכה טכנית
שאלות מתוך הראיון הצג תכונות חיוביות שלך ושליליות שלך
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פלאפון :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת גולן טלקום
מרץ 2015
31.05.2016
 
פרטים לגבי התהליך ראיון טלפוני ראשוני עם שאלות כלליות וציפיות, לאחר מכן ראיון פרונטלי
שאלות מתוך הראיון למה עזבת את מקום העבודה הקודם ? האם את חושבת שתעמדי במצבי לחץ וריבוי משימות ? האם מתכוונת ללמוד ? במידה וכן, איך תשלבי את העבודה עם הלימודים (מאחר ויש מחויבות למספר משמרות מסוים בשבוע) ?
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על גולן טלקום :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת אלביט מערכות
אוגוסט 2014
31.05.2016
 
פרטים לגבי התהליך בתחילת הראיון היו שאלות כלליות של לספר על עצמך, למה בחרת דווקא במקצוע שלמדת ולאחר מכן השאלות המקצועיות.
שאלות מתוך הראיון 1. שאלה על מסד נתונים ורישום שאילתה בהתאם אליו. 2. חידת היגיון: שלושה אנשים עומדים בתור, כך שהראשון אינו רואה את האנשים מאחוריו, השני רואה רק את הראשון והשלישי רואה את שניהם. ישנם 2 כובעים שחורים ושלושה לבנים.שמים כובע אחד על ראשי האנשים ומבקשים מהם להגיד איזה צבע כובע נמצא על ראשם. האיש השני והאיש השלישי שתקו ואז האיש הראשון אמר איזה צבע כובע על ראשו. מהו צבע הכובע שנמצא על ראש האיש הראשון ומדוע?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אלביט מערכות :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת סירס ישראל
מאי 2016
29.05.2016
 
פרטים לגבי התהליך ראיון מול ראש הצוותים לאחר מכן נפגשתי עם ראש הצוות של תמיכה טכנית אחכ מפגש עם הHR של החברה
שאלות מתוך הראיון מבחן טכני: מתן כמה אופציות לתקלות מול הלקוחות וצריך לרשום מה הינו עושים ובנוסף איך הינו מנסחים את המייל תגובה ללקוחות - כיצד הינו מגיבים במידה והלקוחה מציינת שאינה יכולה להכנס לאתר החברה ולא מצליחה להכנס לאף אתר אחר - לקוח רושם כי אינו יכול לאפס סיסמא, לא מציין בדיוק מה לא תקין. נותנים הנחיה איך ביצוע איפוס סיסמא מתבצע - עוד שאלה שאיני זוכר, אך על אותו הקונספט
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על סירס ישראל :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת איתוראן
פברואר 2016
26.05.2016
 
פרטים לגבי התהליך הראיון מאוד ארוך ובעל הרבה שאלות שמרכז את כל חייך ,המראיינת מאוד קשובה ורושמת הרבה מהנאמר, זה לא מסוג ראיונות שבאים לנפנף אותך אלא באמת להכיר אותך
שאלות מתוך הראיון היו המון שאלות שהתבקשי לענות, מה עשיתי בתקופת הבית ספר ואיך הסתדרתי עם המורים ותלמידים, איך התסדרתי בצבא עם נסיעות ,לחץ, ודרגות מעליי, ובנוסף נשאלתי איזה חסרון יש בי שהיתי רוצה לשנות
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על איתוראן :
 
 
יש לכם מה להוסיף ?