The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

40430 - 40421 מתוך 79644
 
 
 
לא מומלץ בכלל... 11.12.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד מהנדס QA
יתרונות : חברה גדולה, יש איזון עבודה-בית ברוב הפרויקטים. מעבר לזה אין ממש יתרונות.
חסרונות : חברת קבלן.
לדעתי חברה קמצנית, תחסוך על העובד בכל דרך אפשרית.שכר נמוך מאוד ביחס לשוק, תנאים על הפנים: מחלה לפי חוק, 12 ימי חופש בלבד, הטבות פנסיוניות נלקחות רק על נתח קטן מהשכר ולא על כולו, מתנות חג מביישות. הרבה פוליטיקה ובירוקרטיה. בקיצור, להתרחק אלא אם כן ממש חייבים עבודה.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על Qualitest :
 
 
 
 
היה נהדר בהחלט בהחלט 11.12.2019
עבד בשנים 2013-2014 בתפקיד יועץ אסטרטגי
יתרונות : מאוד מאוד חוויתי
חסרונות : לא מצאתי חסרונות בזמן שהייתי שם
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על תאסק :
 
     
 
סוגו סרוויסס
 
 
לדעתי שומר נפשו ירחק לצערי חשוב להבין לאן אתם נכנסים 11.12.2019
עבד בשנים 2018-2019 בתפקיד מתכנת
יתרונות : כסף לטווח הקצר בלבד,
חסרונות : אין שיתוף על מה אתה עןבד הכל מוסתר הכל שקט, עבודה עם מתכנתים באוקראינה שאתה מבין שזה עניין של זמן עד שמפטרים אותך לוקחים את הידע ולוקחים מהנדס בעלות מזערית, עצוב אבל אמת. ההנהלה לא מדברת איתך, המשרד יושב בבניין במיקום מזעזע, זה אולי מול שרונה אבל בצד המאוד רעוע של דרך בגין עם מסדרונות מלוכלכים ומשרד שנראה כמו מפעל טקסטיל מעופש, אפילו מנקה אין וכל סטארטאפ מתחיל אפילו מציע קפה או בייגל משקית שגם את זה אין, חבל ומעציב, לא הייתי ממליץ גם בפן האישי כי זה משאיר טעם מר של נסיון תעסוקתי ללא הכוונה מקצועית פלוס סביבה מאוד לא נעימה, לדעתי כל עובד שמרגיש ממודר מבין שזה לא נעים כי ההבנה שאין עתיד בחברה, סליחה אם מאכזב אבל חשוב שתדעו. יש הרבה רוח על פרוייקטים וכיוצא בזה אבל משיחות עם לקוחות הכל אותו דבר ולא ממש גודל עם חשש אמיתי שזה תחזוקה בכלל וכסף לא ממש נכנס, גם הצוות קטן מאוד ופוטרו המון כך שבבקשה תבדקו לפני שנכנסים. לא ממליץ, חוויה קשה.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על סוגו סרוויסס :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
אטיוניטי
 
 
אווירה מלחיצה שעמום 11.12.2019
עבד בשנים 2017-2019 בתפקיד בודק עומסים
יתרונות : ללמוד דברים חדשים
חסרונות : אין התפתחות מקצועית
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אטיוניטי :
 
 
 
 
עבודה קשה, משכורת לא משקפת את מאמץ המורה 11.12.2019
עבד בשנים 2015-2018 בתפקיד מורה
יתרונות : עבודה עם ילדים, חינוך דור העתיד
חסרונות : השכר מאוד נמוך, חישובו לא ברור. הרבה לחץ ועבודה בבית. לרוב נתקלים בחוסר כבוד מהתלמידים ומהנהלת בית הספר. קשה למצוא 100% משרה במיוחד למורה מתחיל, מעדיפים לקחת אותה למשרה עם אחוזים נמוכים בכדיי לא להתחייב לך.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על משרד החינוך :
 
 
 
 
עבודה עם אנשים ברמת מקצועית גבוהה 11.12.2019
עבד בשנים 2010-2019 בתפקיד מהנדס אלקטרוניקה
יתרונות : מנהלים שדוחפים להתפתחות מקצועית של העובד
ליווי אישי של אנשים חדשים לחברה
גישה קלה למערכות מידע ותוכן
חסרונות : אי הגדרת מטרות\יעדים ברורים כחלק מתהליך התפתחות העובד
יעדי החברה (פוקוס) משתנה בצורה מאוד אגרסיבית ברמה אפילו שבועית
אין מספיק השקעה בפן החברתי \ חוויתי כלפי בחברה (גיבוש)
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על hp scitex :
 
 
 
 
אחלה עבודה לסטודנטים 11.12.2019
עבד בשנים 2018-2019 בתפקיד קופאית
יתרונות : חברה טובה, אחלה עבודה לסטודנטים.
חסרונות : שעות המשמרות, לפעמים עובדים בבוקר וקשה לשנות את שעות השינה ככה.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על דיוטי פרי גיימס ריצרדסון :
 
 
 
 
חברה מקסימה ונעימה 11.12.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד מתכנת
יתרונות : סביבת עבודה מסודרת מאורגנת ומקבלת כיף גדול
חסרונות : אין חסרונות בכלל בכלל
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מובילאיי טכנולוגיות ראיה :
 
 
 
 
הרעיון מעניין ומאוד יחודי, נמצא הקדמת הטכנולוגיה 10.12.2019
עבד בשנים 2016-2019 בתפקיד ראש צוות
יתרונות : למי שאוהב טיסות רבות לחו"ל
חסרונות : הנהלה לא יציבה ,שינוי החלטות תוך כדי פיתוח. אין גורם מכון
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אקסייט סיסטמס :
 
 
 
 
חברה יציבה- מקום מומלץ 10.12.2019
עבד בשנים 2007-2018 בתפקיד מתכנת JAVA
יתרונות : חברה ציונית ויציבה
חסרונות : יש לעיתים פוליטיקה אירגונית
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על רדוור :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.