|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
40420 - 40411 מתוך 79644
|
|
|
|
|
|
|
|
חווית עבודה טובה
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מוקדן
|
| יתרונות : |
תחושה משפחתית
תמיכה
מעטפת טובה |
|
| חסרונות : |
שעות עבודה רבות הרבה דרישות ורמת מקצועיות נדרשת גבוהה מאוד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ויזה כאל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה לעבוד בה
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2007-2012
בתפקיד תועמלן רפואי
|
| יתרונות : |
עבודת צוות מצוינת, כיף לעבוד בצוות |
|
| חסרונות : |
חלק מהמנהלים לא נחמדים לעובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על גלקו סמית קליין :
|
|
|
|
|
|
|
שכר נוח ובטוח, עתיד תעסוקתי לא מובטח
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד אקדמאי כללי
|
| יתרונות : |
שכר נוח ובטוח, שעות נוחות, סביבה שיכולה לתת הזדמנויות למי שמחפש בכוח. |
|
| חסרונות : |
עתיד תעסוקתי לא מובטח, אווירה שלא מתאימה לכל אחד. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צה"ל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה עם תנאים מעולים , נוח לעבוד בה. מלצרים נחמדים
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מלצר / ברמן
|
| יתרונות : |
חברה מכבדת משכורת בזמן תנאים טובים, אווירה נעימה , אוכל מצויין. |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות, הניהול טוב, הצוות נחמד, שכר בהתאם , ובסך הכל חברה טובה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קפה "גרג" :
|
|
|
|
|
|
|
מקום עבודה טוב מאוד ושווה להיות שם
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2018-2017
בתפקיד טכנאי (תעשיה/ייצור)
|
| יתרונות : |
שכר גבוה, רווחה למשפחה |
|
| חסרונות : |
חברה נסגרה, אין עתיד לעבוד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על טבע :
|
|
|
|
|
|
|
ביטחון בחברה חזקה
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2010-2011
בתפקיד נהג
|
| יתרונות : |
שכר ביטחון בחברה גדולה ביטחו תעסוקתי |
|
| חסרונות : |
שעות לא יציבות עבודה במשמרות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על רכבת ישראל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה יציבה מאוד
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מהנדס מערכת
|
| יתרונות : |
למי שיש משפחה וילדים |
|
| חסרונות : |
הכל זז לאט כולל קידומים. המון פוליטיקה ובירוקרטיה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלביט מערכות :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי הנהלה בכירה גסת רוח ויחס משפיל
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2016
בתפקיד מנהל מערכות מידע
|
| יתרונות : |
מיקום נוח, צוות העובדים מאוד נחמד |
|
| חסרונות : |
לצערי הדרג הבכיר של החברה נוטה לזלזל בעובדים ולהתייחס באופן משפיל הכולל צעקות, ויחס עוין המשרה אווירה של פחד. העובדים מתחלפים שם בקצב מסחרר . לדעתי זה מצביע על קלוקלותו של המקום. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על גאודע :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה מקום רק מיקום בעייתי - נסציונה
|
11.12.2019 |
|
עבד בשנים 2018-2019
בתפקיד מתכנת C++ / C
|
| יתרונות : |
סקייל מטורף אנישם נחמדים |
|
| חסרונות : |
לעוס ........... |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מוביט :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|